Se indlæg
Thai undervisning Ballerup
|
|
vandango |
Lagt på d. 12/11-2012 12:55
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 3980 |
kro90 skrev: Fandango, Hvis du er god nok til at undervise i Engelsk på en Thai kommune skole, burde du så ikke være god nok til at undervise "dine" teenage piger i lidt Engelsk, så slipper de for at føle sig pinligt berørt. Har læst dit indlæg flere gange, jeg kan ikke forstå dig. |
|
|
L |
Lagt på d. 12/11-2012 14:39
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 511 |
jeg kommer også næste sæson. har desværre opdaget det alt for sent denne gang. |
|
|
tatekthai |
Lagt på d. 26/11-2012 04:21
|
Lidt øvet medlem Antal indlæg: 28 |
Held og lykke med kurset allesammen. Fantastisk med en så positiv debat her på siden. Har selv haft uvurderlig glæde af Kim Friderichens, Thailandsk så alle kan forstå det. Fik mig ind på Baoboohs lydskrift, som er den bedste, efter min mening. Chuck Dee |
|
|
sudsakhon |
Lagt på d. 02/01-2013 11:42
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 2675 |
Kære alle på thaiholdet. Torsdag den 3. januar vil være aflyst. Vi rykker lektionerne til den 31. januar 2013. Jeg forsøger lige at vride alles mailadresser ud af AOF og giver besked der også Godt nytår |
|
|
Brum |
Lagt på d. 02/01-2013 12:30
|
Lidt øvet medlem Antal indlæg: 39 |
Hej & Godt Nytår Først den 31 ?? Hvad er gået galt? |
|
|
kaos2000 |
Lagt på d. 02/01-2013 13:06
|
Begynder Antal indlæg: 16 |
sudsakhon skrev: Kære alle på thaiholdet. Torsdag den 3. januar vil være aflyst. Vi rykker lektionerne til den 31. januar 2013. Jeg forsøger lige at vride alles mailadresser ud af AOF og giver besked der også Godt nytår Godt nytår Jamen så kommer vi bare den 31. istedet for. Richo Elsker livet omkring Prasat...
Thailand forever... |
|
|
flyer |
Lagt på d. 02/01-2013 13:41
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 688 |
Godt Nytår d'herrer Jeg tror nu bare det er den ene undervisning der er flyttet... Passer det ikke meget godt med at d. 24. Er sidste gang, så det er d.3. Der er flyttet... I må ikke hænge mig op på det, men det er sådan det foregår inde i mit hovede, ellers hold et øje her på siden. Vinduespudseren Vær mod andre som du ønsker de skal være mod dig
ทำดีได้ดี ทำชั่วได้ชั่ว Watching You |
|
|
sudsakhon |
Lagt på d. 02/01-2013 14:01
|
Det er nok bare mig, der gik tidligt hjem, da der blev undervist i formuleringsevne Det er bare torsdag den 3. januar, der desværre må flyttes. Der er krisemøde på anstalten, hvor jeg arbejder. Og mødepligt! Men jeg glæder mig til at se Jer alle sammen igen torsdag den 10. januar. Og..I har vel øvet i julen, 'ikk? |
|
|
kaos2000 |
Lagt på d. 02/01-2013 14:58
|
Begynder Antal indlæg: 16 |
Super... Jo jo selvfølgelig har vi øvet Elsker livet omkring Prasat...
Thailand forever... |
|
|
Muuunch |
Lagt på d. 05/01-2013 00:41
|
Begynder Antal indlæg: 2 |
Kommer der til at starte et nyt begynderhold her i foråret for os der ikke nåede at melde os på i efteråret? |
|
|
sudsakhon |
Lagt på d. 05/01-2013 10:14
|
Hej Muuunch Jeg har meddelt AOF at der er interesse for både et nyt begynderhold og et fortsætterhold. Begge som forårshold. Jeg vil lige rykke AOF igen for at opslå annoncen på deres hjemmeside |
|
|
sudsakhon |
Lagt på d. 17/01-2013 09:46
|
Så er der endelig kommet tilmelding til "thai 2" Thai niveau 2 Dette er fortsættelsen på begynderkursus i Thai. På kursus 1a øvede vi udtale af de forskellige konsonanter, vokaler og toner på thai. Desuden øvede vi simple spørgsmål/svar. Kender du til udtale på thai og måske et par sætninger, kan du med sagtens følge med på dette kursus. Vi vil fortsætte med at få opbygget et ordforråd, som bruges i dagligdagen ved evt. turistbesøg i Thailand, samt træne simpel grammatik. Kurset er endvidere særdeles givende for blandede ægteskaber, hvor mand/kvinde har thai oprindelse og ægtefælle ønsker dybere forståelse for sprog, her under "sprogfælder" og udtryksm... Mere tekst Dette er fortsættelsen på begynderkursus i Thai. På kursus 1a øvede vi udtale af de forskellige konsonanter, vokaler og toner på thai. Desuden øvede vi simple spørgsmål/svar. Kender du til udtale på thai og måske et par sætninger, kan du med sagtens følge med på dette kursus. Vi vil fortsætte med at få opbygget et ordforråd, som bruges i dagligdagen ved evt. turistbesøg i Thailand, samt træne simpel grammatik. Kurset er endvidere særdeles givende for blandede ægteskaber, hvor mand/kvinde har thai oprindelse og ægtefælle ønsker dybere forståelse for sprog, her under "sprogfælder" og udtryksmåder. Undervisningen gennemføres af universitetsuddannet dansk lærer, med stor erfaring for thai kultur og integration. Underviser fungerer endvidere som eftertragtet thai sprogtolk for det offentlige. Efter kursus vil du være i stand til at kommunikere "i dialog" med thailændere i hverdagssamtaler. Ved spørgsmål ring til 43 71 36 71 Priser: Standard pris DKK 835,00 Start 07-02-2013, kl. 17:00-18:50 Ugedag Torsdag Holdnr 135029 Underviser Flemming Rasmussen Adresse Rugvænget Skole Rugvænget 10 2750 Ballerup Lokale Lokale 51 Holdtimer 24 Antal mødegange 12 Afdeling AOF Ballerup Modsat hvad der står lige nu på AOF's hjemmeside lige nu, kommer der også et nyt thai 1 kl. 19 . HVIS der er tilstrækkelig tilslutning [url]http://www.aofvest.dk/kurser/Sprog/Thailandsk/135029/ [/url] |
|
|
flyer |
Lagt på d. 17/01-2013 13:16
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 688 |
ลงทะเบียนเรียน
Vær mod andre som du ønsker de skal være mod dig
ทำดีได้ดี ทำชั่วได้ชั่ว Watching You |
|
|
sudsakhon |
Lagt på d. 17/01-2013 13:58
|
สำหรับผู้สำเร็จการศึกษาจาก”ไทย-1”จะต้องนำเค้กมาให้อาจารย์ทาน |
|
|
5555 |
Lagt på d. 17/01-2013 20:02
|
Lidt øvet medlem Antal indlæg: 37 |
Jeg er da interesseret i Thai 1 kl. 19.00 men på AOF står der Thai 2 ? er det en fejl fra AOF og skal jeg bare tilmelde mig det |
|
|
sudsakhon |
Lagt på d. 17/01-2013 23:02
|
Hej 5555 Der er gået lidt ged i planlægningen inde hos AOF. Ring til dem og tilmeld dig til det ønskede. De var lidt sent ude med opdateringen på web, så de var usikre på tilslutningen på thai 1., så jo før de ved hvor mange deltagere, der er interesserede desto hurtigere kan de få oprettet det hold. Men vel mødt ;-) |
|
|
kennet |
Lagt på d. 19/01-2013 12:08
|
Lidt øvet medlem Antal indlæg: 25 |
Hej, Der er nok lidt kuk i den på Aof Ballerup. Jeg har modtaget på skrift at jeg er tilmeldt til Thai 2 kl. 19. Det finder jeg ud af fordi jeg ringer ind for at tilmelde mig det samme kursus. De ved faktisk ikke selv hvad der skal ske. Men mon ikke vi finder ud af det i næste uge.. jeg glæder mig til det næste forløb |
|
|
mark |
Lagt på d. 19/01-2013 17:13
|
Lidt øvet medlem Antal indlæg: 31 |
Hej alle sammen. Har fulgt tråden her. Ville så gerne lære thai. Jeg bor i Thailand fra november til april. Det passer dårligt med tiderne på kurset. Nogen der har gode ideér????? Hilsen Mark. |
|
|
5555 |
Lagt på d. 19/01-2013 17:40
|
Lidt øvet medlem Antal indlæg: 37 |
Hvis man opholder sig i Thailand 6 måneder er det da er rigtig god måde at lære at tale Thai på ? |
|
|
Mangpengbri |
Lagt på d. 19/01-2013 18:30
|
Begynder Antal indlæg: 2 |
jeg har thai via skype.. 2 timer om ugen. med en thai læreinde. (khruu fai) synes det fungere fint.. det koster lidt. men så har du ene undervisning i 60min. jeg kan ikke tale thai endnu, men jeg forstår mere og mere.. har haft 35timer nu. og regner med at fortsætte. hvis det kan have int. kan jeg give en mail adresse.. |
|
Spring til debat: |