Se indlæg
Side 1 af 2: 12
|
thai cowboy fest
|
|
CALVIN BANGKOK |
Lagt på d. 29/10-2012 14:10
|
Begynder Antal indlæg: 3 |
Underlig invitation til thai cowboy fest. Sendte en mail til Thai køkken om min interesse vedr. fest da jeg synes det kunne være sjovt for min ny ankommet thai kone. Men ak fik ikke noget svar, jeg ringer til thai køkken, en meget fortravlet svarer, det har hun ikke tid til at svare på nu, hun havde dog set min mail. Ok siger jeg, og beder hende om af sende en mail , så jeg kan indbetale nogle penge, men for af vide hun er ikke interesseret i at have os med, er det fordi vi kommer fra København eller hvad. Er der andre der har fået samme behandling som jeg Hilsen Calvin Bangkok |
|
|
Lung Yao |
Lagt på d. 29/10-2012 14:26
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 3992 |
Calvin skrev: ........................................................................................................ .................................................................................................... men for af vide hun er ikke interesseret i at have os med, er det fordi vi kommer fra København eller hvad. Er der andre der har fået samme behandling som jeg Hilsen Calvin Bangkok Eller at da du har en Thai kone og der har aldrig været Thai Cowboys eller indianer i LOS borset fra dem fra "underholnings branchen" så var I ikke kvalificeret. Men ville give dig ret at det er både mærkeligt og uhøfligt at ikke besvare skriftlige henvendelser, og ikke den bedste "anbefaling" at flage med. Ville være "rart" at høre arrangørernes version af historien. . Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url] |
|
|
olsen1 |
Lagt på d. 29/10-2012 15:06
|
Svar fra Thai Køkken & Butik Det er vi frygtelig ked af at høre. Der er sket et par misforståelser. En i butikken - de har meget travlt på nogle tidspunkter, men der skal altid svares tilbage, det beklager vi. Den anden er, at vi ikke har modtaget nogen mail, selvom de i forvirringen har sagt dette. Vi forsøger altid at give vore kunder og deltagere til vore fester den bedste service. Hvis der er problemer med at kontakte os via dansk-thai hjemmeside, så send venligst en direkte mail til os på Venlig hilsen Thai Køkken & Butik |
|
|
olsen1 |
Lagt på d. 29/10-2012 15:22
|
Svar fra Thai Køkken & Butik - vedr. Cowboy og Indianerfest. Vi har just nu konstateret, at der er en fejl i vores e-mail adresse, i invitationerne. Den rigtige er: Vi beklager |
|
|
Lung Yao |
Lagt på d. 29/10-2012 15:27
|
Hej Olsen1, På alles vegne ville jeg sige Tak for dit svar og at du fik udredet misforståelsen. På min egne vegne ville Jeg bede dig og foretagende ser bort fra mit tidligere svar # 2, og undskylde min sarkasme. Held og lykke med arrangementet. . Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url] |
|
|
Webmaster |
Lagt på d. 10/11-2012 12:13
|
Superadministrator Antal indlæg: 6782 |
Jeg har lige fået at vide at festen er aflyst, da der ikke har været nok tilslutning til arrangementet. Jeg går ud fra at alle dem som har forudbestilt er blevet informeret. Man skulle i øvrigt forudbestille til arrangementet. Men for at være sikker på at nogle ikke møder op uden en forudbestilling, så er det nok bedre at informationen også lige kommer op her i tråden og i nyheden om festen. Jeg beklager at måtte meddele ovenstående især overfor dem som havde glædet sig. Men mon ikke at arrangørerne får stablet noget på benene til en anden god gang. Aflysninger er hermed også skrevet ind i nyheden om festen. Med venlig hilsen
Webmaster Email: webmaster@dansk-thai.dk Website: www.thailand-portalen.dk Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det. |
|
|
bagerbager |
Lagt på d. 10/11-2012 21:28
|
Øvet medlem Antal indlæg: 380 |
æv æv havde lige glædet mig til den fest |
|
|
roald |
Lagt på d. 11/11-2012 19:18
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 873 |
Mit bud er prisen har været for høj 198,oo, for lidt thainudler og thaidans ,drikkevarer kommer så oveni, er man 2 voksne 2 børn 800kr. |
|
|
larsen99 |
Lagt på d. 12/11-2012 10:26
|
Øvet medlem Antal indlæg: 372 |
roald skrev: Hvis du har læst invitationen, så var det uden børn.
