Se indlæg
 Udskriv debat
Thai rederi får kontor i København
Lung Yao
Thailandsk rederi får kontor i København
Torsdag 3. januar 2013 kl: 14:55More Sharing ServicesShare
Det thailandske tørlastrederi Thoresen Thai Agencies / TTA, etablerer nu et nyt datterselskab i Danmark og åbner kontor i København. Etableringen sker med henvisning til, at halvdelen af rederiets skibe allerede sejler i Atlanterhavet.

Dog, ser der ud til at p.t. har de "kun" :
Heraf fremgår det også, at selskabet investering i første omgang kun beløber sig et en erhvervelse af et anpartsselskab til 80.000 kroner

Kilde: 4Traders.com

http://www.4-trad...-15734092/


De venter måske på sidelinien på næste udspil fra H.K. Nielsen Tuttelu Tralla



.
Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url]
 
AlexL
Undskyld, spørger måske dum, men kan man så sejle til Thailand med det rederi?

Det kunne da være en anderledes oplevelse, har nogen prøved det?
 
Webmaster
Tørlast er ikke ædru passager, men f.eks. løst gods som fx jernmalm, kul, korn, gødning osv i den dur.
Med venlig hilsen

Webmaster
Email: webmaster@dansk-thai.dk
Website: www.thailand-portalen.dk

Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det.
 
http://www.thailand-portalen.dk
AlexL
Tak for udredning og opklaring Webmaster!

Ja, den dur nok ikke med mig, jeg skal da ha´ nogle pils undervejs, 3 uger tager sådan en tur vel?

Gad vide hvordan Carlsberg så får sejlet al deres øl til Østen, med tankskib mon?

Cheers
 
Mali
De brygger det jo lokalt. De har bryggerier over hele verden. Alt coca cola bliver jo heller ikke lavet i USA Smile
 
sank
Smile Du kan sikkert finde et Tørlastskib hvor du kan få en billet til Thailand ? da mange af skibene har nogle få kahytter til salg ? eller have ved ikke om det stadig eksistere, den sidste skude jeg sejlede med have vi plads til 16 passagerer men det var dyrt.
 
AlexL
Ja, det koster ca. 100 Euro pr. dag, temmelig dyrt.


http://politiken....b/?ref=eb1


Havde jeg pengene, så rejste jeg gerne sådan.
 
DKPete
-> Alex - du skal bare være opmærksom på at ingen container skibe sejler direkte til BKK i vore dage - det er altid via f.eks Singapore eller Port Kelang & så sejler alle med "slow steam" hvilket gør at det tager m/m 30 dage til Singapore (før krisen 21 dage) så det bliver sgu noget af en udskrivning :-(
 
AlexL
Ja, det er nok lige i overkanten for en køje!

30 x 100 EUR = 3000 EUR - ca. 23.000 kr. Big eyes

Men de spiser godt om bord, eller det var måske bare i de gode gamle dage?
 
DKPete
Tror det kommer meget an på rederiet. Har prøvet ***** mad ombord på de gamle EAC skibe og fået hundeæde på WEC Line/Chipolbrok/K-Line/Hanjin skibe. Men mon ikke maden er ok hvis man tager passagerer med ombord...
 
TG950
AlexL skrev:

Ja, det er nok lige i overkanten for en køje!

30 x 100 EUR = 3000 EUR - ca. 23.000 kr. Big eyes

Men de spiser godt om bord, eller det var måske bare i de gode gamle dage?



alle råvare til handelsflåden er altid mærket :

" yderst velegnet til sømands brug "
" very suitable for sailors use "
" très approprié pour les marins utilisent "
" sehr geeignet für Segler nutzen "
" 非常適合水手使用 "
" 船員のために非常に適しているのはz89;使用 "
"مناسبة جدا للاستخدام البحارة "


[img]http://www.aalbaeksjoew.dk/2013/kok.gif[/img] is not a valid Image.

Den, der vil gøre drøm til virkelighed, må vågne op først.

Bvdrrr både store & små stavefejl kan forekomme BVDr

livet forståes forlæns, leves baglæns.

Brug ikke dagen på at se dig tilbage,
Du skal alligevel ikke den vej.....
Lev med de beslutninger du tager,
også selv om andre ikke acceptere det

Livet er som en bog, du kan ikke ændre de ting der allerede er skrevet, - men du kan starte et nyt kapittel..
 
Spring til debat: