Foto- og video-albummene indeholder billeder og videoer af interesse for brugerne på Thailand
Portalen. Fotoalbummet er på hele 4248 billeder, blandt andet med billeder fra begivenheder
og arrangementer.
Thailand Portalen anvender cookies til at huske dine indstillinger. [Læs nærmere omkring sidens cookies].
Klik venligst på Accepter Cookies for at acceptere sidens cookies.
Hvis nogle skulle få lyst til at se en god serie om livet i thailand,er der her en god mulighed.10 episoder af 50 min. vi følger forskellige personer der alle ønsker sig en ny tilværelse i thailand på godt & ondt, de er alle fra sverige ( nå pyt ) har lige set den på Netflix,og jeg syntes den var sjov / god...
Hvis nogle skulle få lyst til at se en god serie om livet i thailand,er der her en god mulighed.10 episoder af 50 min. vi følger forskellige personer der alle ønsker sig en ny tilværelse i thailand på godt & ondt, de er alle fra sverige ( nå pyt ) har lige set den på Netflix,og jeg syntes den var sjov / god...
Til info:
Netflix er gratis i en måned og med danske undertekster
Ikke fordi jeg vil reklamere for dem men mere fordi vi kan lige så godt tage de få gratiske glæder der er. (dem er der for få af)
Til info:
Netflix er gratis i en måned og med danske undertekster
Ikke fordi jeg vil reklamere for dem men mere fordi vi kan lige så godt tage de få gratiske glæder der er. (dem er der for få af)
Jamen det er jo" ligetil,bruger selv netflix på min ipad ! og det virker...film på film på film..GRATIS...SUPER !