Se indlæg
Fest lørdag i Kbh
|
|
A |
Lagt på d. 06/04-2013 17:53
|
Begynder Antal indlæg: 11 |
Lørdag den 13.4 er der stor Sonklang fest i borgerhuset på Lundtoftegade i København med underholdning mv. Hvorfor er det arrangement ikke omtalt her? Jeg ved det kun fordi min kone er en af dem der underholder. Er der nogen der ved hvornår det starter og om der er entré? |
|
|
Anonym Bruger |
Lagt på d. 07/04-2013 10:39
|
Øvet medlem Antal indlæg: 461 |
Måske din kone skulle spørge dem ,som har bedt hende om at underholde,mon ikke de ved besked |
|
|
A |
Lagt på d. 07/04-2013 21:30
|
Jeg skrev også om samme fest for et år siden, da var det i Nørrebrohallen, men det gav underskud. Nok fordi de ikke er verdensmestre i markedsføring. Det er Thai-templet i Stenløse, der er arrangør, men de har intet på deres hjemmeside. |
|
|
TG950 |
Lagt på d. 08/04-2013 11:11
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1670 |
A skrev: Jeg skrev også om samme fest for et år siden, da var det i Nørrebrohallen, men det gav underskud. Nok fordi de ikke er verdensmestre i markedsføring. Det er Thai-templet i Stenløse, der er arrangør, men de har intet på deres hjemmeside. hvis man ikke markeds fører sine projecter, så beder man selv om dårlig frequentering. Den, der vil gøre drøm til virkelighed, må vågne op først. både store & små stavefejl kan forekomme livet forståes forlæns, leves baglæns. Brug ikke dagen på at se dig tilbage, Du skal alligevel ikke den vej..... Lev med de beslutninger du tager, også selv om andre ikke acceptere det Livet er som en bog, du kan ikke ændre de ting der allerede er skrevet, - men du kan starte et nyt kapittel.. |
|
|
A |
Lagt på d. 11/04-2013 14:23
|
Lidt nyt om Songklang arrangmentet, som jeg har opsnappet: Arrangør: Thai templet i Stenløse Sted: Beboerhuset på Lundtoftegade 41B , 2200 København Start kl 18 Fri entre Underholdning starter kl 19 Mad og drikke kan købes på stedet Der kan vindes en Thaiair billet på solgte lodder |
|
Spring til debat: |