Se indlæg
Sådan sikrer man hjemmet i Thailand...
|
|
Boes |
Lagt på d. 06/12-2012 04:43
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 2688 |
Burglar found electrocuted Published: 6/12/2012 at 09:51 AM Online news: A man thought to be trying to steal car parts has been found dead after climbing over an electric fence to enter a property in Pathum Thani province. Police said the man's body was found near the garage at a house in Lam Luk Ka district. He was shirtless and wearing only a sarong. There were burn marks on his right arm and abdomen. He was later identified as Arche Phonak, 31, who lived in Lam Luk Ka district. The homeowner, Suthep Ngao-dee, 48, told police he put up an electric fence some months ago after his property had been burgled several times and parts stolen from his pickup truck. The police assume the deceased man was a burglar and was killed by the electric current while climbing the fence. Så et lignende arrangement hos konsulen på Phuket, så det er åbenbart lovligt ??? "The difference between stupidity and genius is that genius has its limits."
Albert Einstein |
|
|
hugoboerge |
Lagt på d. 06/12-2012 05:16
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 5534 |
Boes skrev: Burglar found electrocuted Published: 6/12/2012 at 09:51 AM Online news: A man thought to be trying to steal car parts has been found dead after climbing over an electric fence to enter a property in Pathum Thani province. Police said the man's body was found near the garage at a house in Lam Luk Ka district. He was shirtless and wearing only a sarong. There were burn marks on his right arm and abdomen. He was later identified as Arche Phonak, 31, who lived in Lam Luk Ka district. The homeowner, Suthep Ngao-dee, 48, told police he put up an electric fence some months ago after his property had been burgled several times and parts stolen from his pickup truck. The police assume the deceased man was a burglar and was killed by the electric current while climbing the fence. Så et lignende arrangement hos konsulen på Phuket, så det er åbenbart lovligt ??? Her er et link: http://www.securi...fance.html |
|
|
Boes |
Lagt på d. 06/12-2012 05:45
|
Electric security fences are not harmful to pets or animals, men man får ikke brændemærker af alm dyrestængsel.....så her er der nok tale om noget større energimængde direkte fra vægkontakten...
"The difference between stupidity and genius is that genius has its limits."
Albert Einstein |
|
|
hugoboerge |
Lagt på d. 06/12-2012 07:25
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 5534 |
Boes skrev: Electric security fences are not harmful to pets or animals, men man får ikke brændemærker af alm dyrestængsel.....så her er der nok tale om noget større energimængde direkte fra vægkontakten... Og det er garanteret ikke tilladt vil jeg tro (vi er i Thailand saa hvem ved ?) |
|
|
Kim Ludvigsen |
Lagt på d. 06/12-2012 09:37
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 2627 |
I henhold til dit eget link, så er det ikke lovligt. Men som bekendt så er loven ikke noget så håndfast i Thailand, som den er i Danmark
|
|
|
Lung Yao |
Lagt på d. 06/12-2012 11:33
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 3992 |
Boes skrev: Electric security fences are not harmful to pets or animals, men man får ikke brændemærker af alm dyrestængsel.....så her er der nok tale om noget større energimængde direkte fra vægkontakten... Sikkert ikke, men mon ikke at der blev brugt et par ledninger direkt til luftledninger på gaden Han skulle jo nødigt have sine sikkringer sprunget (hvis det var ikke brugt en 7" søm i stedet) . . Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url] |
|
|
Robert Kronberg |
Lagt på d. 06/12-2012 19:28
|
Antal indlæg: 3779 |
Danmark har en underlig lovgivning. Jeg bestemmer da selv, hvad jeg vil i mit hjem. Strøm, fælder og hvad ved jeg. Hvis en klovn går uanmeldt ind, så er det klovnens eget ansvar. Hvis nogen går ind i mit hjem, så tøver jeg ikke med at bruge sådan en stor og væmmelig skarp ting. Jeg ville end ikke tænke over det. Min eneste bekymring ville være, hvem der skal vaske det op. Hilsen, Robert |
|
|
Anonym Bruger |
Lagt på d. 06/12-2012 20:05
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1131 |
sikke dog noget...den rige farang er bange for at få stjålet sin fladskærm...imperialisternes frygt... det hegn er da meget sjovt...men sender sgu lidt triste signaler til området.....og jeg tror ikke man griner så meget når naboens barn ikke lide havde set det el. svigerfar i sin lao khao brandert ligger død på jorden bagefter... uncool hvis du spørger mig... jo mere du propper ind i huset af luksus goder, jo mere frister du en svag sjæl, og jo mere du sikre dig, jo mere opruster de sig...hvis folk vil ind kan du ikke forhindre det... flyt på landet, her er fredeligt... |
|
|
uan |
Lagt på d. 07/12-2012 14:27
|
Øvet medlem Antal indlæg: 114 |
giv konen våbentilladelse i julegave plus en Glock.... kan sikkert klares for under 100.000 baht.. en gave bedre end guld så er det jul.... ;-) Please note:
I will now be charging a $20.00 service fee for stupidity. There will also be a $40.00 surcharge if the stupidity is accompanied by whining |
|
|
Boes |
Lagt på d. 07/12-2012 14:49
|
uan skrev: giv konen våbentilladelse i julegave plus en Glock.... kan sikkert klares for under 100.000 baht.. en gave bedre end guld så er det jul.... ;-) Dyrt .... 30,000 i Krabi "The difference between stupidity and genius is that genius has its limits."
Albert Einstein |
|
|
DKPete |
Lagt på d. 07/12-2012 15:02
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 594 |
JS skrev: sikke dog noget...den rige farang er bange for at få stjålet sin fladskærm...imperialisternes frygt... det hegn er da meget sjovt...men sender sgu lidt triste signaler til området.....og jeg tror ikke man griner så meget når naboens barn ikke lide havde set det el. svigerfar i sin lao khao brandert ligger død på jorden bagefter... uncool hvis du spørger mig... jo mere du propper ind i huset af luksus goder, jo mere frister du en svag sjæl, og jo mere du sikre dig, jo mere opruster de sig...hvis folk vil ind kan du ikke forhindre det... flyt på landet, her er fredeligt... Enig - men "homeowner" var i dette tilfælde Thai...... |
|
Spring til debat: |