Mit bud er prisen har været for høj 198,oo, for lidt thainudler og thaidans ,drikkevarer kommer så oveni, er man 2 voksne 2 børn 800kr. |
|
|
Lung Yao |
Lagt på d. 13/11-2012 17:42
|
roald skrev: Mit bud er prisen har været for høj 198,oo, for lidt thainudler og thaidans ,drikkevarer kommer så oveni, er man 2 voksne 2 børn 800kr. Det er "normal lavpris" nu til dags for festerne og folk betaler den gerne. Men de står af når den bliver pebret som når Wat Thai Stenløse arrangere noget og ville have 399kr pr. næse + drikkevarer. . Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
|
|
rinpoche |
Lagt på d. 13/11-2012 17:50
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 5069 |
Kunne nu ellers have været interessant at se en tema aften, ikke kun cowboys and cowgirls. |
|
|
roald |
Lagt på d. 13/11-2012 20:54
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 873 |
Når man tænker på sidste gang hun lavede fest kom der nok 200 Kunne være interessant at vide hvorfor folk har valgt at blive væk denne gang |
|
|
TG950 |
Lagt på d. 13/11-2012 21:11
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1670 |
roald skrev: Når man tænker på sidste gang hun lavede fest kom der nok 200 Kunne være interessant at vide hvorfor folk har valgt at blive væk denne gang sidste fest pris 50,- nu forhøjet til 198,- taler vist sit eget sprog. http://www.dansk-...erning.pdf Den, der vil gøre drøm til virkelighed, må vågne op først. både store & små stavefejl kan forekomme livet forståes forlæns, leves baglæns. Brug ikke dagen på at se dig tilbage, Du skal alligevel ikke den vej..... Lev med de beslutninger du tager, også selv om andre ikke acceptere det Livet er som en bog, du kan ikke ændre de ting der allerede er skrevet, - men du kan starte et nyt kapittel.. |
|
|
larsen99 |
Lagt på d. 13/11-2012 21:24
|
Øvet medlem Antal indlæg: 372 |
TG950 skrev: Det var også kun for indgang, maden kostede ved side af.
roald skrev: Når man tænker på sidste gang hun lavede fest kom der nok 200 Kunne være interessant at vide hvorfor folk har valgt at blive væk denne gang sidste fest pris 50,- nu forhøjet til 198,- taler vist sit eget sprog. http://www.dansk-...erning.pdf |
|
|
olsen1 |
Lagt på d. 14/11-2012 09:47
|
Svar fra Thai Køkken & Butik Efter mange opfordringer forsøgte vi at arrangere en friaften for thai/Danske par. Der før jul kunne komme og hygge sig med andre par. Vi lagde et tema der hed Cowboy indianer - blot for at det skulle være i afslappet atmosfære. Vi havde arrangeret en diskjockey og en fem retters Thai Buffet (spis alt du kan) og senere natmad. Herudover var der en del underholdning samt præmier der kunne vindes. Til et sådant arrangement skal man regne med at bruge 6-8 personer for at dække alle de opgaver der er med at arrangere sådan en fest. Der går rigtig mange timer i et sådant arrangement også hele søndagen med at rydde op. Vi synes selv, at prisen for alt dette til kr. 198,00 var rimelig, og bliver ked af at høre at nogen synes det er et helt urimeligt beløb. Den generelle årsag vi har fået for ikke at kunne deltage, var at det var for tæt på jul. Venlig hilsen Thai Køkken & Butik |
|
|
vandango |
Lagt på d. 14/11-2012 10:35
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 3980 |
olsen1 - arrangementet lyder både godt og prismæssigt rimeligt, men Dansk Thai Website's medlemmer er åbenbart sure over, at du også gerne vil have dækket dine omkostninger ind, samt måske tjene en skilling på arrangementet. |
|
|
SteenJ |
Lagt på d. 14/11-2012 10:58
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 743 |
"øffe" over den pris, det kan man ikke være bekendt. Det er billigt. Hvor fanden går man ud i DK og får noget godt at spise for 200,-. øffe øffe øffe. SteenJ HUSK..Du SKAL redde dig selv, før du kan redde andre.
|
|
|
latour82 |
Lagt på d. 14/11-2012 12:47
|
Øvet medlem Antal indlæg: 377 |
Syntes da heller ikke der er noget foragteligt mht. pris. Men efter mange år i Thaimiljøet, er det mig afgjort ikke ubekendt at vores (min kone og jeg) gæstfrihed, hvor vi tit og ofte byder på mad og tilbehør til ligesinede, der oplever vi da også tit at den gæstfrihed aldrig bliver gengældt. Jeg har så taget konsekvensen og bedt min kone om at undlade at invitere disse "nasserøve", hvilket jeg ikke altid har scoret mange point på den konto, da et par fra kredsen, fylder meget i Thaimiljøet og kører rundt og spiser rundt omkring weekend efter weekend og ALDRIG nogensinde selv byder til. Men det må sløjt til nogen steder hvis man kan blive fortørnet over 200,00 pr. næse for en 5 retters menu incl. underholdning. Men det er desværre ikke noget nyt. Mvh. Niels |
|
|
vandango |
Lagt på d. 14/11-2012 15:02
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 3980 |
Godt nok surt med platugler, oplever alle Thailændere som nogle generøse mennesker når det angår mad. Du bør nok sanere i dine danske venner, dvs. at bede danske mænd/platugler om at blive væk, men opretholde et socialt netværk med deres koner. Jeg ville ønske at det var mig, som skulle tage fat i sådanne en omgang. |
|
|
Anonym Bruger |
Lagt på d. 14/11-2012 15:24
|
Øvet medlem Antal indlæg: 461 |
Ja jeg syntes da heller ikke det var en urimelig pris for det. Men ja der er desværre en del,som i andre også har fundet ud,der kun vil nyde, og aldrig yde |
|
Side 1 af 2: 12
Spring til debat: |