Se indlæg
Fly billet, købe ved Thai air eller billet bureau?
|
|
Snerle |
Lagt på d. 12/12-2012 21:37
|
Lidt øvet medlem Antal indlæg: 32 |
Jeg undersøger priser på fly København-Bangkok. I januar koster en billet nu på hjemmesiden Thaiairways kr. 10.165,- samme billet kan købes på diverse billet bureauer fra kr. 6.589,- (nemrejse.dk). Har på Momondo.com fundet 15 billet bureauer der sælger denne billet fra kr. 6.589,- til kr. 9.407,- Hvad er fordele/ulemper ved at købe ved Thai Airways og billet bureauer. Er der nogle billet bureauer der gode og nogle der er dårlige? |
|
|
holmholm |
Lagt på d. 12/12-2012 22:46
|
Øvet medlem Antal indlæg: 157 |
Har selv købt masser af gange på nettet. Køb kun et sted hvor du bliver tilbudt at købe en konkursforsikring for både flyselskab og firmaet der sælger dig billetten. ( koster omkring 20 kr pr stk. ) Så skulle du være sikker. Personligt ville jeg aldrig købe af de små firmaer som sælger billetter til thaierne. Kender et par som var tæt på at miste deres penge. |
|
|
natty |
Lagt på d. 12/12-2012 22:49
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 3021 |
Køb af billet CPH-BKK-CPH har, som du oplever det, generelt været dyrere på Thaiairways hjemmeside, end på andre søgemaskiner. En af årsagerne er (tror jeg), at når du køber den på deres hjemmeside, køber du faktisk billetten i Thailand. De tilbyder andre priser til rejsebureauerne, også de danske, det er en håbløst og gammeldags metode, og jeg mener da også at de har forbedret deres side, så tilbud fra Danmark, nu kan findes på deres hjemmeside. Fordele og ulemper? tjah. Hvis du er ligeglad med billetregler, bookingklasse, sædevalg osv, så bestil gerne gennem det billigste billetbureau, men de fleste af bureauer tager ekstra for at indtaste dit bonuskort, valg af sæde og oplysning af dit bookingnummer så du feks kan checke din rejse på checkmytrip.com. Jeg ville kun vælge et bureau hvor det er inkluderet, eller hvor du kan tillægskøbe tjenesterne, f.eks valg af sæde ved bestilling. Jeg gider nemlig ikke at sidde i det midterste sæde, som bliver mig tildelt i lufthavnen, i en Boing 747 Uvidenhed avler oftere selvtillid end viden, Charles Darwin
|
|
|
birkedhoj |
Lagt på d. 13/12-2012 07:43
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 738 |
Normalt har det været billigere på bureauernes hjemmesider. Dog har jeg set billigere pris på THAI's side for min billet, efter jeg har købt hos profilrejser til afrejse jan.13. Flyver PE med THAI altid
|
|
|
DKPete |
Lagt på d. 13/12-2012 09:05
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 594 |
Jeg har køb via Mr Jet ud 27/1 - hjem 27/2 med Thai til 6700 - Thai Travel skulle have 7400... Har brugt Mr Jet før - uden nogen problemer overhovedet. |
|
|
handy |
Lagt på d. 13/12-2012 12:45
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1057 |
kender så lige en der har købt hos thai travel til 6200 jeg søgte på alle internet sider jeg hade Kenskab til... billigste pris jeg kunne finde med thai var 8200 så der er lidt op og ned... |
|
|
DKPete |
Lagt på d. 13/12-2012 13:02
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 594 |
handy skrev: kender så lige en der har købt hos thai travel til 6200 jeg søgte på alle internet sider jeg hade Kenskab til... billigste pris jeg kunne finde med thai var 8200 så der er lidt op og ned... P.. ville sgu godt lige have sparet 2x500 ! Men rent faktisk sagde de at der ikke var flere billetter i Januar & at det ville koste 7400 med afgang primo februar... |
|
|
handy |
Lagt på d. 13/12-2012 13:23
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1057 |
DKPete skrev: handy skrev: kender så lige en der har købt hos thai travel til 6200 jeg søgte på alle internet sider jeg hade Kenskab til... billigste pris jeg kunne finde med thai var 8200 så der er lidt op og ned... P.. ville sgu godt lige have sparet 2x500 ! Men rent faktisk sagde de at der ikke var flere billetter i Januar & at det ville koste 7400 med afgang primo februar... Skal der med også lige oplyse han ankom i lørdags og skal være her 3 md billigt synes jeg... |
|
|
kylling |
Lagt på d. 13/12-2012 13:26
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 789 |
Købte på supersaver igår til konen, udrejse 9-1-2013 - hjemrejse 23-1-2013 kr.6045,00 |
|
|
Lung Yao |
Lagt på d. 13/12-2012 13:49
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 3992 |
kylling skrev: Købte på supersaver igår til konen, udrejse 9-1-2013 - hjemrejse 23-1-2013 kr.6045,00 Som er en "Promotions billet" = 14 dage. Havde I haft rejsedage mellem 22 og 30 dage, er jeg overbevist at prisen ville være højere. Bare for at sige at andre ikke skal tro at billetterne i den pris klasse hænger på træerne. Jeg tror ikke at der er flere af dem tilbage. . Redigeret af Lung Yao d. 13/12-2012 13:57 Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url] |
|
|
Lung Yao |
Lagt på d. 13/12-2012 13:54
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 3992 |
holmholm skrev: Har selv købt masser af gange på nettet. Køb kun et sted hvor du bliver tilbudt at købe en konkursforsikring for både flyselskab og firmaet der sælger dig billetten. ( koster omkring 20 kr pr stk. ) Så skulle du være sikker. Personligt ville jeg aldrig købe af de små firmaer som sælger billetter til thaierne. Kender et par som var tæt på at miste deres penge. Venligst Uddybbe påstanden, der måtte ligge noget helt andet bag den historie ( No show - Ønske om ændring af datoerne EFTER slut købet af billet eller noget helt tredje). . Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url] |
|
Spring til debat: |