Se indlæg
GODT NYT ÅR - SAWADEE Pee Mai
|
|
Lung Yao |
Lagt på d. 31/12-2012 12:58
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 3992 |
En gammel klassiker med "knald på" : Gody Nyt År til Allesammen på Dansk Thai Website og alle andre hvor end I er, med ønske om en fredeligt verden i fremtiden. . Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url] |
|
|
Thomas72 |
Lagt på d. 31/12-2012 13:11
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1392 |
Jeg vil også ønske alle på Dansk Thai Website et GODT NYTÅR og pas godt på hinanden. Her et tilbageblik på 2012 på det musikkale plan. Til Jer der rejser til Thailand for første gang, pas på!.
Thailand er vanedannende, stærk vanedannende!. Jeg ved hvad Jeg taler om. |
|
|
Pede |
Lagt på d. 31/12-2012 13:22
|
Lidt øvet medlem Antal indlæg: 39 |
Tak for en dejligt site og godt nytår herfra Her er lidt billede fra en masse fanstiske oplevelser jeg har haft i Thailand. [url] http://www.facebo...630?ref=hl [/url] Peter |
|
|
vandango |
Lagt på d. 31/12-2012 13:54
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 3980 |
Rigtig godt nytår til jer alle. |
|
|
ingolf |
Lagt på d. 31/12-2012 15:34
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1068 |
Godt nytår til alle
Mvh Ingolf
Svenske ord, stavelser og vendinger kan forekomme! |
|
|
Boes |
Lagt på d. 31/12-2012 19:50
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 2688 |
Chockdee pee mai !!! And don't do anything that I wouldn't have done..... "The difference between stupidity and genius is that genius has its limits."
Albert Einstein |
|
|
Tumut |
Lagt på d. 31/12-2012 21:07
|
Øvet medlem Antal indlæg: 283 |
สวัสดีปีใหม่ |
|
|
Lung Yao |
Lagt på d. 31/12-2012 22:07
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 3992 |
http://www.timean...wn/newyear http://www.timean...armap.html http://www.timean...year?p0=28 . Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url] |
|
|
sony |
Lagt på d. 31/12-2012 23:51
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 2037 |
Godt nytår
Savner KB Fusioner er for kujoner fck står for frederiksbeg cykel klub
Fodbold vor, du som er i Valby idrætspark Hellige vorde i FREM´s navn komme dit rige, ske din vilje på banen, således også i tabellen,giv os i dag vor 3 point, thi FREM er min klub, mit hjerte & min sjæl, i al evighed Forza.!!! |
|
|
savasava |
Lagt på d. 01/01-2013 02:11
|
Øvet medlem Antal indlæg: 114 |
Godt nytår, 1 år 5 måneder siden vi flyttede hjem igen, savner Thailand nogle gange, men flytter ikke østpå igen før børnene er voksne |
|
|
Webmaster |
Lagt på d. 01/01-2013 04:26
|
Superadministrator Antal indlæg: 6782 |
Godt Nytår til alle herinde, jeg håber at I alle og Jeres kære er kommet godt ind i det nye år og at I sammen går et godt og lykkebringende nyt år i møde. Godt Nytår. Med venlig hilsen
Webmaster Email: webmaster@dansk-thai.dk Website: www.thailand-portalen.dk Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det. |
|
|
hugoboerge |
Lagt på d. 01/01-2013 12:30
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 5534 |
Webmaster skrev: Godt Nytår til alle herinde, jeg håber at I alle og Jeres kære er kommet godt ind i det nye år og at I sammen går et godt og lykkebringende nyt år i møde. Godt Nytår. Herfra ligeledes oensket om et godt og lykkebringende samt helsebringende nytaar. Ser frem til nogle gode debatter i det nye aar bl.a. omkring pension, sygesikring osv osv. Er lige kommet helskindet gennem trafikken fra Phitsanulok og det er vi glade og taknemmelige for. De bedste hilsener. |
|
|
alkenbo |
Lagt på d. 01/01-2013 14:59
|
Øvet medlem Antal indlæg: 206 |
Også et godt nytår fra os der sidder i Schipol lufthavn på Vej til BKK |
|
|
Anonym Bruger |
Lagt på d. 03/01-2013 05:13
|
Lidt øvet medlem Antal indlæg: 98 |
Hej med jer... Min pc var så venlig at stige af før Nytår, så nåede ikke lige at få sendt en hilsen, men bedre set end aldrig... Med ønske om et rigtig godt og lykkebringende år for jer allesammen, ude som hjemme !! |
|
Spring til debat: |