Se indlæg
Dynamics NAV partner søges
|
|
Anonym Bruger |
Lagt på d. 18/03-2013 20:03
|
Lidt øvet medlem Antal indlæg: 28 |
Jeg er ny her på siden men skriver her kort om mig selv: Min "Navision" erfaring strækker sig tilbage til omkring 1988 hvor jeg første gang stiftede bekendskab med vores gode danske økonomisystem. Fra 1995 har jeg virket som professionel udvikler og forretningskonsulent og fra 2002 drev jeg i 9 år min egen konsulent virksomhed med Navision som speciale. Fra 2011 og til midt marts 2013 har jeg undervist universitets studerende i Bangladesh i brugen af Navision samt i programmering og konsulent tjenenester. I forbindelse med min udstationering har jeg været i Thailand flere gange og er blevet meget glad for at opholde mig der. Jeg er lige nu i Danmark men har planer om indenfor det næste års tid, at bosætte mig i Thailand. Jeg har mødt en super sød pige i Bangkok som er tur-guide og det trækker rigtig meget at komme ned og være hos hende. Er der nogle som er interesseret i et samarbejde så lad mig høre fra jer derude. Navision; idag Microsoft Dynamics NAV er et udbredt økonomi system som også er lanceret i Thailand så der bør være muligheder for en gut der elsker at arbejde. Jeg håber på at få lidt god feedback. Fra Rainer |
|
|
bcnhunter |
Lagt på d. 18/03-2013 20:18
|
Lidt øvet medlem Antal indlæg: 52 |
Kan du venligst informere om hvad det er du søger/forventer/investerings niveau osv. / Bjarne Rasaba skrev:
Jeg er ny her på siden men skriver her kort om mig selv: Min "Navision" erfaring strækker sig tilbage til omkring 1988 hvor jeg første gang stiftede bekendskab med vores gode danske økonomisystem. Fra 1995 har jeg virket som professionel udvikler og forretningskonsulent og fra 2002 drev jeg i 9 år min egen konsulent virksomhed med Navision som speciale. Fra 2011 og til midt marts 2013 har jeg undervist universitets studerende i Bangladesh i brugen af Navision samt i programmering og konsulent tjenenester. I forbindelse med min udstationering har jeg været i Thailand flere gange og er blevet meget glad for at opholde mig der. Jeg er lige nu i Danmark men har planer om indenfor det næste års tid, at bosætte mig i Thailand. Jeg har mødt en super sød pige i Bangkok som er tur-guide og det trækker rigtig meget at komme ned og være hos hende. Er der nogle som er interesseret i et samarbejde så lad mig høre fra jer derude. Navision; idag Microsoft Dynamics NAV er et udbredt økonomi system som også er lanceret i Thailand så der bør være muligheder for en gut der elsker at arbejde. Jeg håber på at få lidt god feedback. Fra Rainer Thai 4ever.....
|
|
|
Anonym Bruger |
Lagt på d. 18/03-2013 20:31
|
Ingen invistering... jeg søger folk der har lyst til at arbejde med NAV..eller allerede arbejder med NAV. Jeg søger et partnerskab hvor vi med tiden kan bygge et kontor op hvor vi kan supportere NAV brugere...og lave løsninger (programmere) for virksomheder. |
|
|
mcpdk |
Lagt på d. 20/03-2013 15:05
|
Lidt øvet medlem Antal indlæg: 70 |
Gamle Rainer... Velkommen til Thailand Petersen |
|
|
xcu |
Lagt på d. 21/03-2013 14:18
|
Begynder Antal indlæg: 9 |
det lyder da lidt interessant... send mig en privat besked ?! mvh Christian |
|
|
clydehaumann |
Lagt på d. 21/03-2013 17:20
|
Antal indlæg: 1145 |
Jeg mener Erik P. Ernst er med her på siden. Måske ville det være noget for ham.
Dansk Thai Sprogskole underviser i dansk på en måde der kan forståes. Har over 20 års erfaring i sprogundervisning.
Vi hjælper selvfølgelig gerne med visumansøgning og familiesammenføring. Har 8 års erfaring. Visum Hjælp. GRATIS Undervisning. SE VORES HJEMMESIDE. http://thaidanishservice.com https://www.facebook.com/groups/danskthaisprogskole/ |
|
|
Anonym Bruger |
Lagt på d. 21/03-2013 20:12
|
Ha ha..takker.. Men hvem er du? Fra CP ? |
|
Spring til debat: |