Se indlæg
Fly Cph-Bangkok og retur! pris mm??
|
|
jimmikoldenborg |
Lagt på d. 07/04-2013 17:30
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 504 |
Hej. Hvordan finder jeg de billigste billetter fra cph til bangkok (25. dec eller snarest efter), og retur ca. 19. januar. Det behøver ikke være direkte. Jeg har fundet med Egypt air til 26.700kr. (2 voksne og 3 børn 8år, 4 år, 2 år). Tror I at dette kan gøres billigere?? Skal jeg vente og se tiden an, eller vil billetterne bare stige?? Var der egentlig ikke noget med at Norwegian skulle til at flyve ruten?? Synes ikke jeg kan finde noget. Vh Jimmi Man skal være ved andre, som man gerne vil have de skal være mod en selv.
|
|
|
zapper |
Lagt på d. 07/04-2013 19:58
|
Øvet medlem Antal indlæg: 442 |
Norwegian flyver kun fra Oslo og Stockholm. |
|
|
jh |
Lagt på d. 08/04-2013 05:29
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 700 |
Forstår ikke søgemaskinerne kommer kun med de høje priser engang imellem,se tiden an prøv momondo eller travelmarket læg evt en prisagent ind på travelmarket.Og Norwigean er slet ikke billigere end andre.
Redigeret af jh d. 08/04-2013 05:50 |
|
|
Bjarke85 |
Lagt på d. 08/04-2013 10:36
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 819 |
Norwegian er ikke billigere end de andre for os, da vi først skal flyve til oslo eller Stockholm. Men hvis du er nordmand eller svensker, er det væsentligt billigere :-) Lad os håbe de snart udvider til kastrup ! |
|
|
Snerle |
Lagt på d. 14/04-2013 20:34
|
Lidt øvet medlem Antal indlæg: 32 |
Jeg vil gerne rejse til Thailand i juli måned. Lige nu er bedste pris på Thaiairways.com 8.000 kr. - på Emirates har jeg fundet til godt 7.000 men det er med en del ventetid ved flyskift. Er der nogen der har erfaring med hvordan priserne vil udvikle sig, bør jeg købe nu, eller er der en chance for at det bliver billigere jo nærmere afrejsedato, jeg kan være lidt fleksibel med dato. |
|
|
BentBP |
Lagt på d. 14/04-2013 21:25
|
Øvet medlem Antal indlæg: 213 |
Hej. Er der nogen af jer , der har prøvet dette selskab : http://www.opodo.... Kan fortælle at min kone , fik en billet her 2000 Kr. billigere , i forhold til prisen fra Supersaver , samme afgang og fly ( Thai Airways ) . Forsat god aften. |
|
|
Gamba |
Lagt på d. 15/04-2013 06:17
|
Øvet medlem Antal indlæg: 191 |
Skal selv rejse til DK næste måned. Det undrer mig? Det er ca. 50 % dyrere at tage HKT-CPH-HKT end CPH-HKT-CPH. Så jeg vil købe en enkeltbillet til HKT-CPH og en returbillet fra CPH med retur langt ude i fremtiden. Har aldrig prøvet Qatar airways. Er de OK. ? CPH-HKT-CPH ,19 timer kr. 5.500. |
|
|
hugoboerge |
Lagt på d. 15/04-2013 06:50
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 5534 |
Gamba skrev: Skal selv rejse til DK næste måned. Det undrer mig? Det er ca. 50 % dyrere at tage HKT-CPH-HKT end CPH-HKT-CPH. Så jeg vil købe en enkeltbillet til HKT-CPH og en returbillet fra CPH med retur langt ude i fremtiden. Har aldrig prøvet Qatar airways. Er de OK. ? CPH-HKT-CPH ,19 timer kr. 5.500. Nogle af mine venner har benyttet Qatar og jeg gav en beskrivelse af deres oplevelse i en anden traad. Skal lige sige at de havde en positiv oplevelse. |
|
|
maik |
Lagt på d. 15/04-2013 06:53
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 582 |
Snerle skrev: Jeg vil gerne rejse til Thailand i juli måned. Lige nu er bedste pris på Thaiairways.com 8.000 kr. - på Emirates har jeg fundet til godt 7.000 men det er med en del ventetid ved flyskift. Er der nogen der har erfaring med hvordan priserne vil udvikle sig, bør jeg købe nu, eller er der en chance for at det bliver billigere jo nærmere afrejsedato, jeg kan være lidt fleksibel med dato. Det er altid dyrt at rejse til Thailand i juli, og i år er det eksta dyrt efter SAS har nedlagt deres afgang på ruten. Hvis du ikke kan få en billigere rejse i løbet af de næste tre uger skal du ikke regne med finde en. |
|
|
natty |
Lagt på d. 15/04-2013 07:35
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 3021 |
BentBP skrev: Hej. Er der nogen af jer , der har prøvet dette selskab : http://www.opodo.... Kan fortælle at min kone , fik en billet her 2000 Kr. billigere , i forhold til prisen fra Supersaver , samme afgang og fly ( Thai Airways ) . Forsat god aften. Det er samme selskab som www.travellink.dk, så kan ikke se at der skulle være problemer. Uvidenhed avler oftere selvtillid end viden, Charles Darwin
|
|
Spring til debat: |