Se indlæg
Julemusik
|
|
Webmaster |
Lagt på d. 09/12-2012 13:46
|
Superadministrator Antal indlæg: 6782 |
Kender sangen og melodien, men har aldrig før jeg så denne video haft jule-brillerne på: Vel nok det største julehit nogensinde: Det er hvad jeg lige kunne finde frem i en fart. Der ligger helt sikkert meget mere julemusik på nettet som ikke lige er kommet med, eller som jeg ikke kender eller huskede i farten. God jul når tiden kommer dertil :-) Med venlig hilsen
Webmaster Email: webmaster@dansk-thai.dk Website: www.thailand-portalen.dk Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det. |
|
|
Gert |
Lagt på d. 09/12-2012 16:04
|
Lidt øvet medlem Antal indlæg: 91 |
Ja, super ,kom bare med flere,det er sku da hyggeligt. |
|
|
Fotofreak |
Lagt på d. 10/12-2012 11:02
|
Øvet medlem Antal indlæg: 489 |
Her er min musikhilsen til alle der skal fejre jul mere end 2000 miles fra Danmark Chrissie Hynde & Pretenders |
|
|
Lung Yao |
Lagt på d. 13/12-2012 16:04
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 3992 |
Webmaster skrev: Det er hvad jeg lige kunne finde frem i en fart. Der ligger helt sikkert meget mere julemusik på nettet som ikke lige er kommet med, eller som jeg ikke kender eller huskede i farten. God jul når tiden kommer dertil :-) Så vil Jeg gerne tilføje nogle stykker til, for enhver smag: Alle disse numre haves på en VCD(+nogle andre som Web har allerede postet) hvis nogle af jer var interesseret i en kopi. . Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url] |
|
|
holmholm |
Lagt på d. 13/12-2012 23:11
|
Øvet medlem Antal indlæg: 157 |
Så er der dømt boogie-jul !!!! Indlæg samlet 13/12-2012 klokken 23:30:57: Og så lige en gammel klassiker : Redigeret af holmholm d. 13/12-2012 23:30 |
|
Spring til debat: |