Se indlæg
er der nogle som har rejst med malev fly selskab
|
|
Kokken |
Lagt på d. 06/01-2006 16:25
|
Begynder Antal indlæg: 10 |
Jeg er lige blevet tilbudt en rejse til bangkok med malev det ungarsk flyselskab til en rimlig pris, men jeg kender det ikke er der nogle der kender det og kan fortælle mig om det |
|
|
Robert Kronberg |
Lagt på d. 06/01-2006 16:39
|
Antal indlæg: 3779 |
Yes, jeg har fløjet København-Budapest t/r to gange, uden problemer, alt i orden.
Visum-hjælp og kurser i dansk i Bangkok:
- Danskundervisning - PIRO Consulting Group - Visum til Danmark - Consular Services Asia "Hvis du er i et land i 14 dage, så kan du skrive en roman, hvis du er der i et halvt år, så kan du skrive en artikel, men hvis du er der i 20 år, så kan du ikke skrive noget." |
|
|
Hep |
Lagt på d. 06/01-2006 16:53
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 510 |
Har aldrig rejst long-haul med Malev men har brugt det i Europa mange gange. Ganske udemærket og ingen problemer i det. |
|
|
Phuketmaster |
Lagt på d. 06/01-2006 20:04
|
Begynder Antal indlæg: 5 |
Jeg har heller ikke rejst med dem, andet end indenfor europa. Der var de udemærkede. |
|
|
ove |
Lagt på d. 07/01-2006 05:17
|
Lidt øvet medlem Antal indlæg: 45 |
Hej Kok hvad koster den din ånd, det vil vi vide Hilsen Ove |
|
|
Suk Rak Ning |
Lagt på d. 07/01-2006 05:36
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 2610 |
Visse steder kan du få en Thailandsk kvindehånd den koster vel et par hundrede baht for x antal minuter inde bag perleforhænget, men hvad en ånd koster....Ander det ikke Mvh. Suk................... En stor behåret mande-grab er muligvis lidt billigere 55555555 Nå spøg til side, jeg vil da også gerne vide prisen på billeten
Redigeret af Suk Rak Ning d. 07/01-2006 05:49 Vogt dig for kopierne - jeg er en original |
|
|
Kokken |
Lagt på d. 07/01-2006 11:27
|
Jeg har fået tilbudt at rejse derned for 16200,00 for 2 voksene og 2 børn de giver 50 procent på børn ind til 14 |
|
|
Fynboen |
Lagt på d. 08/01-2006 10:33
|
Lidt øvet medlem Antal indlæg: 52 |
Hej Kok! Måske du finder et svar her [url]www.airlinequality.com[/url] /Fynboen |
|
|
Kokken |
Lagt på d. 10/01-2006 18:04
|
Ja træerne vokser ikke ind i himlen 16200 plus skat |
|
|
resten |
Lagt på d. 03/02-2006 02:48
|
Lidt øvet medlem Antal indlæg: 67 |
Det er da også billigt at komme afsted til den pris jeg har lige måtte slippe 30500,-kr for 2 voksne og 2 børn med SAS men vi skulle også afsted her og nu så bliver man straffet på pungen
Thailand en gang Thailand altid...
