Se indlæg
Koh Samui Hotel
|
|
Good for Falang |
Lagt på d. 03/03-2005 20:23
|
Øvet medlem Antal indlæg: 218 |
Jeg skal for første gang til Koh Samui til maj, kan i anbefale et turist hotel i Chaweng Beach. Good for Falang |
|
|
John |
Lagt på d. 05/03-2005 07:30
|
Administratorer Antal indlæg: 2171 |
Hej I Chaweng er der så mange muligheder for at bo. Jeg har aldrig boet på hotel der, jeg foretrækker at bo i en bungalow på stranden. Prisen afhænger af standarten, Samui er væsentlig dyrer en feks. Pattya. priserne starter fra ca. 700 baht og op. Hvis du ikke er kræsen så syntes jeg du skal kigge på Resort Silver Sand, det er søde og rare mennesker der er der, det ligger på stranden og har resturant mod stranden - de er desværre ikke på nettet. Det er ikke den højeste standart men et dobbeltværelse med aircon koster omkring 1200 baht, tag evt. en overnatning her og så kan i jo sondere. Du kan jo også prøve dette link: http://www.kohsam... Rigtig god tur. John john@dansk-thai.dk
|
|
|
Soevaenget |
Lagt på d. 03/01-2006 13:25
|
Begynder Antal indlæg: 3 |
Hejsa Som ny bruger på dansk-thai.dk har jeg med interesse læst indlæggene om diverse hoteller. Da vi skal til Samui til Juli kunne det være rart at høre om der var nogen der vidste noget om hotellet Coral Cove Chalet på Lamai Beach ? Vi er fire personer der tager afsted, og vi har booket to værelser. Det er jo altid rart at vide lidt om hotellet inden man dukker op |
|
|
Robert Kronberg |
Lagt på d. 04/01-2006 09:30
|
Antal indlæg: 3779 |
Hej, Dette er et dejlig hotel på Chaweng: http://r24.org/da...baantalay/ Restaurant ved stranden og har swimmingpool. Og dette er biligt på Chaweng, men stadig ok: http://r24.org/da...theisland/ Restaurant ved stranden, og er ved at bygge swimmingpool. Lamai er kedelig, synes jeg. Redigeret af falang yao d. 04/01-2006 19:42 Visum-hjælp og kurser i dansk i Bangkok:
- Danskundervisning - PIRO Consulting Group - Visum til Danmark - Consular Services Asia "Hvis du er i et land i 14 dage, så kan du skrive en roman, hvis du er der i et halvt år, så kan du skrive en artikel, men hvis du er der i 20 år, så kan du ikke skrive noget." |
|
|
Soevaenget |
Lagt på d. 03/02-2006 21:11
|
Begynder Antal indlæg: 3 |
Hej KronbergTH Tak for svaret, og undskyld forsinkelsen Hvad mener du med at ' Lamai er kedelig' ? Jeg ved godt det er din egen holdning, men min nysgerrighed byder mig at spørge Vi er far med tre tøser på slæb, så vi skal slappe af i de 14 dage vi er på Samui. Selvfølgelig skal vi se noget, men alligevel skal der relaxes på stranden. Kender du noget til det hotel vi har booket - Coral Cove Chalet ? |
|
|
gi123 |
Lagt på d. 03/02-2006 22:54
|
Begynder Antal indlæg: 1 |
Hej alle Jeg har en søster der skal til Samui i næste uge og ikke har bestilt noget at bo i. Hun har nu sendt mails afsted til de en del hoteller og har kun fået beskeden tilbage at de er fully booked. Da jeg sidst var på samui i lavsæsonen - var det ikke noget problem at finde noget at bo i - men nu er det jo højsæson - og min søster er bange for at komme til at bo i grøftekanten :-) Er der nogen der har nogen gode råd? De er 2 voksne og 2 børn. mvh Henrik |
|
|
John |
Lagt på d. 03/02-2006 23:39
|
Administratorer Antal indlæg: 2171 |
Hej gi123 Nu skriver du ikke hvad/ hvordan din søster ønsker at bo. Men at hun skulle komme til at bo i grøftekanten kan jeg ikke tro. Jeg har altid kunne finde et sted at bo, selvom jeg ikke havde booket i forvejen. Hvis de kommer flyvene til Samui er der altid nogen i lufthavnen der tilbyder overnatninger, hvis de kommer med båd er der også nogen på havnen der tilbyder. Hvis de vil bo i Chaweng er Silversand, som jeg har nævnt tidligere i denne tråd en mulighed. I Mae Nam på øens nordside kan jeg anbefale Palm Point resort. Begge steder ligger ned til stranden og taxi chaufførene kender dem. Jeg vil dog gøre opmærksom på at ingen af disse steder er vild luxus, men der er rent og de har glimrende resturanter. Fælles for begge steder er at deres naboer også er resorts, så hvis der er fuldt så er det bare at gå til naboen. John john@dansk-thai.dk
|
|
|
Robert Kronberg |
Lagt på d. 04/02-2006 04:29
|
Antal indlæg: 3779 |
Hej Soevaenget, Hvis det drejer sig om familieferie, så er sagen muligvis anderledes, men jeg er vant til forretninsrejser eller rejser med min forlovede. Jeg ville dog stadig vælge Chaweng, hvis jeg tog mine børn med. Og jo, det er en personlig mening, og da jeg bor og arbejder herude og er vant til palmer og strande, så har jeg nok andre ting, jeg går efter. Visum-hjælp og kurser i dansk i Bangkok:
- Danskundervisning - PIRO Consulting Group - Visum til Danmark - Consular Services Asia "Hvis du er i et land i 14 dage, så kan du skrive en roman, hvis du er der i et halvt år, så kan du skrive en artikel, men hvis du er der i 20 år, så kan du ikke skrive noget." |
|
|
resten |
Lagt på d. 04/02-2006 08:43
|
Lidt øvet medlem Antal indlæg: 67 |
Jeg ville også helt klart anbefale baantalay som Kronberg foreslår da der er rigtig hygligt og man bor lige i udkanten af byen så der ingen larm er hverken om dagen eller natten og ddet hele ligger 3-5 min gå afstand fra centrum.
Thailand en gang Thailand altid...
|
|
Spring til debat: |