Se indlæg
Carlsberg
|
|
Jaeger |
Lagt på d. 06/03-2013 04:29
|
Begynder Antal indlæg: 4 |
Hej alle Som i ved kan man få Carlsberg i Bangkok, Drikker i Carlsberg???? Jeg drikker ikke selv og derfor kommer ikke de steder, så derfor spøger jeg her. Jeg har et meget lille spise sted i Buriram hvor jeg bor Men der nogle falanger der har spurt efter Carlsberg De er dog ikke dansker, jeg ved ikke om det kan betale sig og køre til Bangkok efter Carlsberg hvis behovet ikke er der. Jeg har ringet til Carlsberg og de har sendt nogle reklammer, men jeg har kommet afsted inu, ved ikke om det er en god ide, det er en tur på 400 km hver vej. MVh Dennis |
|
|
Anonym Bruger |
Lagt på d. 06/03-2013 06:13
|
Øvet medlem Antal indlæg: 230 |
Vil priser er som regel en del højre end de "normal" øl, og de øl de sælger som Carlsberg smager bare ikke som man kende hjemmefra, vil ikke dem jeg har smagt, heller ikke dem jeg kende der har prøvet dem... Så ud over at der måske lige skulle være nogle der gerne vil prøve dem, TRO jeg ikke det kan betale sig i lægende... Ikke mange der bryder sig om at give meget mere for en øl der smager dårlige end det de er vant til.. Nu ved jeg jo godt at smag er forskellige med det er mit egen synspunkt, samt dem jeg kender der har prøver det, og vi skal aldrig mere SELV købe Carlsberg her nede.... |
|
|
sank |
Lagt på d. 06/03-2013 08:36
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1131 |
Jeg vil aldrig købe en Carlsberg i Thailand ? Når jeg rejser rundt prøver jeg altid at finde lokalt Øl |
|
|
pdrhan |
Lagt på d. 06/03-2013 10:31
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1323 |
Jaeger skrev: Hej alle Som i ved kan man få Carlsberg i Bangkok, Drikker i Carlsberg???? Jeg drikker ikke selv og derfor kommer ikke de steder, så derfor spøger jeg her. Jeg har et meget lille spise sted i Buriram hvor jeg bor Men der nogle falanger der har spurt efter Carlsberg De er dog ikke dansker, jeg ved ikke om det kan betale sig og køre til Bangkok efter Carlsberg hvis behovet ikke er der. Jeg har ringet til Carlsberg og de har sendt nogle reklammer, men jeg har kommet afsted inu, ved ikke om det er en god ide, det er en tur på 400 km hver vej. MVh Dennis Du kan vel også få Carlsberg i Korat , det er jo meget tættere på dig.... Flyver SQ til SIN og BKK - altid! ;-)
|
|
|
hugoboerge |
Lagt på d. 06/03-2013 10:33
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 5534 |
sank skrev: Jeg vil aldrig købe en Carlsberg i Thailand ? Når jeg rejser rundt prøver jeg altid at finde lokalt Øl Mig bekendt brygges Carlsberg i Vietnam indtil der kommer gang i samarbejdet med Singha. |
|
|
rinpoche |
Lagt på d. 06/03-2013 11:06
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 5069 |
Carlsberg i Thailand har ikke meget at gøre med de Carlsberg vi kender fra DK. De er langt stærkere og kraftigere i smagen. Ikke noget jeg bryder mig om. Jeg synes Beer Lao eller Angkor Beer kommer tættest på danske øl i smagen. Og jeg ved mange udlændinge sværger til dem. Specielt Beer Lao. mvh |
|
|
handy |
Lagt på d. 06/03-2013 11:49
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1057 |
rinpoche skrev: Carlsberg i Thailand har ikke meget at gøre med de Carlsberg vi kender fra DK. De er langt stærkere og kraftigere i smagen. Ikke noget jeg bryder mig om. Jeg synes Beer Lao eller Angkor Beer kommer tættest på danske øl i smagen. Og jeg ved mange udlændinge sværger til dem. Specielt Beer Lao. mvh Beer Lao er også mit valg.....men mærkeligt der ikke er flere steder man kan købe den i barene på et tidspunkt havde de den på badehotellet men desværre ikke mere.... |
|
|
jens |
Lagt på d. 06/03-2013 16:01
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 810 |
Prøv chang Export det er en pilsner øl lavet på 100% europæisk malt og smagen er meget tæt på Carlsberg og Tuborg og styrken er 5% som også svarer til en dansk pilsner. Jeg drikker kun dem nu i Thailand nu da jeg slet ikke kan lide alm chang og Singha. |
|
|
Boes |
Lagt på d. 07/03-2013 06:19
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 2688 |
Macro her I Krabi har siden November 12 sporadisk Carlsberg på dåse og store flasker, brygget i Vietnam. Normal pilsnerstyrke tror jeg. Når jeg lykkes kapre et parti bliver de revet vak fra køleren..... Så ja, de var savnede. Foretrakker Carlsberg selv.
