Se indlæg
 Udskriv debat
Billet for 2 år.....
Aalborg67
Hej med jer...

Jeg skal d. 1 el. 2 April bruge en enkelt (om muligt) til Bangkok fra CPH.

Er der nogen der ved hvor det er billigst og booke denne type billet ?..

Mvh.
Mogens

Kim Ludvigsen
Vil du flyve direkte eller er det ok med mellemlanding?

Hvis du vil flyve direkte, kan det være billigere at købe en returrejse, fx hos Star Tour, der i øjeblikket har en returrejse for lige under 5.000 kroner. Det er cirka 200 kroner billigere end et direkte fly med Thai Airlines, ifølge Momondo.
Mvh. Kim
Ferie i Thailand:
http://rejse-til-...

http://rejse-til-thailand.dk
Gurk90
I 2008 stod jeg i Bangkok og skulle forlænge min ferie 3-4 uger. Da jeg havde en låst billet, var jeg nødt til at købe en ny enkeltbillet. Her var Air Berlin absolut billigst. Via flyskift i Munchen til København.

Du skal være opmærksom på, at det kan blive et problem at checke ind i København hvis du kun har en enkeltbillet og ingen anden billet til videre rejse ud af Thailand.

Aalborg67
Jeg ville gerne direkte,, men har fundet Cph - Qutar (2.5 time transit) - Bangkok = 3750 kr Enkelt...

Men jeg skal have undersøgt det med indtjekning i Cph.

Mvh.
Mogens

handy
Aalborg67 skrev:

Jeg ville gerne direkte,, men har fundet Cph - Qutar (2.5 time transit) - Bangkok = 3750 kr Enkelt...

Men jeg skal have undersøgt det med indtjekning i Cph.

Mvh.
Mogens

Du skal blot komme i god tid til lufthavnen har gjort det mange gange uden problemer men spørger du ambassaden( den gang tror jeg at jeg kun havde Tourist visa )kan du ikke ....
sidst jeg fløj enkelt fra cph var det også med air Berlin til omkring 3500 kr for du problemer skulle der stå en pc og printer i terminal 3 hvor du så kan nå at købe en billig billet ud Af Thailand...da jeg for nogle år siden blev opmærksom på at det kunne give problemer købte jeg en billet fra Bkk til Penang i Malaysia den kostede næsten gratis under 300 kr hos air Asia og dag jeg pænt ville fremvise den ved indtjekning ville den søde dame slet ikke se den hun sagde blot den skulle hun ikke bruge til noget.....Smile

sank
Vi har prøvet at flyve til Singapore og have bilet hjem 5 md. senere fra BK. Men vi have ingen planer så ophold i Singapore ? og så bus op gennem Malaisia. Vi fik besked på at den gik ikke med at komme ind i Singapore ? så vi købte ved SAS en bilet til Kuala lumpur og da vi ank. til Singapore gik vi op på SAS kontor og fik biletter refunderet ? mener det kostede 100 kr. pr. stk. og så fortsatte vi rejsen med busser. Tuttelu Tralla

sank
Vi ank. forøvrigt denne gang på en enkel billet med Qatar og det var helt fint rejser anden vej hjem i år og derfor har vi bilet ud af BK.

ingolf
@Sank---Hvor lang tid tog den tur med bus Singpore/Pattaya?

Dengang flyvepladsen var besat, ville swissair smide mig af i Singapore, og så kunne jag ellers tage mig til Jomtien best jeg ville--jeg nägtede, og fik til slut, efter nästen 6 måneder, pengene tilbage fra swiss.

Heldigvis var der lidt penge på bogen, så jeg köbte en ny billet med BA, men den var dyr-- vi var jo kommet ind i december.
Mvh Ingolf

Svenske ord, stavelser og vendinger kan forekomme!

Spring til debat: