Se indlæg
 Udskriv debat
billige flybilletter til jul?
Elektrolyt
Er det realistisk at finde en t/r billet til bkk el. phuket i juleferien, til under 6000,- dkr?. Lige nu er prisen ca. 12-14.000 dkr. - Hvis nu man er meget tålmodig, og venter en måneds tid, er der så en chance for at finde en flybillet til en nogenlunde hæderlig pris?...

L
Elektrolyt skrev:

Er det realistisk at finde en t/r billet til bkk el. phuket i juleferien, til under 6000,- dkr?. Lige nu er prisen ca. 12-14.000 dkr. - Hvis nu man er meget tålmodig, og venter en måneds tid, er der så en chance for at finde en flybillet til en nogenlunde hæderlig pris?...

hvis du kan leve med charterfly så har jeg tidl været heldig at få afbud hos StarTour til under 6000 kr (4.999) for kun flybilletten i december.
Hos ruteflyene kan det nok knibe en del i det prisleje med mindre det er med et par mellemlandinger.

Anonym Bruger
Har netop i dag, gennem mit rejsebureau i Thailand fået tilbudt
Bkk-Cph retur i januar med Air France for 34.000 Bht.

Billetten gælder inden for een måned.

Kort ventetid i Paris, begge veje.

Skal bestilles inden 31. october.

Om det også gælder den anden vej, ved jeg ikke.

Ja, ved godt at trådens udgangs punkt er jule måneden, men måske gælder tilbuddet
også her. Wink

Lung Yao
Elektrolyt skrev:

Chance og chance, ikke utønkeligt da der skulle da gerne snart dukke op nogle (favorable) tilbud, dog ikke sikkert da hele karruselen kører efter principet : Udbud og Efterspørgsel.
Den pris du har fundet p.t. er nok den som inkluderer Jul og Nytår, derfor at den er pebret. Men jeg er bange for at din forventning til 6K- er i underkanten især hvis som jeg skrev tidligere Jul+Nytår, og måske direkte flyvning til BKK eller HKT.
Men både Emirates og THY kan også overraske med sidste øjeblik tilbud, for pågældende periode.

.
Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url]

bcnhunter
5671kr direkte med Thai Airways.
Udrejse 5 december
Hjemrejse 27 december.

God tur.Wink
Thai 4ever.....Grin

www.sawadee.com
Cobra
TILBUD LIGE NU HOS STARTOUR 5000KR
Rejsemål
Krabi
Hotelinformation
Flybillet tur/retur
Udrejse
KØBENHAVN
04-12-2012 17:30
Ankomst:
Krabi
05-12-2012 10:50
Flynummer TOM746
Thomson Airways
Boeing 767
Hjemrejse
Krabi
05-01-2013 12:50
Ankomst:
KØBENHAVN
05-01-2013 19:20
Flynummer TOM339
Thomson Airways
Boeing 767
Rejsende
1 Voksne

jens
Når man nu starter en tråd om tilbud på flybilletter så ville det være rigtig smart man skrev nogle datoer man kan rejse indenfor da juleferien er et vidt begreb.
Men generelt er udrejse i perioden fra ca d 13 dec og til 31 dec ekstra højsæsonpriser.

Elektrolyt
Jeg havde i tankerne at rejse omkring den 20-21 december, retur den 3-4 januar! Jeg har aldrig rejst til Thailand i denne periode før, så hvis der er nogen der har, er jeg meget interesseret i at vide hvad budgettet sådan ca skal være for en t/r billet. Jeg har overvejet om det kunne være en mulighed at tage til beijing da prisen t/r dertil er ca. 3400,- og så derfra videre til bkk - nogen der har erfaringer med dette?... Tak for jeres indlæg Smile

jh
Elektrolyt skrev:

Jeg havde i tankerne at rejse omkring den 20-21 december, retur den 3-4 januar! Jeg har aldrig rejst til Thailand i denne periode før, så hvis der er nogen der har, er jeg meget interesseret i at vide hvad budgettet sådan ca skal være for en t/r billet. Jeg har overvejet om det kunne være en mulighed at tage til beijing da prisen t/r dertil er ca. 3400,- og så derfra videre til bkk - nogen der har erfaringer med dette?... Tak for jeres indlæg Smile

Måske nok det billigste som du skriver der,når man søger billetter nu omkring jul koster de bare kassen,medmindre man har is i maven og venter til sidste øjeblik.Men ikke en tosset ide du har der hvis man har tiden til det.

L
det er også tit til at få dem billigt hvis man som jeg ikke har noget imod at sidde i flyveren præcis d.24/12-25/12 og/eller d.31/12-01/01.

moerk5002
Beijing til Bangkok tager ca 5 timer med direkte fly. Pris i dec 5000kr plus......... Nok en daarlig ide.

Lung Yao
Elektrolyt skrev:

Havde Du også checket deres "Special fare Promotions" :
AKTUELLE TILBUD Tilbud og kampagnepriser fra THAI

Specialpriskampagne til Thailand
Vi har udvidet vores "Promotion" priser til Thailand, og specialpriskampagnen er derfor gældende indtil 14. december og igen fra 29. december 2012 - 31. marts 2013. Eneste betingelse er, at billetter skal bestilles og betales senest den 30. november. Ring til dit rejsebureau eller THAI på tlf. 3375 0120 og hør mere om priser og rejsebetingelser. Bemærk venligst, at vores kampagnepriser ikke kan kombineres med øvrige tilbud og/eller rabatter. (Opdateret 29OKT kl. 15)

Phuket-promotion kampagne
Rejs med THAI til Phuket i perioden 15. oktober - 8. december 2012 fra kun DKK 5.168 på økonomiklasse. Udrejse er kun gyldig på vores direkte fly (TG953) til Phuket, og hjemrejse er kun gyldig på TG952 fra Bangkok - København med THAI tilslutningsfly fra Phuket - Bangkok (f.eks. TG202 kl. 10.10 - 11.40). Billetten er gyldig i maks. 21 dage. Børnerabat for børn i alderen 2 - 11 år er 25%. Sidste salgs- og billetudstedelsesdag er 8. december. Phuket-promotion kampagnen kan bookes online via THAI's internationale hjemmeside ved at klikke her

http://www.thaiai...geNo=26802

Edit : ser ud til at deres søgemaskine er gået i udu.
The following error(s) occured
We are unable to find recommendations for your search. Please change your search criteria and resubmit the search. (66002 [-1])

På søgekriterier : 21/12-2012 - 10/01-2013 ... 21/12/12 - 06/01/13.......

.
Redigeret af Lung Yao d. 30/10-2012 17:53
Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url]

Spring til debat: