Se indlæg
 Udskriv debat
Monondo / Rejser over 10 Md. ???
Aalborg67
Hej med jer...

Jeg leder efter fly der dækker fra 1/4 og i et år frem, og ikke "kun" 10 Md. som kun kan bestilles via Momondo...
Any help ???

Mvh.
Mogens

taxidriver990
Kontakt flyselskaberne, f.ex Thai airways.
Ved lang tids rejse er det " billigere " end hvad findes på nettet, hvis kan findes på nettet overhovedet
Held og lykke
Almindelig sund fornuft er ikke så almindelig endda

Bekymringer er som en gyngestol. De holder dig beskæftiget, men du kommer ingen vegne

Kernen i frihed er at tvivle på autoriteter

sank
Ja ellers en åben bilet og så når du nærmer dig så få den ændret ? ellers må du klare det med en billig enkel ? men skal du have en ud af landet for Visa så køb en til et naboland og så få den refunderet på deres kontor i BK ? det koster sikker 100 kr. ?? det var prisen for en del år siden.

Aalborg67
Jeg kontakter Thai Air... De må have en løsning...

Sank,,, du kan ikke komme ud af Cph. med en enkelt,, de vil afvise dig..
Hvad mener du lige med køb af billet til naboland og refusion i bkk ?..

Mvh.
Mogens

flyer
Når I taler om en åben billet, er det så en som der bare er en ret til at ændre hjemrejsedatoen på? Og, købes disse hos Thai Airways? eller andre "billig" steder?
Vær mod andre som du ønsker de skal være mod dig

ทำดีได้ดี ทำชั่วได้ชั่ว

Watching You

milex
Aalborg67 skrev:

Jeg kontakter Thai Air... De må have en løsning...

Sank,,, du kan ikke komme ud af Cph. med en enkelt,, de vil afvise dig..
Hvad mener du lige med køb af billet til naboland og refusion i bkk ?..

Mvh.
Mogens

Har aldrig været ude for at skulle forevise retur-billet - hverken ved udrejse fra CPH eller ved ankomst til BKK.

sank
Smile En åben billet kan du ændre uden udgifter. Men du skal have en Billet ud for at få Visa så det er ambasaden. Vi er rejst her ud denne gang på en enkel fordi vi skal en anden vej hjem. men var nød til at fremvise en udrejse for at få års visa. Vi har prøvet at rejse til Singapore og så vil vi køre op gennem Malaysia og Thailand med lokal busser. Men der fik vi besked på ikke at få adgang til Singapore uden billet ud ? og det var ikke nemt at finde en bus billet ud. Så vi købte en fly billet til Malaysia hos SAS og fik dem refunderet da vi ank. - 100 kr. pr. stk. og så tog vi bussen. Wink

bitten
En åben billet er en billet på ½ eller 1 år som har en hjemrejsedag der kan ændres uden , at det koster noget, vi har købt hos thai air. Vi er ikke så unge mere , så er det en sikkerhed , at kunne rejse hjem hvis man føler , man ikke rigtig har lyst til at være her mere.

I et par tilfælle har jeg haft besvær med , at få vejret når luftfugtigheden blev for høj , så er det rart man bare kan ændre sin billet.

Det har som regel været muligt at komme hjem i løbet af 1 . til 3 dage.

Aalborg67
taxidriver990 skrev:

Kontakt flyselskaberne, f.ex Thai airways.
Ved lang tids rejse er det " billigere " end hvad findes på nettet, hvis kan findes på nettet overhovedet
Held og lykke

ThaiAir vil have 12600 kr. + skatter !!.. Jeg tager FinAir i 10½ md. til 4650 kr. Transit er 2 timer og 40 min på hjemrejsen..

Mvh.
Mogens

Aalborg67
sank skrev:

Smile En åben billet kan du ændre uden udgifter. Men du skal have en Billet ud for at få Visa så det er ambasaden. Vi er rejst her ud denne gang på en enkel fordi vi skal en anden vej hjem. men var nød til at fremvise en udrejse for at få års visa. Vi har prøvet at rejse til Singapore og så vil vi køre op gennem Malaysia og Thailand med lokal busser. Men der fik vi besked på ikke at få adgang til Singapore uden billet ud ? og det var ikke nemt at finde en bus billet ud. Så vi købte en fly billet til Malaysia hos SAS og fik dem refunderet da vi ank. - 100 kr. pr. stk. og så tog vi bussen. Wink

Hvad blev den endelige pris t/r ??.. Lyder som en god ide...

Mvh.
Mogens

Spring til debat: