Se indlæg
Thai-turistens faser (mand)
|
|
Anonym Bruger |
Lagt på d. 06/01-2013 17:44
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1131 |
1. fase (1. besoeg): forbloeffet, overrumblet, ej vant til opmaerksomheden...siger ja til alt...ender gerne med skoere oplevelser, fx. en ladyboy el. generelle 'scoringer' under niveau (tager det foerste og bedste). For maendene i parhold med farang kvinde begynder de foerste tanker om at bryde ud af hendes kloer her. 2. fase: alt er mere planlagt nu, kender lidt af faelderne og ved hvad han vil have og vil proeve det hele igen, men det er aldrig det samme pga. den bedre viden. Stadig eksperimenterende, bl.a. med hensyn til forhold. Problematisk periode. 3. fase: Foeler sig som eksperten nu og nu vil han have mere og bedre for han ved at han kan, det er jo Thailand og han tror at han har regnet den ud. Men der er dybt at falde naar festen slutter og lykken viser sig kort. 4. fase: Alene er bedre, alt andet er spild af tid og penge. Hopper ikke paa 'den' laengere, men har stadig en rastloesthed og lysten til Thailand i sig. Foretraekker nu livet som boheme med overfladiske, korte og indforstaet flirter og tilfaeldig sex. En del falder dog uden for disse faser: fx. alle dem som enten havde gjort sig et forarbejde inden 1. fase el. alle dem som blot bruger Thailand som turistland med sol og gode strande som derfor og ikke 'tager for sig' af glaederne el. slet ikke opfatter dem/skaenker dem en tanke. nb. overstaende skal laeses med et lille smil.....kommentare er velkomne.. |
|
|
Boes |
Lagt på d. 06/01-2013 18:32
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 2688 |
Egne erfaringer måske ?
"The difference between stupidity and genius is that genius has its limits."
Albert Einstein |
|
|
bagerbager |
Lagt på d. 06/01-2013 22:53
|
Øvet medlem Antal indlæg: 380 |
jeg er nået til fase 3. og til maj når jeg fase 4. |
|
|
Skipper Hans |
Lagt på d. 07/01-2013 02:30
|
Lidt øvet medlem Antal indlæg: 93 |
JS Er nu naaet til fase 5 - dvs.. fraflyttet Thailand for en del aar siden, blevet rigtig godt gift her paa Philippinerne, nyder tilvaerelsen og nyder at logge paa [url=http://www.dansk-thai.dk]Dansk Thai Website[/url] idet jeg naesten har glemt hvor sjovt det var i Thailand, det vaere sig i Pattaya, Hua Hin, Nong Kai ell. Bangkok Mvh. skipper hans Las Pinas City Philippines |
|
|
Anonym Bruger |
Lagt på d. 07/01-2013 03:49
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 776 |
Skipper Hans skrev: JS Er nu naaet til fase 5 - dvs.. fraflyttet Thailand for en del aar siden, blevet rigtig godt gift her paa Philippinerne, nyder tilvaerelsen og nyder at logge paa [url=http://www.dansk-thai.dk][url=http://www.dansk-thai.dk][url=http://www.dansk-thai.dk][url=http://www.dansk-thai.dk]Dansk Thai Website[/url][/url][/url][/url] idet jeg naesten har glemt hvor sjovt det var i Thailand, det vaere sig i Pattaya, Hua Hin, Nong Kai ell. Bangkok Mvh. skipper hans Las Pinas City Philippines Hej Skipper, Efter at have læst dit indlæg, er jeg blevet nysgerrig. Du nyder nu tilværelsen på Filippinerne og virker dejligt fornøjet med det. Jeg vil blive glad, hvis du vil indvie mig og andre (seriøst ment) i hvilke fordele du oplever, der er ved at bo på Filippinerne, sammenlignet med Thailand.? Er sikker på, at andre end undertegnede, også gerne vil høre om fordele og ulemper. Tak for dit indlæg og godt nytår. |
|
|
Skipper Hans |
Lagt på d. 07/01-2013 10:13
|
Hej DK Du kan proeve at gaa til facebook og mit navn hans taestensen, der er lagt mange billeder ind i mine albums fra mit hjem i Las Pinas city og min familie her. Vil i loebet af ugen godt laegge lidt her paa siden, men har lidt travlt med ombygning af mit hus, men skal nok finde lidt tid. Mvh Hans Taestensen Las Pinas City Philippines |
|
|
Anonym Bruger |
