Se indlæg
 Udskriv debat
Cykeltur
kimkingo
http://ekstrablad...922704.ece

sørgeligt
Sunflower

handy
Synes også det er pisse farligt at cykle her Selv her i byen i Pattaya.....tror desværre ikke det høre til sjældenhedder.....så en Mor med sin søn på 7 år tror jeg det var, blive pløjet ned af en lastbil detSad var kommet på et overvågningskamera de holdt sig helt ude i rabatten sønnen døde moren overlevede og lastbilen så ingen grund til at stoppe...føj for helvede.... en at mine venner fik også en forskrækkelse ude på sukhumvit blev også ramt bagfra dog kun ramt med bilens sidespejl også han holdt sig helt ude til venstre lang på den rigtige side af striben da han blev sendt til tælling heller ikke her nogle der stoppede... men han cykler ikke der ude mere....

sank
Smile Ja vi cykler hverdag i Pattaya da vi ikke er så godt gående og desamme gør vi i København når vi er der, og det giver jo en god balance tros alt. Men jeg har monteret sidespejl på cyklen og det sker jævnligt at det bliver klappet fremad når biler og især MC kommer tæt på Shock og der hjælper Københavner balancen Angry men meget trist historie med de unge menesker på deres livs tur.

Spring til debat: