Se indlæg
 Udskriv debat
SKYPE i Thailand
Dalton
Som BentBP skriver burde dine adresser stadig ligge et sted i cyberspace.
Har du prøvet at logge på din Skype konto fra en anden computer eller smart phone for at checke om det er på din computer de er slettede.

Dalton

HFD
Steen er du sikker på du er logget på? For ellers kan du nemlig heller ikke se dine kontakter.

dardi
Prøv at checke VoipDiscount. Jeg ringer i 90 dage gratis og derefter 0,07 Euro - indtil kontoen er nede .. og så vupti ind med 10 Euro+moms. Kvaliteten er rigtig god ned til Thai mobil .. holder til mit forbrug 5-6 mdr....

SteenJ
HFD skrev:

Steen er du sikker på du er logget på? For ellers kan du nemlig heller ikke se dine kontakter.

jeg kan sagtens logge på/af, jeg har ikke skiftet hverken det ene eller andet.....så jeg forstår det ikke, men vil prøve slette SKYPE helt og så tage programmet ned på ny. Men ved ikke om det kan hjælpe.

Steen
HUSK..Du SKAL redde dig selv, før du kan redde andre.

Anonym Bruger
Hej..

Er det sket efter du har opdater Skype, merge skype med msn ??

Der var en del der fik problemer pga det, og der står side op og ned om det på skype/msn tech forum...

Om de har fundet ud af at løse det, ved jeg ikke...
Men mange har været ude for det sammen...

DKPete
Lige et OBS mht Skype - jeg fik dette notat fra IT afd. her på arbejde :
Der er en ny Skype virus i hastig omløb som kun kommer fra en person du kender og vil derfor vil tro er ok. Den sender dig et link / fil du skal klikke på. Filen sender alle dine login og password der findes på maskinen (bank, skype pc login m.v.) til dem som har lavet virussen og der er INGEN antivirus programmer som fanger den endnu. Venligst pas på hvad i klikker på.

Du kan evt læse lidt om den her. http://nyhederne....skype.html eller http://www.csis.d...news/3825/

SteenJ
Tak for alle svar.
Problemet fik jeg løst.

Hilsen
Steen
HUSK..Du SKAL redde dig selv, før du kan redde andre.

Anonym Bruger
SteenJ skrev:

Tak for alle svar.
Problemet fik jeg løst.

Hilsen
Steen

Godt at du fik problemet løst Steen.!

Og så skylder du os lige at oplyse hvordan du løste det..Ikke.?

Spring til debat: