Se indlæg
Drunk dane in Pattis..
|
|
kbh |
Lagt på d. 18/01-2013 20:35
|
Lidt øvet medlem Antal indlæg: 46 |
Her er endnu en uheldig dansker i Thailand http://www.pattay...-incident/ Phun lak Thailand
|
|
|
larsen99 |
Lagt på d. 19/01-2013 03:31
|
Øvet medlem Antal indlæg: 372 |
Uheldig, det var nu ikke det første, der faldt mig ind da jeg læste artiklen. Jeg forundres stadig, over at folk kan være så snotdum at køre sprutkørsel når de er i udlandet, ja også her hjemme for den sags skyld.
|
|
|
Skeptikeren |
Lagt på d. 19/01-2013 06:23
|
Øvet medlem Antal indlæg: 330 |
At så idioten ydermere er så snot dum at han sidder og griner fjoget til politiet. Håber han bliver udvist efter en tur i et thaifængsel. Somrak Bogen: En Roskildedrengs Erindringer (1939-2000)
Kan hentes på: www.jumplink.dk/somrak Bogen: Mit nye liv i Thailand (2001-2012) Kan hentes på: www.jumplink.dk/somrak2 Måtte Buddha stænke velduftende vande på din vej! |
|
|
Boes |
Lagt på d. 19/01-2013 06:38
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 2688 |
Danish driver arrested and Police Officer shot in bizarre South Pattaya incident Posted on January 19, 2013 at 2:03 am http://www.pattay...-incident/ A Police Officer was shot in the leg and a Danish pick-up driver was arrested following a suspected hit-and-run road accident in Jomtien late on Friday Night. Police were made aware of a pick-up being driven by a foreign man which failed to stop at the scene of a road accident where the vehicle was suspected of colliding with a motorbike on Jomtien Second Road and were called-in to locate and stop the pick-up, a Bronze Toyota Vigo. The vehicle was located on the Pratamnuk Road in South Pattaya but it failed to stop and the decision was taken by Police stationed on the road to shoot the tyres on either side to stop the vehicle and its driver. As two officers stationed on either side of the road opened fire on the vehicle one of them inadvertently shot his colleague located on the opposite side of the road. The vehicle was eventually stopped in Jomtien Beach Soi 5, close to the Immigration Office. After two of the tyres had deflated and the vehicle could not be driven any further. It’s driver was named as Mr. Vagn Zehngraff aged 57 from Denmark, who Police described as “extremely intoxicated”. Meanwhile at the scene of the shooting, the injured officer Sergeant Major Leunchai from Pattaya Police Officer, was taken to the Pattaya Memorial Hospital where the extent of the injury is still being determined. Mr. Zehngraff was arrested and charged with failing to stop at the scene of an accident and failing to stop for Police when ordered to do so. He is currently being held at Pattaya Police Station pending further investigations. police 15 270x200 Danish driver arrested and Police Officer shot in bizarre South Pattaya incident "The difference between stupidity and genius is that genius has its limits."
Albert Einstein |
|
|
thongsala |
Lagt på d. 19/01-2013 06:57
|
Øvet medlem Antal indlæg: 307 |
Skeptikeren skrev: At så idioten ydermere er så snot dum at han sidder og griner fjoget til politiet. Håber han bliver udvist efter en tur i et thaifængsel. Somrak Det er bare Thai style. |
|
|
hugoboerge |
Lagt på d. 19/01-2013 13:15
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 5534 |
Hr. Vagn ser glad ud eller er det spritten ? |
|
|
Thomas72 |
Lagt på d. 19/01-2013 15:09
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1392 |
Nu er det også kommet i Ekstra Bladet. 57-årig fuld dansker flygtede fra thailansk politi
En dansk mand er blevet anholdt i Thailand efter, at han flygtede fra politiet. Politiet skød efter mandens bil, og betjent blev ramt af vildfaren kugle En 57-årig dansk mand er blevet anholdt efter at have forsøgt at køre gennem en politiafspærring nær Pratumnak Hill i Pattaya. Danskeren, som ifølge politiet var beruset, var på flugt fra en ulykke tidligere på aftenen, hvor han kolliderede med en anden bil. http://ekstrablad...902092.ece Til Jer der rejser til Thailand for første gang, pas på!.
Thailand er vanedannende, stærk vanedannende!. Jeg ved hvad Jeg taler om. |
|
|
handy |
Lagt på d. 19/01-2013 17:56
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1057 |
Nu er der jo ikke noget efter billed 150.000 så kan han gå ud og købe 2 nye bagdæk ....men de vil gerne se ham igen da der nok løber lidt renter på....sorry forkert tråd eller Thai st.... |
|
|
Happy Frog |
Lagt på d. 20/01-2013 01:21
|
Begynder Antal indlæg: 22 |
Mon ikke Hr.Vagn bliver udvist? |
|
|
hugoboerge |
Lagt på d. 20/01-2013 12:45
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 5534 |
handy skrev: Nu er der jo ikke noget efter billed 150.000 så kan han gå ud og købe 2 nye bagdæk ....men de vil gerne se ham igen da der nok løber lidt renter på....sorry forkert tråd eller Thai st.... Traaden er skam rigtig nok, men jeg foreslaar du kigger paa den link som er og jeg gentager den her: http://www.pattay...-incident/ Mvh |
|
|
fckguld |
Lagt på d. 20/01-2013 18:46
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 962 |
Skulle bare bures inde i mange år, forbandet svineri at køre når man har drukket.
DU FÅR HVAD DU GIVER GRIB LIVET I MORGEN ER DET MÅSKE FORBI
|
|
Spring til debat: |