"The difference between stupidity and genius is that genius has its limits."
Albert Einstein |
|
|
flyer |
Lagt på d. 07/03-2013 16:47
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 688 |
"Alle kan trænge til en Hof" ;-)
Vær mod andre som du ønsker de skal være mod dig
ทำดีได้ดี ทำชั่วได้ชั่ว Watching You |
|
|
Frank |
Lagt på d. 07/03-2013 17:04
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 2141 |
Jeg afbrød mit samarbejde med Carlsberg, da de blev sponsor for FCK. |
|
|
sony |
Lagt på d. 07/03-2013 17:07
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 2037 |
Respekt og tuborg smager nu også bedre. |
|
|
flyer |
Lagt på d. 07/03-2013 17:17
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 688 |
Er det ikke alle de små håndbryggeres skyllevand der bliver hældt på Carlsberg- og Tuborgflaskerne... Sorry! Skulle lige drille lidt ;-)
Vær mod andre som du ønsker de skal være mod dig
ทำดีได้ดี ทำชั่วได้ชั่ว Watching You |
|
|
Frank |
Lagt på d. 07/03-2013 17:25
|
flyer skrev: Er det ikke alle de små håndbryggeres skyllevand der bliver hældt på Carlsberg- og Tuborgflaskerne... Sorry! Skulle lige drille lidt ;-) Jeg er selv håndbrygger. Carlsberg og Grøn Tuborg er "bælle"-øl; håndbryg smager som regel fremragende. Hvis man blander i løbet af en aften, så skal man starte med Carlsberg/Grøn Tuborg. Ellers smager de af - nå-ja, skyllevand. Men der er jo grænser for, hvor meget håndbryg man kan nå at fremstille. |
|
|
Skeptikeren |
Lagt på d. 08/03-2013 03:09
|
Øvet medlem Antal indlæg: 330 |
hvis ikke Danske Bryggerier havde haft så god en reklameafd. gennem årene, var Carlsberg aldrig nået ud over Danmarks grænser. Jeg husker fra mine mange rejser at jeg, når jeg kom til et nyt land, liiiige skulle smage en Carlsberg. og hver gang blev jeg lige skuffet. De er brygget lokalt, med andet vand end hjemme og andre opbevaringstemperaturer. Hvisdet så havde været en god gammel Carls, så kunne jeg måske forstå det, men der har vi jo Chang som en lige så god øl. Så jeg har altid sværget til det lokale øl. Næh jeg siger som Rin, Beer Lao det er øl. men desværre det er for dyrt. 40-60 Baht for en flaske. Somrak Bogen: En Roskildedrengs Erindringer (1939-2000)
Kan hentes på: www.jumplink.dk/somrak Bogen: Mit nye liv i Thailand (2001-2012) Kan hentes på: www.jumplink.dk/somrak2 Måtte Buddha stænke velduftende vande på din vej! |
|
|
Chase |
Lagt på d. 08/03-2013 04:08
|
Øvet medlem Antal indlæg: 116 |
Jeg læste for nogen dage siden i thai news at et mindre Dansk Micro bryggeri faktisk lige har lavet export aftale med et Thai firma ,men var det 350 bath for en ½ l |
|
|
Chase |
Lagt på d. 08/03-2013 04:15
|
Øvet medlem Antal indlæg: 116 |
http://www.thaivi...-thailand/ |
|
|
hugoboerge |
Lagt på d. 08/03-2013 13:01
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 5534 |
Chase skrev: Jeg læste for nogen dage siden i thai news at et mindre Dansk Micro bryggeri faktisk lige har lavet export aftale med et Thai firma ,men var det 350 bath for en ½ l Er det ikke dyrt i Danmark for disse special oel ? saa hvorfor skulle det vaere billigt her. En pint Kilkenney eller Guinness koster omkring THB 300.- og sammenlignet med en almindelig fadoel i Danmark hvad koster den saa ? sikkert mere. |
|
|
born |
Lagt på d. 08/03-2013 13:21
|
Lidt øvet medlem Antal indlæg: 56 |
http://npinvestor...57209.aspx |
|
|
Frank |
Lagt på d. 08/03-2013 16:46
|
Chase skrev: Jeg læste for nogen dage siden i thai news at et mindre Dansk Micro bryggeri faktisk lige har lavet export aftale med et Thai firma ,men var det 350 bath for en ½ l 350 baht = ca. 68 kr. for en øl. Det lyder horribelt. Hvis det er prisen, så forudser jeg et ringe salg. |
|
Spring til debat: |