Se indlæg
Visum til Danmark
|
|
Stampe |
Lagt på d. 30/10-2012 07:25
|
Øvet medlem Antal indlæg: 305 |
Hvad sker der lige på den Danske Ambassade !! Der blev indleveret Visum ansøgning Torsdag d. 25 Oktober på Danish Visa Application Centre Det er en Første gangs rejse til Danmark ( Schengen-landene ) allerede d. 29 Oktober er der godkendt VISA på Ambassaden Så de kan sku godt når de vil der nede Hilsen Stampe |
|
|
taxidriver990 |
Lagt på d. 30/10-2012 07:30
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 578 |
Herligt.... Haaber de kan holde standarden God tur til din bedre halvdel Almindelig sund fornuft er ikke så almindelig endda Bekymringer er som en gyngestol. De holder dig beskæftiget, men du kommer ingen vegne Kernen i frihed er at tvivle på autoriteter |
|
|
moerk5002 |
Lagt på d. 30/10-2012 09:49
|
Øvet medlem Antal indlæg: 384 |
Det er jo herlig laesning....... |
|
|
Robert Kronberg |
Lagt på d. 30/10-2012 20:19
|
Antal indlæg: 3779 |
Der er lavsæson på de euroæpæiske ambassaders visa-sektioner for tiden, og det er samtidig heller ikke ferietid for personalet, så det er en god kombination. Hilsen, Robert Visum-hjælp og kurser i dansk i Bangkok:
- Danskundervisning - PIRO Consulting Group - Visum til Danmark - Consular Services Asia "Hvis du er i et land i 14 dage, så kan du skrive en roman, hvis du er der i et halvt år, så kan du skrive en artikel, men hvis du er der i 20 år, så kan du ikke skrive noget." |
|
|
angolubov |
Lagt på d. 13/12-2012 12:28
|
Begynder Antal indlæg: 13 |
Ben jeg har et spørgsmål min kone og jeg skal til Thailand her snart og jeg sider og tænker på om vi skal søge om indrejse tilladelse når vi skal hjem igen her i dk Igen ?? Hun har opholds tilladelse og alt det der På forhånd tak |
|
|
DKPete |
Lagt på d. 13/12-2012 13:04
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 594 |
angolubov skrev: Ben jeg har et spørgsmål min kone og jeg skal til Thailand her snart og jeg sider og tænker på om vi skal søge om indrejse tilladelse når vi skal hjem igen her i dk Igen ?? Hun har opholds tilladelse og alt det der På forhånd tak Kort sagt : nej Hun skal bare vise opholdskortet sammen med passet når i kommer retur |
|
|
Lung Yao |
Lagt på d. 13/12-2012 14:26
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 3992 |
DKPete skrev: ........................................................................... Kort sagt : nej Hun skal bare vise opholdskortet sammen med passet når i kommer retur Gælder det både for Permanent opholdstilladelse eller skal man ikke søge om Stempel i passet om "Genindrejse tilladelse" til DK, hvis hun kun indhave Middlertidigt opholdstilladelse ? . Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url] |
|
|
DKPete |
Lagt på d. 13/12-2012 14:48
|
Min kone har "2års" visa på et plastic kort - hun viser bare kort og pas når vi returnerer. Der er ingen stempler i passet ! |
|
|
Lung Yao |
Lagt på d. 13/12-2012 14:53
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 3992 |
DKPete skrev: Min kone har "2års" visa på et plastic kort - hun viser bare kort og pas når vi returnerer. Der er ingen stempler i passet ! Fint, så skulle der ikke være nogen problemer for "Fru Angolubov", hun skal endeligt huske at tage kortet med, . Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url] |
|
|
DKPete |
Lagt på d. 13/12-2012 14:59
|
Nemlig ! Første gang vi skulle afsted med plastic kort - var jeg lidt bekymret og spurgte derfor hos politiet om der skulle bankes et eller andet stempel i passet - hvilket jeg synes lyder mest rigtig - men svaret var : nej kortet er nok ! Endelig noget der bare virker i "systemet" |
|
|
angolubov |
Lagt på d. 14/12-2012 07:43
|
Begynder Antal indlæg: 13 |
Jeg takker mange og glædelig jul til alle |
|
Spring til debat: |