Lagt på d. 07/01-2013 11:08
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 776 |
Forstået Skipper, Men, jeg har slettet alt hvad der hedder Facebook. Følte til sidst, at alle vidste alt om hvilke aviser og artikler jeg læste på nettet, hvad jeg gjorde og hvor jeg var... Så ud med l**'tet.! Men vil seriøst gerne have lidt information om vilkår og muligheder på Philiphinos |
|
|
Peder1968 |
Lagt på d. 07/01-2013 11:29
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 852 |
Jeg brugte den jyske fortolkning af "et lille smil" Men din overskrift er misvisende. Den burde være: Thai-SEX-turistens fase |
|
|
taxidriver990 |
Lagt på d. 08/01-2013 04:12
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 578 |
Skipper Hans skrev : idet jeg naesten har glemt hvor sjovt det var i Thailand, det vaere sig i Pattaya, Hua Hin, Nong Kai ell. Bangkok Kan nu ikke vaere saa kedeligt i Philipinos....heller... http://www.bt.dk/...lippinerne En 37-årig dansk mand er blevet anholdt på Filippinerne efter at have lagt sig ud med både forbipasserende på gaden og ordensmagten. Nedsættende ord om kvinder, hån af det lokale politi og indtag af alkohol på åben gade koster en 37-årig dansk en tur på politistationen i Filippinerne. Det skriver netmediet Global Nation. Den danske mand er blevet anholdt for gadeuorden og for at overfalde en repræsentant for ordensmagten, modsætte sig anholdelsen og undervejs fornærme betjentene, som anholdte ham. Altsammen noget, der begyndte, fordi den 37-årige havde drukket på åben gade. Vidner havde tidligere om mandagen gjort politiet opmærksom på den 37-årige. Hun ville have ham anholdt for fuldskab, men den 37-årige valgte at give igen ved hende og flere andre i nærheden for 'kælling', 'luder' og 'ladyboy'. Da to forbipasserende betjente ville stoppe ham for druk på åben gade eskalerede situationen. Under anholdelsen rev han angiveligt en lomme itu på betjentens skjorte, da betjenten prøvede at pacificere ham. Og på vej til det lokale rådhus, hvor betjentene ville tilbageholde ham, fortsatte den 37-årig med at håne politiet yderligere. Bl.a. var han af den overbevisning, at politibetjentene slet ikke var fra politiet. Danskeren blev sat i detentionen, men politiet var nødt til at lukke ham ud igen, da han bl.a. begyndte at banke hovedet hårdt ind i væggen. Ligesom der var løse ledninger, som politiet frygtede, kunne give ham kraftige stød. ' Han prøvede efterfølgende flere gange at flygte fra politiet, men uden held. Den 37-årige befinder sig nu på politistationen i Makati. Almindelig sund fornuft er ikke så almindelig endda Bekymringer er som en gyngestol. De holder dig beskæftiget, men du kommer ingen vegne Kernen i frihed er at tvivle på autoriteter |
|
|
Skipper Hans |
Lagt på d. 08/01-2013 05:49
|
Jaja taxidriver 990, selv i en ordentlig kejser i den sjove tid det vaere sig alle steder i Thailand kunne man jo godt opfoere sig lidt anstaendigt, at der saa er en baatnakke der spiller karl smart og kong fin musik lige netop i Makati er ikke det mest smarte og det bedste sted at goere det - ikke fordi jeg har proevet det men, selve bydelens ry siger noget om at der skal udvises en hvis form for pli og der er konstant 24/7 overvaagning og saa vellidt er en Joe nu heller ikke her at alt tolereres |
|
|
lung |
Lagt på d. 10/01-2013 11:39
|
Øvet medlem Antal indlæg: 365 |
Kraftige stød havde måske været godt, men det skulle så være på kæben.. |
|
|
GAMBIT |
Lagt på d. 16/04-2015 20:27
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1244 |
JS skrev: 1. fase (1. besoeg): forbloeffet, overrumblet, ej vant til opmaerksomheden...siger ja til alt...ender gerne med skoere oplevelser, fx. en ladyboy el. generelle 'scoringer' under niveau (tager det foerste og bedste). For maendene i parhold med farang kvinde begynder de foerste tanker om at bryde ud af hendes kloer her. 2. fase: alt er mere planlagt nu, kender lidt af faelderne og ved hvad han vil have og vil proeve det hele igen, men det er aldrig det samme pga. den bedre viden. Stadig eksperimenterende, bl.a. med hensyn til forhold. Problematisk periode. 3. fase: Foeler sig som eksperten nu og nu vil han have mere og bedre for han ved at han kan, det er jo Thailand og han tror at han har regnet den ud. Men der er dybt at falde naar festen slutter og lykken viser sig kort. 4. fase: Alene er bedre, alt andet er spild af tid og penge. Hopper ikke paa 'den' laengere, men har stadig en rastloesthed og lysten til Thailand i sig. Foretraekker nu livet som boheme med overfladiske, korte og indforstaet flirter og tilfaeldig sex. En del falder dog uden for disse faser: fx. alle dem som enten havde gjort sig et forarbejde inden 1. fase el. alle dem som blot bruger Thailand som turistland med sol og gode strande som derfor og ikke 'tager for sig' af glaederne el. slet ikke opfatter dem/skaenker dem en tanke. nb. overstaende skal laeses med et lille smil.....kommentare er velkomne.. Godt indlæg JS, Jeg vil mene at jeg er nået til 8: Lad mig helst være i fred for nej jeg kender dig ikke, og vi er ikke venner. Foretrækker at holde mig privat, og ikke skabe opmærksomhed om min person, arbejde eller andet. Jeg spiser lokalt og vil gerne betale med det samme for det er nemmere end at kalde på regning bagefter. Går på ildhus for at hælde vand ud af ørerne og lave verdensplaner, åbenbart noget de ikke er for gode til her i landet. Hun var aldeles uhøflig hende ekspedienten - jeg kunne se det og høre det på tonelejet, endnu en farang hader, godt det ikke er mig der har hendes lortejob og lorteliv. Det her er Thaier man kan regne med, de har aldrig bedt mig om at være den glade giver, vi deler lige når regningen kommer, desuden holder de aftaler til tiden. Jeg skal væk fra byen - ud på landet - hen på en Ø eller ind på en bar, følelsen af at være ny turist. Utroligt at en parkeringsvagt kan være så glad og positiv - Note to self: Vær mere positiv. Redigeret af GAMBIT d. 16/04-2015 20:42 |
|
|
buick |
Lagt på d. 16/04-2015 21:51
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 549 |
100% mine tanker da jeg læste det Thai sex turistens faser Peder1968 skrev: Jeg brugte den jyske fortolkning af "et lille smil" Men din overskrift er misvisende. Den burde være: Thai-SEX-turistens fase |
|
|
holmholm |
Lagt på d. 16/04-2015 22:22
|
Øvet medlem Antal indlæg: 157 |
Skipper Hans skrev: Hej DK Du kan proeve at gaa til facebook og mit navn hans taestensen, der er lagt mange billeder ind i mine albums fra mit hjem i Las Pinas city og min familie her. Vil i loebet af ugen godt laegge lidt her paa siden, men har lidt travlt med ombygning af mit hus, men skal nok finde lidt tid. Mvh Hans Taestensen Las Pinas City Philippines Der er kun et billede på din facebook profil Hans. Ville ellers gerne se dine billeder. |
|
|
JohnBKK |
Lagt på d. 16/04-2015 22:31
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 4361 |
Folkens, det er en 2 år gammel tråd GOMBIT vækker til live i indlæg #12, bare så I ved det, der sker måske for lidt nu om dage? |
|
|
GAMBIT |
Lagt på d. 16/04-2015 22:51
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1244 |
Nope, jeg faldt blot over den og gav den en revival |
|
|
JohnBKK |
Lagt på d. 16/04-2015 23:00
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 4361 |
Jamen helt OK her fra, det er jo tidløs visdom ham JS kommer med fra Hurlumhejhuset Thailand, eller skal vi kalde det Spejlkabinettet, for intet er hvad det skal forestille at være, og det kan drive folk til vanvid og hvad som helst, men aldrig at indrømme man tog fejl med hende "the good girl" fra baren eller hvor det nu var man fandt hende. |
|
Spring til debat: |