Foto- og video-albummene indeholder billeder og videoer af interesse for brugerne på Thailand
Portalen. Fotoalbummet er på hele 4248 billeder, blandt andet med billeder fra begivenheder
og arrangementer.
Thailand Portalen anvender cookies til at huske dine indstillinger. [Læs nærmere omkring sidens cookies].
Klik venligst på Accepter Cookies for at acceptere sidens cookies.
Ja det er utroligt , hvad der bliver brugt af sendetid , fra vores 2 store TV stationer på det Amerikanske valg , hvor meget sendetid mon Amerikanske TV stationer bruger på et valg i Danmark ?
Nu er det jo ikke ligegyldigt hvem der sidder i det embede, men ok. for pos Thailandsfreaks vil det jo nok være suverænt hvis Rommny vinder, der er jo en vis tradition for at sende Usa`s økonomi på gyngene grund i det parti, se blot og bliv skræmt af Bushernes æra.
Så hellere en mere stabil ledelse under Obama.
Håber Romney vinder.....han er ikke ligesom Bush. Bush har været en fiasko i alt hvad han har foretaget sig i hele sin karriere. Alle hans forretninger gik nedenom og hjem. Omvendt har Romney haft stor succes.
Jeg er mest skuffet over de danske mediers jubel over Obama. NEJ USA kan ikke køre på "den danske model" fat det. og manden fik en nobelpris uden at røre en finger..."uha, den første sorte præsident, nu bliver verden meget bedre"...og hvad har han opnået ?? ikke en dyt! dog har han heller ikke fucked up som George W. Bush og det er fremgang. Men Romney virker mere lovende for USA's økonomi, og jeg tror at hans konservative tilgang er hvad USA har brug for.
Go Romney !!
Mht Thailand og ASEAN landene så har det mest lyst til Obama, dels fordi han har skabt gode relationer til disse lande og taget dem seriøst og dels fordi han ikke har fornærmet muslimerne (Malaysia/indonesien). Dels har ASEAN haft stor fremgang siden Obama kom til, og denne fremgang ser de gerne fortsætte. Men stadig er Romney min favorit.