Se indlæg
 Udskriv debat
nemid
1viggovax
er der andre der har problemer at at bruge nemid til www.borger.dk www.skat.dk www.sundhed.dk
hos danid svare de at jeg må selv henved de steder men det er jo svært når nemid er lukke
de har fået mi nr på nøglekort og sagt der er ingen fejl der
hygge hej sag

sony
Ingen problemer her med borgerservice
Savner KB Fusioner er for kujoner fck står for frederiksbeg cykel klub

Fodbold vor, du som er i Valby idrætspark Hellige vorde i FREM´s navn komme dit rige, ske din vilje på banen, således også i tabellen,giv os i dag vor 3 point, thi FREM er min klub, mit hjerte & min sjæl, i al evighed Forza.!!!

Fotofreak
Heller ingen problemer med at logge ind her (opholder mig i østjylland)

M.v.h. Fotofreak

dardi
@1viggovax
Husk at opdatere din Java .. fra kontrolpanel

1viggovax
jeg har ingen problemer med netbank, lotto,bt og andre aviser og borgerservice kan jeg email til
så det er ikke java problem
bor i sattahip

1viggovax
tak for svarene og jegprøve med jave og verisin 7-21 og nu virker det godt og tak for hjælpen

max
have problemer i går aftes både med danske bank og skat blev logget af og der kom en fejl meddeling

natty
Jeg havde problemer i starten af maj, da jeg var i Thailand.

Først var der problemer med Nordea, fik kontakt med dem, på opfordring afinstallerede jeg den korrekte version af Java og geninstallerede den samme version.

Nemid fungerede derefter kun i et døgn, blev så sendt frem og tilbage mellem banken og nemID.

Fik så ikke andet end fejl beskeder på bank og danskespil.

Da jeg havde prøvet forskellige metoder, blev min nemID spærret, så jeg gav op, og fik den åbnet med det samme, da jeg ankom tilbage til DK.

Fik at vide, fra nemID, at der til tider ved mange forsøg blev spærret, specielt til "offentlige" sider, specielt når man forsøgte fra udlandet, pga. det angreb der havde været på systemet vist nok i april
Uvidenhed avler oftere selvtillid end viden, Charles Darwin

sudsakhon
Min kone havde samme problem med netbank/nemID da hun var i Thailand sidst i april. der var simpelthen ikke adgang til hendes danske konto.
Hun ville flytte penge over på sin thaikonto for at undgå gribbe-gebyrerne ved kontanthævninger.

Vi læste det ved at jeg fik et foto af hendes nemID. her fra DK
var der ingen problemer.

https://en.wikipedia.org/wiki/Phra_Aphai_Mani
handy
sudsakhon skrev:

Min kone havde samme problem med netbank/nemID da hun var i Thailand sidst i april. der var simpelthen ikke adgang til hendes danske konto.
Hun ville flytte penge over på sin thaikonto for at undgå gribbe-gebyrerne ved kontanthævninger.

Vi læste det ved at jeg fik et foto af hendes nemID. her fra DK
var der ingen problemer.

Har lige haft problemer i netbanken...blev anbefalet ikke at benytte Crome som jeg var gået over til så forsvandt mine problemer......Smile

Conrad
Jeg bor paa Phuket.

I marts april og foerst i maj har jeg mange gange haft problemer med at logge paa netbank, Danske spil o.a. med Nemid, der kommer en fejl meddelelse og det bliver der ved med at komme, nogle gange flere dage i traek og det er traels naar jeg skal have overfoert pensionen.

Et par gange har det hjulpet at updatere Jave selv om jeg havde installeret den nyeste version.

Paa Danske spil har jeg vaeret ude for at efter jeg loggede paa med Nemid, saa stod der stadig oppe i hoejre hjoerne at jeg ikke var logget paa, men jeg kunne godt spille og koebe lynlottoer, desvaerre vandt jeg kun 4 x 39 kr.

Conrad

Klovn
Ny App til Ipad,du lokker ind uden nem-id,bruger bare din kode,så er du på,Nordea & Danske..🗿

maichai
Handy skrev
Har lige haft problemer i netbanken...blev anbefalet ikke at benytte Crome som jeg var gået over til så forsvandt mine problemer......

Faktisk lidt sjov Jeg har lige instaleret crome på min pc udelukkende for at komme på nemid Når jeg ikke kan komme på nemid med exsplore lukker jeg ned og kommer på med crome men sådan er der jo så meget man ikke kan forstå det er dog blevet bedre her i maj end det var i april der var det nogen gange helt umuligt at komme på her i Thailand

Crying
Mvh Maichai
Phone......

Et sundt sexualliv værner imod sportslivets fristelser.

เราไม่ได้อยู่ที่อุดมไปด้วย
แต่ที่นี่ในประเทศไทยเรามีชีวิตอยู่อย่างหรูหรา

FCKdk
maichai skrev:

Handy skrev
Har lige haft problemer i netbanken...blev anbefalet ikke at benytte Crome som jeg var gået over til så forsvandt mine problemer......

Faktisk lidt sjov Jeg har lige instaleret crome på min pc udelukkende for at komme på nemid Når jeg ikke kan komme på nemid med exsplore lukker jeg ned og kommer på med crome men sådan er der jo så meget man ikke kan forstå det er dog blevet bedre her i maj end det var i april der var det nogen gange helt umuligt at komme på her i Thailand

Crying
Mvh Maichai

Så er der måske tale om et sikkerhedsproblem hos de forskellige netudbydere (12call, AIS etc....)Sad

FCKdk

Dem der ikke lyver, behøves ikke at huske hvad de sagde tidligere....
Those who doesn't lie, doesn't need to remember what they've said before...
.

Spring til debat: