Se indlæg
 Udskriv debat
hotel i bkk
slagter40
søger efter en god ikke alt for dyrt hotel i bangkok
bliver i bkk i sådan ca 9 dage .. og der er så mange at kigget på
så håber der nogen det ved noget om et godt hotel

jydetampen
Ja det kommer lidt an på hvad du forventer og hvor i Bangkok du gerne vil bo? Men på sukhumvit road soi 8 kan du bo på stable logde til ca 1400-1500 thb eller på promanade ligge overfor stable til ca 1000 thb. eller på windsor suites mener det er soi 22 til omkring 2000 thb eller solo hotel soi 4 til omkring de 2000 thb.
Men ellers tag en nat og gå en tur for at høre for priser på andre hoteller og se hvad du får for pengene.
Du kan ikke regne med de billeder du ser på dvs søgemaskiner.

natty
Bangkok er jo en stor by, så hvis du ikke har været i BKK før, ville jeg anbefale at læse nogen guidebøger som Turen går til og Rejsen rundt i Thailand.
Så får du måske en idé om i hvilke områder du kunne tænke dig at bo.
Der er også andre ting at overveje. Vil du bo lige midt i red light districts eller helst ikke.
Vil du helst bo hvor der er en del danskere, eller absolut ikke.
Vil du bo i et roligt område, men med hurtig adgang til Bangkoks attraktioner?, tæt ved floden?
Der er rigtigt meget at overveje, så man ikke bliver skuffet og forslag er nemmere at give.
Jeg ville måske også overveje kun at booke et par dage på hotellet, så du ikke behøver at bo det samme sted hvis du er utilfreds.

Det er lidt som at komme til New York og ikke vide om man vil bo i Brooklyn eller Manhatten.
Uvidenhed avler oftere selvtillid end viden, Charles Darwin

Frank
Ud over det nævnte vil et prisinterval være nyttig information. Smile

msr - Martin Rasmussen
Jeg er meget glad for President Park på Sukhumvit soi 24, plejer at bestille en Junior suite, seperat soveværelse, stue og rigtigt køkken med alt hvad man behøver.
Pris ca 1800 - 2400 pr. nat afhængig af sæson.

Citrus 22 på Sukhumvit Soi 22 er også ok, men lidt high tech agtigt. Lidt dyre end President park, men tættere på skytrain og gode restauranter

Vh Martin

http://www.winepusher.dk
patirak
http://www.amari....sukhumvit/
http://www.majest...

... er et par muligheder. Men nok mest, hvis formålet med din tur er at "feste", mens du er i Bangkok. Begge steder ligger tæt ved Nana Plaza, hvilket altid er et godt "start sted" for en tur i byen.

God tur!

rb-turbo
Når jeg er i Bangkok bruger jeg Nasa vegas Hotel:

http://www.nasave...asp?h_id=1

Skal kun sove der, servicen, mad mm er ok og en lille kiosk og massage lige overfor.
Hotelet består af to store blokke hvor Skytrain og toget køre imellem, så du skal huske et
få værelse på den modsate side, væk fra Skytrain og toget.

Sky-train og tog holder uden for hotelet.

God tur

René

handy
rb-turbo skrev:

Når jeg er i Bangkok bruger jeg Nasa vegas Hotel:

http://www.nasave...asp?h_id=1

Skal kun sove der, servicen, mad mm er ok og en lille kiosk og massage lige overfor.
Hotelet består af to store blokke hvor Skytrain og toget køre imellem, så du skal huske et
få værelse på den modsate side, væk fra Skytrain og toget.

Sky-train og tog holder uden for hotelet.

God tur

Ser fedt ud det vil jeg prøve næste gang jeg overnatter i Bangkok....godt nok lidt langt i mellem men er gemt her....Smile
René

slagter40 skrev:

søger efter en god ikke alt for dyrt hotel i bangkok
bliver i bkk i sådan ca 9 dage .. og der er så mange at kigget på
så håber der nogen det ved noget om et godt hotel

For at Bangkok kyndige kan råde dig korrekt, så behøves flere oplysninger.

1) Rejser du alene/sammen med kammerat(er) på en 'øl, workout og hornmusik tur' ? (kæledyrsvenligt hotel !)
2) Rejser du sammen med kone/kæreste, og er der børn med ? (familievenligt hotel !)
3) Hvad har du tænkt dig mht. prisleje ? (pris/kvalitet/beliggenhen følges som tommelfingerregel ad)
4) Skal der være pool på hotellet.
5) Skal værelset være med altan, hvor man kan sidde og fise den af med en kold, efter en anstrengende workout/tempeltur ?
6) Supermarked/7-11 rundt om hjørnet ? (hvorfor betale de eksorbiante mini-bar priser !)
7) Skal det være i 5-10 min. gå afstand til BTS/MRT (Skytrain/Metro) , eller bruger du/I kun taxi ?

Ja, der er nok mange flere ting, der spiller ind, så du skal uddybe dit spørgsmål lidt Smile

Uanset hvilket hotel du vælger, så husk at forhandle dig til min. 10 % rabat hvis du vil bo eks. 7 nætter på samme hotel. Sørg for at aftale det ved indchekning (på skrift). Nogle hoteller forlanger at du skal betale forud for at få rabatten.

Go' tur
Redigeret af d. 05/07-2012 16:35

slagter40
jeg rejser alene
har en kærste men i thailand
pris sådan ca max 1000 thb
pool ja tak
tæt på så mange tinge som man kan hehe

sank
Smile Khaosan området er der mange hoteller i den prisklasse. Og tæt på Floden så man kan tage Expresbåden rundt.

Snerle
Er absolut nybegynder og tænker på min første rejse til Thailand. Vil gerne bo i Bangkok nogle dage. Har læst og hørt meget om Soi Cowboy og vil gerne opleve steder. Ser ud til at være tæt på skytrain station ASOK og det er sikkert praktisk at bo tæt på skytrain. Kender nogle gode hoteller til medium pris, helst ikke mere en 1500 baht. Og lige et spørgsmål... hvis fristelsen bliver for overvældende og jeg får selskab på hotellet, hvordan ser hotellerne på det???

Nanoq4u2
har brugt den her et par gange Chana synes det er hotel til de penge du skrev 1000 thb ... så har lige til et par øl eller en middag Smile http://www.tripad...ngkok.html

god tur der ikke langt til lufthavn eller indkøbs område

Nanoq4u2
ps glemte lige internet er tillægs køb tror 30 tbh pr time er fint nok ..man er vel rejst ud for at se lidt så på en time kan man jo lige tjeck mails læse nyheder ringe til bekendt i denmark ...Smile

milex
@Nanoq4u2, nævnte hotel ligger altså lang væk fra Soi Cowboy/Nana - som jeg fornemmer der blev forespurgt om.

Vil anbefale Snerle at benytte AGODA.COM eller lignende 'hotel'-sider. Og søge efter hoteller på Sukhumvit med Soi nummer 1-20. Så er han tæt på det område der efterspørges.

Og - hotellerne er som regel meget 'venlige'.

TG950
tripadvisor er altid en god hjælp.

http://www.tripad...tions.html

Den, der vil gøre drøm til virkelighed, må vågne op først.

Bvdrrr både store & små stavefejl kan forekomme BVDr

livet forståes forlæns, leves baglæns.

Brug ikke dagen på at se dig tilbage,
Du skal alligevel ikke den vej.....
Lev med de beslutninger du tager,
også selv om andre ikke acceptere det

Livet er som en bog, du kan ikke ændre de ting der allerede er skrevet, - men du kan starte et nyt kapittel..

kanut
Stable Lodge Sukhumvit soi 8Cheers
MAN ARBEJDER FOR AT LEVE Cheers MAN LEVER IKKE FOR AT ARBEJDE Pibe

natty
kanut skrev:

Stable Lodge Sukhumvit soi 8Cheers

Er der ikke noget med at kanut får returkommission/procenter på Stable Lodge?LOL LOL
Redigeret af natty d. 30/11-2012 19:04
Uvidenhed avler oftere selvtillid end viden, Charles Darwin

sula
woraburi sukhumvit hotel & resort soi 4 også til en god penge ser ok ud skal selv bo der i næste uge

prasat
Snerle skrev:

Er absolut nybegynder og tænker på min første rejse til Thailand. Vil gerne bo i Bangkok nogle dage. Har læst og hørt meget om Soi Cowboy og vil gerne opleve steder. Ser ud til at være tæt på skytrain station ASOK og det er sikkert praktisk at bo tæt på skytrain. Kender nogle gode hoteller til medium pris, helst ikke mere en 1500 baht. Og lige et spørgsmål... hvis fristelsen bliver for overvældende og jeg får selskab på hotellet, hvordan ser hotellerne på det???

penny black ligger i soi cowboy kanon hotel når man er alene. men der er ikke meget ro på dette hotel, for når alle barerne lukker trækker oigerne her ind, du skal nok regne med de også banker på din dør for at høre om du her brug for selskab. og så festes der på 1 og 2 sal.
piger er ikke noget problem på værelserne.
rum skal forud bestilles da de ikke har så mange faste rum det er mest shorttime rum.
soi cowboy syntes jeg er det fedest sted i bangkok da det ikke er overfyldt med oder der sælger alt muligt skrammel, og de kan forstå et nej er et nej

prasat

Spring til debat: