Foto- og video-albummene indeholder billeder og videoer af interesse for brugerne på Thailand
Portalen. Fotoalbummet er på hele 4248 billeder, blandt andet med billeder fra begivenheder
og arrangementer.
Thailand Portalen anvender cookies til at huske dine indstillinger. [Læs nærmere omkring sidens cookies].
Klik venligst på Accepter Cookies for at acceptere sidens cookies.
ÆHH okay: Man går ind på www.skype.com og der kan man downloade det. Det kan jeg se! Men hvad skal min computer kunne for at jeg kan bruge det til noget? Jeg ikke forstå....
Maxine skrev:
ÆHH okay: Man går ind på www.skype.com og der kan man downloade det. Det kan jeg se! Men hvad skal min computer kunne for at jeg kan bruge det til noget? Jeg ikke forstå....
Hejsa maxine
Ja der var vi ved at ramle sammen med vores indlæg
du kan gå ind og downloade det, jeg ved ikke havd specialt din computer skal kunne.
Men når du har downloadet det ,så kan du bruge det til at snakke med andre,ligesom msn,bortset fra at du kan ringe via tlf på skype
bamsen
Det kræver at din computer er udstyret med et lydkort og at du har et headset med høretelefoner og mikrofon.
Herudover at du har en Internetforbindelse - jeg vil anbefale minimum en 128/128 kbit. forbindelse.
Det er gratis at ringe fra Skype til andre Skype brugere, men for at ringe til fastnet og mobil telefoner kræver det at du sætter penge ind på din konto.
Det virker fortrinligt og min kone benytter det hver gang hun ringer til familien i Thailand.
Skype bruger den mere og mere velkendte teknologi kaldet voIP (Voice Over Internet Protocol) - Eller på dansk, IP telefoni.
Fordelen ved IP telefoni er, at man omgår telefonselskaberne og derved kan ringe til meget billigere takster da det hele foregår via internettet. At ringe fra computer til computer (Forudtaget af andre benytter samme program, fx. Skype) er i langt de fleste tilfælde gratis. At ringe til fastnetstelefoner eller mobiltelefoner er også muligt, men er dog ikke gratis. Dette er dog stadigt langt billigere end at ringe fra en alm. telefon. Mange bruger bl.a. voIP til at ringe til udlandet, fx. Thailand. Med Skype koster et opkald til mobiltelefon i Thailand 89 øre i minuttet mod de 18,25kr TDC tager. Så det er forståeligt hvorfor det kan betale sig.
Det kræver ikke det store for at komme igang - Man skal bare have en fornuftigt internetforbindelse (anbefaler min. 512/128) og en microfon/højtaler. Så downloader man programmet fra producentens hjemmeside, og så er man stort set igang...
Håber det var til lidt information
Thailand - Et land med kontroverser, dejlige kvinder, skønt vejr, og et landt fyldt med bedrevidende udenlandske tosser...
[img]http://www.dansk-thai.dk/images/links/www.huahin-online.com.gif[/img] is not a valid Image.
http://www.huahin...