Se indlæg
30 kilo overvægt med til DK
|
|
Humi |
Lagt på d. 07/12-2012 14:36
|
Øvet medlem Antal indlæg: 124 |
Hvad er den billigste og letteste løsning på at få 30 kilos ekstra bagage med hjem fra Thailand med Thai Air? |
|
|
SteenJ |
Lagt på d. 07/12-2012 14:41
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 743 |
Humi skrev: Hvad er den billigste og letteste løsning på at få 30 kilos ekstra bagage med hjem fra Thailand med Thai Air? Bare betal hva det koster Undskyld ku ik la vær HUSK..Du SKAL redde dig selv, før du kan redde andre.
|
|
|
Lung Yao |
Lagt på d. 07/12-2012 16:50
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 3992 |
Humi skrev: Hvad er den billigste og letteste løsning på at få 30 kilos ekstra bagage med hjem fra Thailand med Thai Air? Plan : A - Afsendt som fragt. (billigere end som overvægt) B - Finde nogle som Du kender MEGET godt og som ville være behjælpelige med den "kattepine". (mange rejser med "kun" håndbagage selv om de har fx. Sølvkort) C - SteenJs løsning. . Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url] |
|
|
Humi |
Lagt på d. 07/12-2012 17:30
|
Jeg kendte godt løsningen ved at betale selv og ville høre m andre muligheder. Men mener du at sende det som fragt med posten? |
|
|
hugoboerge |
Lagt på d. 07/12-2012 18:07
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 5534 |
Kan sendes som uledsaget bagage - unaccompanied luggage - spoerg luftfartsselskabet omkring proceduren. |
|
|
phom |
Lagt på d. 07/12-2012 21:15
|
Øvet medlem Antal indlæg: 282 |
Hvad skal du have med, er det en stor tung ting, eller er det flere små ting, hvis det er det sidste så overvej om du kan pakke på en smartere måde, måske kan du få halvdelen ellers mere med over i håndbagagen. Start med at se på din kuffert, den vejer sikker alt for meget, den bør max veje 3 kg, og gerne mindre, skift den evt. ud med en sports taske, thaiair ser igennem med lidt overvægt så fyld den op med 25 kg, og pak den for en sikkerheds skyld ind i plastik ude i lufthavnen. |
|
|
SteenJ |
Lagt på d. 08/12-2012 05:39
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 743 |
Humi skrev: .Hvad er den billigste og letteste løsning på at få 30 kilos ekstra bagage med hjem fra Thailand med Thai Air? Jeg får en gang imellem sendt noget hjem fra Bangkok. Papkasse på størrelse med en flyttekasse. Og det bliver sendt med DHL, Pris 300 - 600 Dkr. HUSK..Du SKAL redde dig selv, før du kan redde andre.
|
|
|
Lung Yao |
Lagt på d. 08/12-2012 12:08
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 3992 |
Humi skrev: Jeg kendte godt løsningen ved at betale selv og ville høre m andre muligheder. Men mener du at sende det som fragt med posten? Nej, ikke med posten for så kunne du lige så godt betale overvægten. Men som både HB skrev : TG's cargo eller som SteenJs : DHL som er tilsynladende også billigere end overvægt betaling. . Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url] |
|
|
Humi |
Lagt på d. 09/12-2012 21:18
|
Det vejede ikke så meget som vi havde gættet det til og vi fik de ekstra kilo'er med gratis. |
|
|
jens |
Lagt på d. 10/12-2012 10:29
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 810 |
Til en anden gang så vil jeg anbefale dig at anskaffe sådan en digital kuffertvægt. Vi har også førhen stået og gættet på om vi havde for mange kg, men nu har jeg købt sådan en til 69kr i føtex det er genialt. Og den passer faktisk temmelig præcist, først havde jeg sådan en analog en med viser den duede overhovedet ikke. |
|
Spring til debat: |