Se indlæg
Tele-link
|
|
Hep |
Lagt på d. 08/02-2006 10:26
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 510 |
Hej allesamen, Jeg har kigget lidt på forskellige muligheder for at minimere min opkaldsomkostninger til Thailand, da TDC jo tager sig rigtigt godt betalt for denne service. Jeg er stødt på denne side og tænkte derfor på om der var nogle af Jer der havde erfaringer med dette firma og fremgangsmåde. http://www.tele-l... Prisen for 1 min til en Thailandsk mobil er 1.54 kr så det er jo en klar forbedring i forhold til TDC. På forhånd tak for Jeres input! Mvh Michael Redigeret af d. 08/02-2006 11:19 |
|
|
torben mustang |
Lagt på d. 08/02-2006 10:54
|
Lidt øvet medlem Antal indlæg: 81 |
Hej med dig hep. Nej jeg kender ikke link men min kone køber et kort i KBH der hedder beauty international phone card, det skal bruges inden for 30 dage efter start, men det giver ca 1000 minutter til Thailands mobil, hun ringer til Kohn kahn kalasin hver dag og det er ikke hver måned hun kan nå at bruge det helt op, dette kort koster kun 85 kr, så tror jeg ikke minut prisen kan blive billigere. Ok de snyder somme tider lidt med minutterne, men det er et kanon kort og der er god forbindelse torben mustang [mail][/mail]
|
|
|
Kimpil |
Lagt på d. 08/02-2006 10:56
|
Øvet medlem Antal indlæg: 161 |
Hep Prøv at tjekke nogle af de andre tråde der har været om emnet. Du kan komme væsenligt længere ned i pris hvis du kigger dig lidt omkring i de andre indlæg i telefoni tråden Det er ikke hvad du gør - det er måden du gør det på
|
|
|
Hep |
Lagt på d. 08/02-2006 11:17
|
Kimpil skrev: Hep Prøv at tjekke nogle af de andre tråde der har været om emnet. Du kan komme væsenligt længere ned i pris hvis du kigger dig lidt omkring i de andre indlæg i telefoni tråden Hej Kimpil, Jeg har læst omkring blandt andet telefonkortene men syntes godt nok at det virkede som et lidt broget marked ;o) Jeg har dog besluttet mig for at give det en chance og se hvordan det virker nu. Specielt efter at have læst Torben's indlæg.. det er jo en lidt anden minutpris end den hos tele-link. torben mustang skrev: Hej med dig hep. Nej jeg kender ikke link men min kone køber et kort i KBH der hedder beauty international phone card, det skal bruges inden for 30 dage efter start, men det giver ca 1000 minutter til Thailands mobil, hun ringer til Kohn kahn kalasin hver dag og det er ikke hver måned hun kan nå at bruge det helt op, dette kort koster kun 85 kr, så tror jeg ikke minut prisen kan blive billigere. Ok de snyder somme tider lidt med minutterne, men det er et kanon kort og der er god forbindelse torben mustang Torben det lyder godt nok som en rigtig god deal.. Hvor kan man købe dette kort? Det skal jeg da helt klart prøve! 1000 minutter.. Det kan godt være at Kitsana bliver skør af at jeg ringer til hende hele tiden nu hehe.. Tak for tippet i hvert fald! |
|
|
Kimpil |
Lagt på d. 08/02-2006 11:28
|
Hvis du vil have noget der er nemt kan du bruge Tele2 Amigos. Her ringer du fra din mobiltelefon med et normalt tankop kort der kan købes på bl.a. alle posthuse. Prisen til mobilnet i Thailand er 1,19 kr/minut og til fastnet 0,89 kr/minut. Så hvis du vil have det nemt og har en ekstra mobiltelefon liggende er det løsningen. SMS'er koster 50 øre stykket
Det er ikke hvad du gør - det er måden du gør det på
|
|
|
thomas2610 |
Lagt på d. 08/02-2006 12:32
|
Lidt øvet medlem Antal indlæg: 71 |
Hej HEP Jeg bruger Tele-link og har gjort det i et par år nu. Det funger fint. Ikke noget med at købe kort, men afregning en gang om måneden, og automatisk betaling med visa. Dejligt nemt. Men jeg har da kigget lidt på [url]www.mobivic.dk[/url] de har da også nogle fornuftige priser, og jeg gider ikke alle dissse kort, de holder ikke altid hvad de lover. Mvh Thomas Er der nogle der har erfaringer med [url]www.mobivic.dk[/url]? |
|
|
skytte |
Lagt på d. 08/02-2006 12:41
|
Øvet medlem Antal indlæg: 217 |
Hej HEP! Med Labara Mobil kan du ringe til mobil i Thailand for 1.29dk 0.99dk til fastnet Henrik |
|
|
Hep |
Lagt på d. 11/02-2006 17:06
|
Har lige købt et Super Star telekort hos en thai købmand inde bag hovedbanegården for 80,- kr. Har også tilmeldt mig det Tele2 Amigos fidus så nu kan jeg forhåbentligt spare lidt penge på telefonregningen.. Jeg var jo efterhånden blevet guldkunde hos TDC! Tak for alle Jeres tip! |
|
|
Kimpil |
Lagt på d. 12/02-2006 10:00
|
Husk bare du ikke kan tanke op via internet på Tele2 Amigos, det står lidt klodset på hjemmesiden
|
|
|
Hep |
Lagt på d. 12/02-2006 10:04
|
Ok Kimpil.. Det er nu ikke noget problem. Jeg så man kunne købe mere taletid i mange butikker så den skal jeg nok klare ;o) |
|
|
Kimpil |
Lagt på d. 12/02-2006 10:17
|
Jeg fik mig en slem overraskelse da jeg tankede op fra hjemmesiden. Pludselig blev det til et alm. tank op abb. med dertil hørende takster 13,50 kr/minut til Thailand. Det kostede mig store anstrengelser at få overbevist Tele2 om at det var deres fejl men det lykkedes til sidst, og jeg fik pengene tilbage på kontoen
|
|
|
alfbr1180cd |
Lagt på d. 12/02-2006 10:37
|
Lidt øvet medlem Antal indlæg: 31 |
Jeg bruger også Beaty kortet, jeg får dog "kun" 601 minutter for kr. 100,-
Redigeret af alfbr1180cd d. 12/02-2006 10:38 |
|
|
Lagt på d. 21/02-2006 10:35
|
|
Begynder Antal indlæg: |
Hejsa I aften kommer det her program, tænkte det måske var noget for mange her der bruger eller tænker på at bruge it telefoni Kontant: Elendig IP-telefoni IP-telefoni er den smarte afløser for den faste telefonlinje, som vi kender den i dag. Det er nemlig langt billigere. Men forbindelsen kan også blive for billig. Selskabet Telefin har store tekniske problemer, og derfor sidder mange kunder ofte frustrede med en død telefon og kan ikke tale med andre end sig selv. Vært: Anders Bech-Jessen. www.dr.dk/kontant. Sendes også 22.02. |
|
Spring til debat: |