Se indlæg
Kjoler Salg
|
|
Top High Class Fashion |
Lagt på d. 01/02-2006 14:22
|
Øvet medlem Antal indlæg: 398 |
Har nogle utrolige Flotte og smukke kjoler til salg str fra 34 til 48 Send mig en mail for mere info Mvh Leo |
|
|
Suk Rak Ning |
Lagt på d. 01/02-2006 14:29
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 2610 |
Prøv at skrive det i Markedsplasen/køb & salg Tvivler på , at du får solgt meget igennem DTW, da vi jo af og til er i TH selv, og kan købe det langt billiger............ Vogt dig for kopierne - jeg er en original |
|
|
Top High Class Fashion |
Lagt på d. 01/02-2006 14:37
|
Hej Suk Jeg ved da godt de fleste her inde kommer her ud en gang i mellem men jeg vil stadig paastaa jeg kan selge dem billiger du skal tenke paa jeg kober maaske 10000 kjoler om aaret Mvh Leo |
|
|
Locturian |
Lagt på d. 01/02-2006 14:50
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1383 |
Der er fejl i linket til din internetside... (Forkert link!)
Redigeret af Locturian d. 01/02-2006 14:50 |
|
|
Top High Class Fashion |
Lagt på d. 01/02-2006 14:56
|
Hej nej det er rigtig nok men servern er nede Mvh Leo |
|
|
Robert Kronberg |
Lagt på d. 01/02-2006 17:39
|
Antal indlæg: 3779 |
Hej, Kommer tilat tænke på den der sang: Se min kjole, den er blå... Se min kjole, den er hvid... Se min kjole, der er rød... Visum-hjælp og kurser i dansk i Bangkok:
- Danskundervisning - PIRO Consulting Group - Visum til Danmark - Consular Services Asia "Hvis du er i et land i 14 dage, så kan du skrive en roman, hvis du er der i et halvt år, så kan du skrive en artikel, men hvis du er der i 20 år, så kan du ikke skrive noget." |
|
|
jorn |
Lagt på d. 02/02-2006 13:25
|
Øvet medlem Antal indlæg: 307 |
Nu har jeg sidet laest flere indlaeg omkring shop fra thailand hvad sker der? Er der en skal "nakkes" eller synes man bare ikke om at shop fra thailand, benytter siden til at goere opmaerksom paa at der findes denne mulighed for at koebe en kjole? Hvorfor saa ikke bare sige det? Jeg undre mig bare................. “Music is the only language I whirly understand"
|
|
|
Robert Kronberg |
Lagt på d. 02/02-2006 13:40
|
Jorn, du har skrevet det samme i en andne traad? Se min kommentar der. Visum-hjælp og kurser i dansk i Bangkok:
- Danskundervisning - PIRO Consulting Group - Visum til Danmark - Consular Services Asia "Hvis du er i et land i 14 dage, så kan du skrive en roman, hvis du er der i et halvt år, så kan du skrive en artikel, men hvis du er der i 20 år, så kan du ikke skrive noget." |
|
|
jorn |
Lagt på d. 02/02-2006 20:03
|
Øvet medlem Antal indlæg: 307 |
Ja Jeg har skrevet det samme! da der ikke er den store for skel paa oevrige indlaeg i de to traade! Jeg vil her med oenske "shop from thailand" velkommen til DTW. Her paa siden finder du alle mulige informationer, om dansker i thailand: Du kan finde informationer om danske resturanter som er i blandt nogle af dyreste. Du kan finde information om loeninger i thailand som er i balndt nogle af de billigste. Du kan finde en masser af andet infomation om danske "virksomheder" i thailand f.eks. om media consulting. Det er foerste gang at jeg ser, at vi kan finde information om beklaedning! Men ellers kan du snart sagt finde informtion om alt og der er en stor konkurrence om hvem der ved mest, og traeder du ved siden af saa er der nok en smags dommer til at give karakter. eller en sang med paa vejen. "you did not asked there right q........ sorry..........try agian! Fin modtagelse.... “Music is the only language I whirly understand"
|
|
|
yeya |
Lagt på d. 03/02-2006 09:49
|
Øvet medlem Antal indlæg: 359 |
Jeg er helt enig med jorn i, at der skal være plads til det hele.... også salg af kjoler. Det er også en udemærket side med kjoler til billige penge.... og flotte det er de jo Men jeg er også ganske enig i at DTW måske ikke er det bedste sted at sælge varer fra Thailand, da de fleste her kommer til Thailand jævnligt. Men det koster jo ikke noget at reklamere lidt her, og jeg kunne da godt finde på at købe en kjole til konen alligevel (bare jeg ikke falder i fælden og køber en som er for stor... waaa!! så tror hun nok bare at hun er "tyk" og er den for lille.... tjaa! så tror hun nok også bare at hun er for "tyk".... lidt af en balancegang. Med venlig hilsen Henrik Kom og besøg vores nye Thailandske restaurant i Odense.