|
|
|
Conrad |
Lagt på d. 03/02-2006 03:13
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 959 |
Ja, jeg har lige købt en tur med SAS for kr. 4.486,- for 1 person i maj-juni i 1 måned CPH-BKK retur, det synes jeg er billigt, købte biletten på SAS' hjemmeside. |
|
|
kanut |
Lagt på d. 03/02-2006 10:44
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 601 |
Jeg har for nogle år siden (4-5) fløjet en del med Malov. det var billig, de var stangstive af sprut og man måtte ryge i hele flyvemaskinen, det gjorde ikke så meget for mig, jeg rejste i reglen alene, og så kan man jo bare hyle med de ulve man rejser med, men det kan jo være at det er blevet bedre siden. |
|
|
dn |
Lagt på d. 23/02-2006 15:55
|
Begynder Antal indlæg: 19 |
kanut: det er forhåbeligt ikke personalet der var stangstive vel.??. overvejer nemlig selv at flyve med dem næste gang vi skal til thailand.. syntes de har nogle gode tilbud. går ud fra at sikkerheden er i orden hos dem. de er jo medlem af star alliancen. hvis det altså har nogen betydning... |
|
|
jesperfrb |
Lagt på d. 23/02-2006 16:38
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 2357 |
Min ven er kommet hjem med Malev i forgårs. Det havede været en oplevelse. Deres 767 var gået i stykker, så de sendte en 737. For de lidt flykyndige vil man vide at dette er en flyver på lidt under halv størrelse. Det var ensbetydende med 4 skriver FIRE mellem landninger mellem BKK og Budapest. Turen tog 22 timer. Han flyver ikke med Malev igen
IT IS NICE TO BE IMPORTANT, BUT MORE IMPORTANT TO BE NICE!!!!! Jeg startede med ingenting, og har næsten det hele tilbage |
|
|
Robert Kronberg |
Lagt på d. 23/02-2006 16:40
|
Antal indlæg: 3779 |
Marlev plejer da at være ok?
Visum-hjælp og kurser i dansk i Bangkok:
- Danskundervisning - PIRO Consulting Group - Visum til Danmark - Consular Services Asia "Hvis du er i et land i 14 dage, så kan du skrive en roman, hvis du er der i et halvt år, så kan du skrive en artikel, men hvis du er der i 20 år, så kan du ikke skrive noget." |
|
|
dn |
Lagt på d. 23/02-2006 17:05
|
jesperfrb: ja det er godt nok en sur tur din kammerat har været på. men har de virkelig kun en 767.??.. man burde da også tro at når man er medlem af en alliance at man måske kunne leje/lease en maskine hos en af de andre medlemmer...for det er sgu da ikke holdbart at flyve til thailand i en 737 og mellemlande 4 gange.. det lyder sgu mere som noget tyrkieteksperten kunne finde på... |
|
|
Lagt på d. 23/02-2006 17:24
|
|
Begynder Antal indlæg: |
Det lyder ligesom aoro plot, men er det ikke det man siger pris og kvalitet høre mange gange sammen |
|
|
dn |
Lagt på d. 23/02-2006 17:36
|
jsh71: jo men det var også derfor jeg nævnte at de er medlem af star alliancen. troede der var nogle retningslinier man skulle følge for at være medlem. der sikre at kunderne får den bedste service... |
|
|
jesperfrb |
Lagt på d. 23/02-2006 18:08
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 2357 |
Fordi man er med i Star alliancen, kan man ikke bare bruge hinandens fly, eller lease fly fly fra andre medlemmer. Grund til at de har sendt en mindre flyver kunne meget vel være for at spare penge ved ikke at skulle sende deres passager med andre flyselskaber ved en eventuel aflysning. Hvilke de fleste selskaber gør. Og da jeg arbejder i branchen ved jeg at det er en meget dyr afære at sende sine passager med et andet selskab, også i star alliance. Husk at alle medlemmer i alliancen stadigvæk konkurrere indbyrdes. Mit indlæg var ikke skrevet for at skræmme nogle væk, men der blev efterspurgt erfaring med Malev, og herved er en erfaring vidrebragt Redigeret af jesperfrb d. 23/02-2006 18:15 IT IS NICE TO BE IMPORTANT, BUT MORE IMPORTANT TO BE NICE!!!!! Jeg startede med ingenting, og har næsten det hele tilbage |
|
|
ingolf |
Lagt på d. 29/09-2007 20:44
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1068 |
Hejsan! Er der nogen som har nyere erfarenheder med MARLEV på deres Bangkok flyvninger? |
|
Spring til debat: |