Se indlæg
Norwegian til Bangkok
|
|
Peder1968 |
Lagt på d. 08/11-2012 14:05
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 852 |
Så vi skal til at rejse over Oslo eller Stockholm Jeg savner byen "København" i teksten..... |
|
|
natty |
Lagt på d. 08/11-2012 14:54
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 3021 |
Der står ikke til 3085 men fra 3085 kr. Et andet sted indrømmede de da også "alt efter marked og belægning". Dertil skal så også lægges billet OSL eller STO retur, og lad mig gætte betaling for mindst baggage, sædevalg og alt spiseligt. Er også spændt på hvordan sædeafstand osv. er. Men da godt med lidt konkurrence. Uvidenhed avler oftere selvtillid end viden, Charles Darwin
|
|
|
jc |
Lagt på d. 08/11-2012 14:59
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 597 |
natty skrev: Der står ikke til 3085 men fra 3085 kr. Et andet sted indrømmede de da også "alt efter marked og belægning". Dertil skal så også lægges billet OSL eller STO retur, og lad mig gætte betaling for mindst baggage, sædevalg og alt spiseligt. Er også spændt på hvordan sædeafstand osv. er. Men da godt med lidt konkurrence. Men det betyder også, at man kan købe billetter til kr. 3.085. Ser ud til at sædekonfigurationen bliver 3-3-3 mod andres (F.eks. ANA) 2-4-2, så det er for dem med de smalle hofter. Tror jeg satser på THAI fra CPH. Boet i Bangkok 1980-1983.
|
|
|
natty |
Lagt på d. 09/11-2012 01:24
|
Tillægspakke udhuler besparelsen Det gamle ordsprog 'uden mad og drikke duer helten ikke' gælder også når man flyver med Norweigan på den otte timer lange tur over Atlanten til New York. Men skal man have noget at spise og drikke må kan tilkøbe en tillægspakke, der koster 885 kroner for en returrejse. Så får man til gengæld adgang til valg af sæde, indcheckning af et stykke bagage samt en såkaldt 'Nice&Tasty' menu. Med tillægspakken kommer de billigste returbilletter til at koste 2.750 kroner fra Oslo til New York og 3.970 kroner fra Oslo til Bangkok, hvorfor den samlede pris for rejsen er henholdsvis 47 procent og 29 procent højere med pakken inkluderet. Dermed bliver prisforskellen til konkurrerende flyselskaber reduceret væsentligt. Det viser et pristjek hos Norsk Flyprisindeks, der udgives af rejsesøgemaskinen Travelmarket.no. Flere gange har tyske Lufthansa således tilbudt returbilletter fra Oslo via Frankfurt til New York for omkring 3.000 kroner. Fra Oslo til Bangkok har Qatar Airways for nylig tilbudt billetpriser ned til 4.200 kroner for en returbillet. I begge disse tilfælde har mad og drikke, bagage og frit sædevalg været inkluderet i billetprisen. Endelig kan man vælge at sammenligne flyoplevelsen og komforten. En direkte nonstop-flyvning er naturligivs langt at foretrække fremfor flyskifte undervejs. Med Norwegian kan man opleve et af verdens mest moderne passagerfly, men skal til gengæld være forberedt på, at man sidder tæt. Sædeafstanden er nemlig 31 tommer hos Norwegian, mens SAS eksempelvis tilbyder minimum 32 tommer mellem stolerækkerne. Kilde: http://www.check-...leID=69776 Uvidenhed avler oftere selvtillid end viden, Charles Darwin
|
|
|
SteenJ |
Lagt på d. 09/11-2012 03:00
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 743 |
Jeg spørger lige: Jeg mindes at have læst et sted, at hvis flyvningen er over en hvis afstand "feks. cph-bkk" skal mad og drikke været incl. prisen. Hilsen SteenJ HUSK..Du SKAL redde dig selv, før du kan redde andre.
|
|
|
Boes |
Lagt på d. 09/11-2012 04:11
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 2688 |
Lågprisflyg till New York Flyg till New York för en dryg tusenlapp och till Bangkok för knappt 1 700 kronor. Nu släpper Norwegian biljetter för bolagets första långflygningar. När SAS och andra bolag i flygbranschen brottas med ekonomiska problem och lanserar sparpaket går lågprisbolaget Norwegian går mot strömmen och expanderar i stället. På torsdagen meddelade bolaget att man börjar sälja lågprisbiljetterna. I maj nästa år lyfter den första flygturen från Arlanda, Stockholm till New York i USA. I juni är det dags för premiärflighten till Bangkok. Annons: Meddelandet skapade rusning hos resenärerna och intresset fick hemsidan att krascha. Och det är billigt. En enkelbiljett mellan Arlanda och New York kostar 1 199 kronor, och hemresan kan fås för 964 kronor. Enligt koncernchefen Björn Kjos handlar det inte om lockpriser. Trots de facila priserna erbjuder bolaget på komfort för resernärerna. Mat och extra benutrymme går att få. Men då kostar det förstås extra. – Vi vet att resenärer har ett större behov av " det lilla extra" när de flyger långt och vi vill därför ge dem som önskar det, möjlighet att beställa en produkt som bland annat inkluderar bredare säten, bättre benutrymme, en trerätters måltid med dryck och incheckat bagage, säger Björn Kjos i ett pressmeddelande. Mellan 31 maj till 25 juni kommer Norwegian att flyga från Stockholm till New York två gånger i veckan. Från den 26 juni ökar antalet avgångar till tre gånger i veckan. Flygen från Stockholm till Bangkok startar den 20 juni och kommer ha tre avgånger i veckan. DN "The difference between stupidity and genius is that genius has its limits."
Albert Einstein |
|
|
kiml |
Lagt på d. 09/11-2012 07:48
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 686 |
Ja så røg kaninen op af hatten Bjørn Klos. Cph - Bangkok 5185 kr i August måned hvor jeg plejer at rejse. Bjørn du har tudet pressen og mig ørene fulde om at du kunne gøre det for 2000 kr . rent til grin Fløj med Austrian i år til den pris natty skrev: Der står ikke til 3085 men fra 3085 kr. Et andet sted indrømmede de da også "alt efter marked og belægning". Dertil skal så også lægges billet OSL eller STO retur, og lad mig gætte betaling for mindst baggage, sædevalg og alt spiseligt. Er også spændt på hvordan sædeafstand osv. er. Men da godt med lidt konkurrence. |
|
|
Peder1968 |
Lagt på d. 09/11-2012 08:07
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 852 |
SteenJ skrev: Jeg spørger lige: Jeg mindes at have læst et sted, at hvis flyvningen er over en hvis afstand "feks. cph-bkk" skal mad og drikke været incl. prisen. Hilsen SteenJ Måske i gamle dage. Men det er så udansk at der kommer 717 andre tillægspriser. Det svare til du køber en bil uden motor. Ud over min kone kender jeg ikke mange der kan klare turen fra DK til Thailand uden mad |
|
|
natty |
Lagt på d. 09/11-2012 09:41
|
[quote]kiml skrev: Ja så røg kaninen op af hatten Bjørn Klos. Cph - Bangkok 5185 kr i August måned hvor jeg plejer at rejse. Bjørn du har tudet pressen og mig ørene fulde om at du kunne gøre det for 2000 kr . rent til grin Fløj med Austrian i år til den pris[quote] Jeg prøvede lige at booke dem i juli 2013 via deres lavpriskalender. De laveste priser var som følger: Ud 7 juli: 2024 DKK+548 DKK for sædereservation, baggage og føde. Hjem 17 juli: 3039 DKK+548 DKK. Total 6159 DKK. Jeg skal vente i Stockholm hhv. 4:50 timer og 3:30 timer. Jeg kan også vælge Austrian 8 juli til 16 juli til 5475 DKK, inklusivt alt. Trasit i Wien 30 minutter og 1:45 time. Priserne kan selvfølgelig være anderledes på andre dage. Uvidenhed avler oftere selvtillid end viden, Charles Darwin
|
|
|
hugoboerge |
Lagt på d. 09/11-2012 10:00
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 5534 |
Jeg har stadigvaek nogle bonus points hos SIA og da jeg ikke selv har brug for dem pt saa flyver min datter "gratis" fra Cph/Bkk/Cph dog via Singapore. Gratis er det dog ikke for afgifterne loeber op i DKK 2,995.-.Hovedposten er airline fuel and insurance surcharge DKK 2,594.-. Saa en billet til lidt over 3,000 er en ren foraering. |
|
|
jensjorgen1999 |
Lagt på d. 09/11-2012 13:47
|
Lidt øvet medlem Antal indlæg: 44 |
Hvorfor starter du en ny tråd om et eksisterende emne? Der er i forvejen en tråd om Norwegean Airs billetpolitik, som efter sigende ikke tyder på at holde. Husk at sammenligne sammenlignelige produkter (all inclusive-priser). Skønt at vi - endnu - har direkte fly fra CPH, så vi ikke skal over Oslo ell. Stockholm. |
|
|
Girobank |
Lagt på d. 09/11-2012 16:55
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 527 |
Jeg tror ikke en all in pris bliver ret meget billigere end med andre selskaber. Er der nogen der tænker på underbetalt personale? Mae Phim, Klaeng, Rayong
www.maephimproperty.com |
|
|
kiml |
Lagt på d. 10/11-2012 14:49
|
natty: det er der lorten ligger. de sidste 2år har han råbt og skreget om SAS var dyre og Norwegian ville lave den nye dagsorden med billetter til 2000 kr, ja det bliver de også men det er hver vej minus lokums gebyr mad,kuffert sæde og den sidste fine, herligheds værdien af at flyve 787 dreamliner natty skrev: [quote]kiml skrev: Ja så røg kaninen op af hatten Bjørn Klos. Cph - Bangkok 5185 kr i August måned hvor jeg plejer at rejse. Bjørn du har tudet pressen og mig ørene fulde om at du kunne gøre det for 2000 kr . rent til grin Fløj med Austrian i år til den pris[quote] Jeg prøvede lige at booke dem i juli 2013 via deres lavpriskalender. De laveste priser var som følger: Ud 7 juli: 2024 DKK+548 DKK for sædereservation, baggage og føde. Hjem 17 juli: 3039 DKK+548 DKK. Total 6159 DKK. Jeg skal vente i Stockholm hhv. 4:50 timer og 3:30 timer. Jeg kan også vælge Austrian 8 juli til 16 juli til 5475 DKK, inklusivt alt. Trasit i Wien 30 minutter og 1:45 time. Priserne kan selvfølgelig være anderledes på andre dage. |
|
|
Lung Yao |
Lagt på d. 10/11-2012 18:40
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 3992 |
Tjah , var det ikke det man kalder "Vildledende priser" i stedet for Vejledende Samme tricks som visse selskaber laver når de udbasunerede : Billigt til Thailand : 3995kr , men de glemte at tilføje: per vej, for når man søgte på søgemaskinen så blev lige pludseligt total beløbet fx. 9450kr = 3995 + 5455, inkl. tax og gebyrer. . Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url] |
|
|
kanut |
Lagt på d. 11/11-2012 01:12
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 601 |
Både ledelsen og personalet fra Norwegian har nok været på kursus hos Islander express. eller det er måske Islander express der bare hedder Norwegian nu ?
MAN ARBEJDER FOR AT LEVE MAN LEVER IKKE FOR AT ARBEJDE
|
|
|
tatekthai |
Lagt på d. 11/11-2012 05:11
|
Lidt øvet medlem Antal indlæg: 28 |
Fjeld Abe Air igen. If you pay peanuts, you get monkeys. |
|
|
tatekthai |
Lagt på d. 11/11-2012 05:33
|
Har lige googlet "problemer med Norwegian" ( Fjeld Abe Air ) Tog Trustpilot og fik interessant læsning frem. Gud bedre det. Her er der eksempler lignende mine dårlige erfaringer, og mange gange værre. Chuck dee. |
|
|
kiml |
Lagt på d. 11/11-2012 11:15
|
Finn Air har rigtige tilbud april- maj -juni 3993 dkr. Slå den Norwegian incl alt, kort transit tid Lung Yao skrev: Tjah , var det ikke det man kalder "Vildledende priser" i stedet for Vejledende Samme tricks som visse selskaber laver når de udbasunerede : Billigt til Thailand : 3995kr , men de glemte at tilføje: per vej, for når man søgte på søgemaskinen så blev lige pludseligt total beløbet fx. 9450kr = 3995 + 5455, inkl. tax og gebyrer. . |
|
|
tatekthai |
Lagt på d. 11/11-2012 11:22
|
Hver gang jeg har sammenlignet FinnAir, Emiraterne eller nogle af de andre med billige tilbud, når vi så sammenligner korteste tider, så bliver selv FinnAir dyere end Thai. Hvem gider sidde 6-7 timer i Istanbul, Doha eller Dubai, for at spare Kr. 500,-? |
|
|
vandango |
Lagt på d. 14/11-2012 17:26
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 3980 |
http://politiken....s/?ref=eb1 |
|
Spring til debat: |