Se indlæg
Thailand Portalen (version 2004) » Thailandsk mad i Danmark og dansk mad i Thailand » Restauranter og spisesteder i Danmark
 Udskriv debat
thai buffet i københavn
Anonym Bruger
Vi var idag ude og spise i mei hua i vanløse
det var godt en dejlig buffet.hvor man ikke manglede noget
Og den god betjening.
Vi startede med dejlig ikke for stærk tom yum gai
Og så fik vi næsten smagt på det hele...NÆSTEN

og selvfølgelig is til dessert og frugt som var med i buffeen.

tak for god behandling.Smile

http://www.mei-hu...

sni
Hej.
Det lyder lækkert,var der for 2-3 år siden og der var det ikke specielt godt.
Men det skal da prøves igen :-)

Anonym Bruger
der var det en kineser restaurant, nu er det er en thai,og hendes mand som driver det sted.
Og det er godt.

''ja det er ihvertfald vores mening fra igår.Wink

sony
Ja der ser godt ud, det kunne være man skulle besøge den engang man kommer over på djævleøen.
Savner KB Fusioner er for kujoner fck står for frederiksbeg cykel klub

Fodbold vor, du som er i Valby idrætspark Hellige vorde i FREM´s navn komme dit rige, ske din vilje på banen, således også i tabellen,giv os i dag vor 3 point, thi FREM er min klub, mit hjerte & min sjæl, i al evighed Forza.!!!

sni
sonny skrev:

der var det en kineser restaurant, nu er det er en thai,og hendes mand som driver det sted.
Og det er godt.

''ja det er ihvertfald vores mening fra igår.Wink

Nej det var nu en Thai restaurant,men det kan godt være at det ligger 4-5 år tilbage.Tiden går jo :-).
Men nok om det.
Det lyder rigtig godt hvis der er åbnet en god Thai der,det skal meget snart prøves.

Alex S
Ja, den må prøves, når man alligevel rasler forbi ude på vejen til kolonihaven Smile

Lidt offtropic.... Nu er det Scala et hul i jorden inde i Jernbanegade!!Dead
Men er der nogle der kan huske den Vietnam restaurant der lå derinde først til venstre som nummer to? Indgang fra Jernbanegade.

Hvor er de to ældre og nydelige damer der havde den, hvor er de i dag? Har de åben et andet sted i byen?

Skulle hilse fra konen at hun savner deres Po suppe....Eating Fast

Anonym Bruger
Ja der var flere gode spisesteder i scala

Spring til debat: