Se indlæg
Kho Chang. Gode råd søges
|
|
Jesper Kristensen |
Lagt på d. 17/12-2012 13:15
|
Begynder Antal indlæg: 8 |
Hej folkens. En makker og jeg tager til Thailand i Marts og vi planlægger en tur til Kho chang, men hvor skal vi bo derovre? Vi er begge til flotte strande og byliv. Har læst lidt om at white sand beach og lonley beach skulle være de bedste steder at slå sig ned. Jesper |
|
|
Anonym Bruger |
Lagt på d. 17/12-2012 14:14
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 776 |
Jesper Kristensen skrev: Hej folkens. En makker og jeg tager til Thailand i Marts og vi planlægger en tur til Kho chang, men hvor skal vi bo derovre? Vi er begge til flotte strande og byliv. Har læst lidt om at white sand beach og lonley beach skulle være de bedste steder at slå sig ned. Jesper Det du har læst, er rigtigt... God tur |
|
|
moerk5002 |
Lagt på d. 18/12-2012 06:10
|
Øvet medlem Antal indlæg: 384 |
Jesper Kristensen skrev: Hej folkens. En makker og jeg tager til Thailand i Marts og vi planlægger en tur til Kho chang, men hvor skal vi bo derovre? Vi er begge til flotte strande og byliv. Har læst lidt om at white sand beach og lonley beach skulle være de bedste steder at slå sig ned. Jesper By livet skal du nok glemme på Koh Chang, men der er masser af gode strande. White Sand og Lonely Beach er to af dem, men der er masse andre. Det tager ikke så lang tid at komme Ø'en rundt, så det er bare at køre lidt rundt og se. Der er gode hoteller i alle prisklasser. God tur, men vi ses vel også i Pattaya |
|
|
sank |
Lagt på d. 18/12-2012 09:00
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1131 |
hej moerk5002 har du trænet til rulle ræs ? eller hvordan går det ? |
|
|
Jesper Kristensen |
Lagt på d. 18/12-2012 16:56
|
Hej Peter. Selvfølgelig ses vi da i Pattaya og ikke mindst oppe hos dig selv. Vi har bare snakket om at vi ville ud og se noget natur denne gang. Det er planlagt vi bruger 4-5 dage på koh chang og 10 dage i Pattaya. Torben vil træne noget mau thai eller hvordan det staves og der er en gym på Koh chang, men der ligger også en tæt på dig så nu ser vi. |
|
|
moerk5002 |
Lagt på d. 18/12-2012 19:55
|
Øvet medlem Antal indlæg: 384 |
Hej sank. Selvfølgelig har jeg trænet, det gør jeg hver dag, du kan bare komme an Det går fint med krykkerne nu og rullestolen kan du ikke løbe fra, 0-15 km på ca 2 min. |
|
|
Jesper Kristensen |
Lagt på d. 18/12-2012 23:25
|
moerk5002 skrev: Hej sank. Selvfølgelig har jeg trænet, det gør jeg hver dag, du kan bare komme an Det går fint med krykkerne nu og rullestolen kan du ikke løbe fra, 0-15 km på ca 2 min. Du mener 0-15 m på ca 2 min. |
|
|
sank |
Lagt på d. 19/12-2012 03:41
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1131 |
Godt moerk det kan jeg ikke hamle op med? taber hurtigt pusten Men dejligt det går fremad |
|
|
Robert Kronberg |
Lagt på d. 19/12-2012 18:02
|
Antal indlæg: 3779 |
Måske har jeg misforstået noget, men jeg har da været på Lonely Beach en del gange, og jeg har stadig vanskeligt ved at finde de gode strande? Hilsen, Robert Visum-hjælp og kurser i dansk i Bangkok:
- Danskundervisning - PIRO Consulting Group - Visum til Danmark - Consular Services Asia "Hvis du er i et land i 14 dage, så kan du skrive en roman, hvis du er der i et halvt år, så kan du skrive en artikel, men hvis du er der i 20 år, så kan du ikke skrive noget." |
|
|
lung |
Lagt på d. 21/12-2012 03:18
|
Øvet medlem Antal indlæg: 365 |
ville indsætte et filmklip, men linket kommer desværre ikke med...
Redigeret af lung d. 21/12-2012 03:23 |
|
|
lung |
Lagt på d. 21/12-2012 03:27
|
Øvet medlem Antal indlæg: 365 |
stedet er nature på lonely beach for et par dage siden..syntes det er et dejligt sted og så uden russere se filmklip lung http://s226.beta....8.mp4.html Redigeret af lung d. 21/12-2012 03:36 |
|
|
Robert Kronberg |
Lagt på d. 21/12-2012 19:13
|
Antal indlæg: 3779 |
Hej Lung, Lonely Beach er absolut et besøg værd, og jeg plejer at komme der tit, når jeg er på Koh Chang. Og ja, ingen russere. Hilsen, Robert lung skrev:
stedet er nature på lonely beach for et par dage siden..syntes det er et dejligt sted og så uden russere se filmklip lung http://s226.beta....8.mp4.html Visum-hjælp og kurser i dansk i Bangkok:
- Danskundervisning - PIRO Consulting Group - Visum til Danmark - Consular Services Asia "Hvis du er i et land i 14 dage, så kan du skrive en roman, hvis du er der i et halvt år, så kan du skrive en artikel, men hvis du er der i 20 år, så kan du ikke skrive noget." |
|
Spring til debat: |