[url]www.baanjoy.dk[/url |
|
|
Robert Kronberg |
Lagt på d. 03/02-2006 10:53
|
Jeg gav et råd om at inddrage modertøj fra Hong Kong i kollektionen af klassiske tøj, og hvis det er en dårlig modtagelse, så ved jeg snart ikke. Og jeg har iøvrigt intet dårligt sagt om kollektionen, tværtimod. Vi er i markedspladsen, hvor man kan reklamere for ting til salg, men vi er også i et debatforum, og når man lægger en ydelse til debat, så må man forvente en reaktion. Det er også en hjemmeside, hvor vi har en uformel tone, så der plejer også at være plads til useriøse sidespring. Visum-hjælp og kurser i dansk i Bangkok:
|
|
Lagt på d. 03/02-2006 11:24
|
|
Begynder Antal indlæg: |
yelly skrev: Jeg er helt enig med jorn i, at der skal være plads til det hele.... også salg af kjoler. Det er også en udemærket side med kjoler til billige penge.... og flotte det er de jo Men jeg er også ganske enig i at DTW måske ikke er det bedste sted at sælge varer fra Thailand, da de fleste her kommer til Thailand jævnligt. Men det koster jo ikke noget at reklamere lidt her, og jeg kunne da godt finde på at købe en kjole til konen alligevel (bare jeg ikke falder i fælden og køber en som er for stor... waaa!! så tror hun nok bare at hun er "tyk" og er den for lille.... tjaa! så tror hun nok også bare at hun er for "tyk".... lidt af en balancegang. Med venlig hilsen Henrik Hejsa yelly Ja de fleste af os kommer til thailand,,,,men som http://www.shopfr...ailand.com skriver så spurgte han også om at her måske var en /nogle som l kendte nogen som var interesseret i at sælge dette tøj til homaparty, det var måske et godt sted at gøre det. og så var det jo en god chance for at får det hjem og prøve,,,,,, Der er sikkert ikke ret mange af os som gider beskeftige os med at indkøbe,iafskibe,importere tøj,så derfor ville det være nemmere at få http://www.shopfr...ailand.com til at ordne det og så til en fornuftig pris sparebamsen ps. yelly ja køb du endelig en sød kjole til din kone,,,,,de kan jo li det kan de Ja vi kan jo li at se em blive glade for at modtage dem.og se dem på Redigeret af d. 03/02-2006 11:30 |
|
|
Robert Kronberg |
Lagt på d. 03/02-2006 11:49
|
BTW, Som jeg forstår det her med kjole-homeparties, så drejer det sig IKKE KUN om at lave homeparties af Thai-kvinder for Thai-kvinder. Men det drejer sig også om, at Thai-kvinder laver kjole-homeparties for Thai-kvinder OG danske kvinder, og måske en enkelt katoey... Thai-konen laver simpelthen en Thai-event med somdam, kaopatkai og tomkakkai og invitere alle sine veninder af what ever nationalitet og hele farang-familien og mandens venners koner; altså alle dem, som aldrig eller sjældent kommer til Thailand. Værten for et homeparty plejer vist også at få en gave eller noget rabat. Redigeret af Robert Kronberg d. 03/02-2006 11:52 Visum-hjælp og kurser i dansk i Bangkok:
|
Spring til debat: |