Se indlæg
 Udskriv debat
Bryster ala Jørgen ege....
handy
http://ekstrablad...787870.ece

Anonym Bruger
Ja sikke en grum fortælling, pu-ha ikke rart for hende...

Synes bare hele hendes historie lyder sær i mine øre..
Jeg bruge selv Yanhee, og har fået fortaget en operation der..
Og fra først skridt jeg tog ind på Yanhee, og de hørt jeg ikke forstod Thai, blev der tilkaldt en sygplejske der snakke perfekt English, som gik med mig rundt, fik mig frem til de forskellige tjek...

Oven i det snakke alle de læge jeg har været inde ved igennem min tid her nede, jævn til perfekt English, og var der lidt misforståelse, var sygplejske der til at hjælpe....

Skulle helle ikke betale forud, eller skrive noget under, men ok, min operation var en del billige...

max
har selv lige tilbragt 2 dage på yanhee og der var ingen problemer med engelsk der det største problem var sengen fik ondt i ryggen af den Wink

handy
nu bliver mit hospitals ophold på Bangkok Pattaya......der kan man så med garanti snakke med dem.....og det jeg glad for da det er øjnene jeg tænker på at få lavet ....på den anden side kan de godt suge lidt ud af brysterne hvis jeg ikke snart for tabt de 10-12 kg som har sneget sig på, synes nålen på badevægten har sat sig fast på snart tredje år....Smile

EH
Jeg vil til enhver tid foretrække Bumrungrad hospital i Bangkok til næsten hvad som helst helbredsmæssigt alternativt Samitivej eller Chulalongkorn hvis det skal være offentlig. Det er direkte farligt at gå til en læge der ikke taler Engelsk.

http://bangkokguide.dk
sank
Bangkok Pattaya har en der taler skansk og står til rådighed når man beder om det. Kender en der blev strammet op og en der har fået tænder ordnet til fuld tilfredshed og en der har fået sat stent op også. Men er jo sikkert i den lidt dyre ende ??

handy
sank skrev:

Bangkok Pattaya har en der taler skansk og står til rådighed når man beder om det. Kender en der blev strammet op og en der har fået tænder ordnet til fuld tilfredshed og en der har fået sat stent op også. Men er jo sikkert i den lidt dyre ende ??

Er godt klar over de ikke ligger i den billige nede.....hade en ven der skulle ha nyt knæ....var oppe og få et bud Bangkok Pattaya men det var svært det kunne blive 300.000 eller måske 400.00 så mon ikke det var endt med det sidste:...han valgte at tage til satterhip og har været meget tilfreds mener godt under 200.000 så alt efter om hvad det lige handler om, og om det er forsikringen der skal betale så vil de meget gerne lige ha 50.000 i dep der er vel 10 forskellige atm i forhallen....og senere når der er åbnet for pengestrømmen fra forsikringen så tager det ofte 4 dage extra at blive udskrevet......Frown

Spring til debat: