Se indlæg
Leje af motorcykel i Hua Hin
|
|
Kurt-Veena |
Lagt på d. 21/11-2012 10:25
|
Begynder Antal indlæg: 6 |
Hej Dansk- Thai websides medlemmer Er der nogen som har erfaringer med at leje større end de alm. Scootere og små motorcykler end de 100-125 cc motorcykler man kan leje i Hua Hin og området. Jeg har en ven som kommer på besøg herude og som gerne vil leje en 250 cc offroad maskine eller en 400 cc maskine. Er der nogen i dette forum der kan fortælle mig hvor det er muligt at leje en maskine, der kan opfylde min vens ønske. Gerne med adresse eller tlf. nr. De største jeg har kunnet finde indtil nu, her i Hua Hin, er på 135 scooter og 170 cc Kinesermaskiner og ikke lige det som man forbinder med en ordentlig kværn. På forhånd tak :-) Kurt Jensen Hua Hin |
|
|
moerk5002 |
Lagt på d. 21/11-2012 11:16
|
Øvet medlem Antal indlæg: 384 |
Prøv at tage fat i Kurt som har Restaurant Jailhouse i HuaHin. Han kører selv stor motorcykel og ved helt sikkert det. Den ligger på Chomsin Road Soi 55. http://www.huahin...pensionat/ God fornøjelse. |
|
|
Kurt-Veena |
Lagt på d. 21/11-2012 11:21
|
[quote]moerk5002 skrev: Prøv at tage fat i Kurt som har Restaurant Jailhouse i HuaHin. Han kører selv stor motorcykel og ved helt sikkert det. Den ligger på Chomsin Road Soi 55. http://www.huahin...pensionat/ God fornøjelse. Mange Tak for dit indlæg...det vil jeg gøre |
|
|
DKPete |
Lagt på d. 21/11-2012 11:29
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 594 |
Googlede lidt - fandt dette : You can also rent Classic & Power Bikes at Khao Takiap opposite the Jamchuree Condominium. World66 rating: [rate it] tel: 08 100 76 60 address: Khao Takiap email: |
|
|
SteenJ |
Lagt på d. 21/11-2012 13:23
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 743 |
Kurt-Veena skrev:
Hej Dansk- Thai websides medlemmer Er der nogen som har erfaringer med at leje større end de alm. Scootere og små motorcykler end de 100-125 cc motorcykler man kan leje i Hua Hin og området. Jeg har en ven som kommer på besøg herude og som gerne vil leje en 250 cc offroad maskine eller en 400 cc maskine. Er der nogen i dette forum der kan fortælle mig hvor det er muligt at leje en maskine, der kan opfylde min vens ønske. Gerne med adresse eller tlf. nr. De største jeg har kunnet finde indtil nu, her i Hua Hin, er på 135 scooter og 170 cc Kinesermaskiner og ikke lige det som man forbinder med en ordentlig kværn. På forhånd tak :-) Ja kurt Jailhouse ved med garanti noget, men jeg har lejet stor mc i HH, adressen har jeg ikke, men ligger på hjørnet nede ved alle fiskerestaurant og vejen til Hilton Hotel. Og jeg har aldrig haft problem med det. Der kan du leje 250/500/750/1000 cc. Motorcyklerne strår fremme, du kan ikke undgå se dem. Håber det kan hjælpe ellers skriv igen, ¨så finder jeg ud af mere. Hilsen Steen Kurt Jensen Hua Hin HUSK..Du SKAL redde dig selv, før du kan redde andre.
|
|
|
Kurt-Veena |
Lagt på d. 21/11-2012 14:41
|
DKPete skrev: Googlede lidt - fandt dette : You can also rent Classic & Power Bikes at Khao Takiap opposite the Jamchuree Condominium. World66 rating: [rate it] tel: 08 100 76 60 address: Khao Takiap email: Mange tak for ulejligeheden :-) |
|
|
Kurt-Veena |
Lagt på d. 21/11-2012 14:43
|
SteenJ skrev: Kurt-Veena skrev: Hej Dansk- Thai websides medlemmer Er der nogen som har erfaringer med at leje større end de alm. Scootere og små motorcykler end de 100-125 cc motorcykler man kan leje i Hua Hin og området. Jeg har en ven som kommer på besøg herude og som gerne vil leje en 250 cc offroad maskine eller en 400 cc maskine. Er der nogen i dette forum der kan fortælle mig hvor det er muligt at leje en maskine, der kan opfylde min vens ønske. Gerne med adresse eller tlf. nr. De største jeg har kunnet finde indtil nu, her i Hua Hin, er på 135 scooter og 170 cc Kinesermaskiner og ikke lige det som man forbinder med en ordentlig kværn. På forhånd tak :-) Ja kurt Jailhouse ved med garanti noget, men jeg har lejet stor mc i HH, adressen har jeg ikke, men ligger på hjørnet nede ved alle fiskerestaurant og vejen til Hilton Hotel. Og jeg har aldrig haft problem med det. Der kan du leje 250/500/750/1000 cc. Motorcyklerne strår fremme, du kan ikke undgå se dem. Håber det kan hjælpe ellers skriv igen, ¨så finder jeg ud af mere. Hilsen Steen Tak skal du Steen jeg vil se,om j eg kan finde det i morgen. ;-) Kurt Jensen Hua Hin |
|
|
uan |
Lagt på d. 22/11-2012 02:37
|
Øvet medlem Antal indlæg: 114 |
Kurt-Veena skrev: [quote]moerk5002 skrev: Prøv at tage fat i Kurt som har Restaurant Jailhouse i HuaHin. Han kører selv stor motorcykel og ved helt sikkert det. Den ligger på Chomsin Road Soi 55. http://www.huahin...pensionat/ God fornøjelse. Mange Tak for dit indlæg...det vil jeg gøre Blot en meget lille detalje: soi 55 ligger på petchkasem road, idet chomsin road kun har halvt så mange soi´ petchkasem road, soi 55 = chomsin road (strand siden) petchkasem road, soi 70 = chomsin road (op mod jernbanen/bjergene) ;-) Please note:
I will now be charging a $20.00 service fee for stupidity. There will also be a $40.00 surcharge if the stupidity is accompanied by whining |
|
Spring til debat: |