Se indlæg
 Udskriv debat
Bolig søges til leje i/nær Surin
Aalborg67
Hej allesammen

Jeg/vi (m/k) søger bolig i/nær Surin.

Håber inderligt nogle kender osv.

Mvh.
Supannee/Mogens

HOJ
Prøv at sende en pb til bentmj som ogsår er med her i forumet han bor i surin og kan måske hjælpe, plejer at være en meget hjælpsom person
Web: HOJ

lilleper
jeg har et hus til leje ien landsby i sangkha som er cirka 54 km fra surin det ligger inde på bahtsold.com under northeast thailand og houses for rent
der er også billeder

lejen er 4000 thb pr måned plus strøm og fuldt møbleret men ellers er der en del til leje her i surin by hvor vi bor nu men bentmj har prøvet at leje
her i byen så måske han har nogle kontakter

handy
lilleper skrev:

jeg har et hus til leje ien landsby i sangkha som er cirka 54 km fra surin det ligger inde på bahtsold.com under northeast thailand og houses for rent
der er også billeder

lejen er 4000 thb pr måned plus strøm og fuldt møbleret men ellers er der en del til leje her i surin by hvor vi bor nu men bentmj har prøvet at leje
her i byen så måske han har nogle kontakter

Er det med housemaid og rengøring......Smile

Frank
Aalborg67 skrev:

Hej allesammen

Mvh.
Supannee/Mogens

Mit råd skal være, at tage til Surin og bo på hotel de første par dage. Lad konen/kæresten forhøre sig om boliger til leje - der er masser af muligheder, men de findes ikke på sjældent på nettet. Og lillepers pris på 4.000 +- 2.000 baht er ganske realistisk.

handy
Frank skrev:

Aalborg67 skrev:

Hej allesammen

Mvh.
Supannee/Mogens

Mit råd skal være, at tage til Surin og bo på hotel de første par dage. Lad konen/kæresten forhøre sig om boliger til leje - der er masser af muligheder, men de findes ikke på sjældent på nettet. Og lillepers pris på 4.000 +- 2.000 baht er ganske realistisk.
...Det var også kun drilleri det jeg skrev da jeg kender lilleper personeligt...smiler så ved godt der er en ok pris...god weekend..Smile

lilleper
gider mam mam ik gøre rent for dig handy hehe så må du inddrage hendes lommepenge

handy
lilleper skrev:

gider mam mam ik gøre rent for dig handy hehe så må du inddrage hendes lommepenge

jo det ville jeg også på stedet......Smile kan være vi ses til en zero ved juletid køre non alko ny stil.....Smile

Happy Frog
@Aalborg 67
Heysa,jeg bor i prasat 30 km syd for Surin og her kan du leje et townhouse i to etager fra ca.4500 thailandske dollars + strom.deuden kender jeg en engelsk bolighaj,der har 3 nye huse til leje for ca. 25000 baht.Du er velkommen heroppe.I selve Surin er der osse mange muligheder

LarsMahog fra Prasat

kiml
Non Alcohol. nye takter.hvordan har min Motorbike det Angel
handy skrev:

lilleper skrev:

jo det ville jeg også på stedet......Smile kan være vi ses til en zero ved juletid køre non alko ny stil.....Smile

handy
kiml skrev:

handy skrev:

lilleper skrev:

....jo det går godt det regner stadig dagligt voldsomt...men det skulle være overstået i næste uge fortalte Lek mig..men har nok at se til med din gamle mini pc og hans troJanske heste....og vi går såmænd også lange ture....så holder jeg mig hjemme om aftenen så bæller han nogle gt"er ved poolen...Smile

kiml
Send ham op i Dot.com den fikser de i løbet af no time
handy skrev:

kiml skrev:

handy skrev:

lilleper skrev:

....jo det går godt det regner stadig dagligt voldsomt...men det skulle være overstået i næste uge fortalte Lek mig..men har nok at se til med din gamle mini pc og hans troJanske heste....og vi går såmænd også lange ture....så holder jeg mig hjemme om aftenen så bæller han nogle gt"er ved poolen...Smile

Spring til debat: