Se indlæg
 Udskriv debat
integration lykkes.
ghj
lige en postive histore.
min adoptivsøn kom her til DK i 2007(året efter hans mor) som 12 årige, efter at have boet (alt for lang tid)ved hans mormor, han startede i skole efter en uge,(dag efter han var kommet, var han med til bryllup,ved vores naboer,et lebsiek parWink) jeg adopteret ham i 2010, i skolen gik det godt, dog med et par problemerAngry, han tog 7 klasse 2 gang da der også lige var et skole skifte, da han var færdig i modtagerklassenHmmmmmm, han har taget dansk knallert kørekort, i januar 2012 blev han DANSK statsborger og der efter DANSK pas, da vi skulle på ferie i Thailand i oktober vil han sgu da ikke med, men da min storsøster og hendes søn(14 år) også gerne vil med, overtalte vi ham til også at tage med,
På vej hjem betrode han sig til min storsøster at nu gad han sgu ikke til Thailand før om 10 år.

han vil meget heller bo og arbejde i DK enden i Thailand, for han kan jo godt se hvilken muligeheder han vil have haft i Thailand, hvis han ikke var kommet til danmark,

det var min lille historie, nu skal jeg lige ud og hente ham i skolen.

mvh

Gert
MAN SKAL IKKE GØRE DET SVÆRERER END DET ER......GrinSmile

thongsala
Altid dejligt,at høre en god historie.
Det er interessant,hvor meget, den medbragte kultur betyder for integration.
"Importerede" og herfødte thaibørn glider oftest nemt ind i samfundet her,i modsætning til deres mødre.Ikke mindst,når det kommer til sproget og gastronomien!
Se blot på tamiler og filippinaer osv. de lærer lynhurtigt sproget,og så vil de sgu have juleflæskesteg med brun sovs og kartofler,ligesom vores små dejlige "thaibørn"gerne vil.
Min egen thaifødte søn,gider sgu da heller ikke rejse til Thailand mere,han vil meget hellere til U.S.A.

Ps. Din søn,som kom hertil i 2007,som 12 årig,må efterhånden være 23 år,så mon ikke snart,han selv kan gå hjem fra skole ?

Anonym Bruger
thongsala skrev:

Altid dejligt,at høre en god historie.
Det er interessant,hvor meget, den medbragte kultur betyder for integration.
"Importerede" og herfødte thaibørn glider oftest nemt ind i samfundet her,i modsætning til deres mødre.Ikke mindst,når det kommer til sproget og gastronomien!
Se blot på tamiler og filippinaer osv. de lærer lynhurtigt sproget,og så vil de sgu have juleflæskesteg med brun sovs og kartofler,ligesom vores små dejlige "thaibørn"gerne vil.
Min egen thaifødte søn,gider sgu da heller ikke rejse til Thailand mere,han vil meget hellere til U.S.A.

Ps. Din søn,som kom hertil i 2007,som 12 årig,må efterhånden være 23 år,så mon ikke snart,han selv kan gå hjem fra skole ?

øhhhh din regne maskine skal vist justeres

12+ 5 =

ikke 12 + 10 =

ghj
han bliver 18 år til september, så han er begyndt at finde køreskoler her omkring
MAN SKAL IKKE GØRE DET SVÆRERER END DET ER......GrinSmile

Spring til debat: