Se indlæg
muslimer
|
|
Suk Rak Ning |
Lagt på d. 01/02-2006 12:34
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 2610 |
SKIFT
Vogt dig for kopierne - jeg er en original |
|
|
Locturian |
Lagt på d. 01/02-2006 13:41
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1383 |
Lidt svært eftersom at TDC ejer alt råkobber i Danmark - Dvs. at alle telefonlinier KAN lukkes, og dermed også alt hvad der hedder xDSL (Faste internet forbindelser) samt TDC kabeltv og tv fra antenneforeninger hvor TDC er leverandør - Størtedelen af det mobile net kan de også lukke for da de ud over TDC selv også er leverandør til bl.a. Telmore og Debitel. Surt show hvis TDC vælger at boycutte os (Ikke fordi jeg tror at de får lov af den danske stat, men alligevel...)
|
|
|
Suk Rak Ning |
Lagt på d. 01/02-2006 13:51
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 2610 |
Så blev jeg lidt klogere, men så har jeg plan 2 : Flyt til Thailand
Vogt dig for kopierne - jeg er en original |
|
|
kanut |
Lagt på d. 01/02-2006 14:27
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 601 |
Jeg har hørt at det er svært at få opholdtilladelse i Danmark, men hvis man som muslim ikke kan lide forholdne i Danmark, er det da nemt at rejse hjem. |
|
|
thaikurt1 |
Lagt på d. 01/02-2006 15:09
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 2882 |
Hvad er dog grunden til at det islamiske samfund nu protester over at JP har tegninger af Muhammed naar man siden middeladeren har afbillede Muhammed uden problemer og ramakrig og der er hjemmeside hvor der ligge illustrationer af Muhammed. Kan det skyldes at i disse lande har problemer med befolkning og derfor har bruge for afledning at man saa bruge JP tegninger til at vender befolkning harm og bruge boykot af danske vare eller er det fundamentalisterne muslimeren. Du kan leje deres krop, men du kan aldrig udleje deres sind, endsige deres hjerter."
|
|
|
rolan |
Lagt på d. 01/02-2006 16:17
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 669 |
hele europa støtter nu danskerne med bilrder i aviserne ja så fik sosialdemokratiet en lang næse igen dejligt men jeg er bekymret men mest forde det er nogle syge menesker vi har med at gøre og hvis de værste af de menesker var her oppe var de enten i fængsel eller på den lukkede men det ville vel være rasistisk |
|
|
thaikurt1 |
Lagt på d. 01/02-2006 18:13
|
Men hvor langt vil europa gaar for at stotte Danmark. det er nok kun en moral stotte da det jo i sidste ende handel om penge. Du kan leje deres krop, men du kan aldrig udleje deres sind, endsige deres hjerter."
|
|
|
resten |
Lagt på d. 01/02-2006 20:47
|
Lidt øvet medlem Antal indlæg: 67 |
Er der slet ingen som har et link til tegningerne ?
Thailand en gang Thailand altid...
|
|
|
torben mustang |
Lagt på d. 01/02-2006 22:06
|
Lidt øvet medlem Antal indlæg: 81 |
Kan i ikke prøve at tænke,før i skriver her. Muslimer er den 3 største region i verden. Så tænk før i skriver her på siden, muslimerne kan lukke denne side som det passer dem og de bestemmer snart alt i hele verden (om 10-15 år) bestemmer de alt, så tænk lige på at de læser bedre end mange af medlemmerne her på TDW. Men hvis i gerne vil blæse til ilden og betale de mange milliarder Danmark mister i østen??????????. Dem der ikke forstår dette rejs til sydthailand Muslimsk) og prøv det selv men det er jo nemmere at side her hjemme og være dygtig.?????????????? Jeg er ikke rasist , men lidt bange for hvad de kan finde på.???? Så pas på hvad i skriver her, de kan jo også læse Nu gider jeg ikke få alle de sure opstød fra dem som ikke aner hvad jeg taler om her. Men tænk -Tænk Tænk før isviner de stakkels muslimer til her på DTW. [mail][/mail]
|
|
|
rolan |
Lagt på d. 01/02-2006 22:14
|
hej torben jeg kan godt forstå at du er bange du er nok ikke den eneste men man kan jo kun håbe at verden for øjnene op nu hvis vi skal tige vinder de og så for du ret med hensyn til 10-15 år |
|
|
Mintz |
Lagt på d. 01/02-2006 22:17
|
Øvet medlem Antal indlæg: 156 |
Ved i hvad .. det Arla mistet ,. er jo ikke en skid.. fordi de ikke kan får dansk feta mere .. overlever mellemøsten nok ..? Olie.. var det ikke et eller andet der sagde at danmark behøver slet ikke olie fra mellemøsten ...?? Hvad fanden er problemer så..?? I mistet ikke en skid på det i (økonmisk set) men i er sure over de brænder jeres flag af .. de er sure over i har tegnet deres profet .. nu står i så 1-1, var det ikke noget med at Bilka på tidspunkt slæge Jesus sandaler´? Hvem var det kun stoppet det på en dag..? kan i husk noget af det..?!
Goddag
เมื่อรู้สึกตัวก็สายเกินไป หมื่นพันที่เธอผ่านชาย หัวใจเธอจึงเย็นชา |
|
|
Kimpil |
Lagt på d. 01/02-2006 22:32
|
Øvet medlem Antal indlæg: 161 |
Loc Der findes altså andre muligheder end TDC. Cybercity har deres eget kabelnet og egne centraler, så de er ikke afhængige af TDC. Visse steder kan Tele2 også tilbyde telefoni uafhængigt af TDC, det drejer sig om de steder hvor Tiscali nåede at lægge kabler inden de blev overtaget. PS Hyggede du dig med alle muslimerne på Rådhuspladsen idag, jeg kunne se i ikke var ret mange til protestaktionen Det er ikke hvad du gør - det er måden du gør det på
|
|
|
rolan |
Lagt på d. 01/02-2006 22:35
|
hej mintz jeg er nu også ligeglad med om muslimerne boykotter danske vare men jeg er ikke ligeglad med trusler og vold og så er jeg lidt bekymret for de udlænninge som er i danmark for sker der noget så kommer det også til at gå ud over dem jeg skrev til dig på forsiden med dtv gik ned læs det |
|
|
Mintz |
Lagt på d. 01/02-2006 22:51
|
Jamen .. sagen har jo været for nogle mdr. siden .. hvis der skal være noget trusler og vold... hvorfor er det ikke ske for lang tid siden ...`?? der er allerede problemer nok ang, muslimer i dk .. det er sq da ikke noget nyt i .. nyheder gider skriver om det kun fordi de er ikke dansker ,, Naser Khader er jo ligeglad med profet mohammed fordi han er muslim på et andet måde,, der finde sq da mange måde at være mulsim på,,, Dansker har et partiet hvor deres mening og holdning er at udlændning skal bare ud af land .. men findes der en partiet som styre af muslimer der sige at dansker skal ikke have love til får bistand .. nej det gøre det netop ikke .. såå.. har ikke mere at sige
Goddag
|
|
rolan |
Lagt på d. 01/02-2006 23:07
|
nasar kadar er da også for muhammet han er også imod bilederne men han kan ikke lide den reaktion der er kommet og så er han en af de få muslimer som tør sige sin mening og deres imamer imod hvis der var flere som ham i østen var de nok ikke fanget så meget i deres eget fængsel af religion og bange for at stå på egne ben uden at have nogen som skal bestemme over dem |
|
|
Mintz |
Lagt på d. 01/02-2006 23:18
|
FORDI naser Khader ser anderleds på mohammed, han var selv på min skolen og sagde at han synes tegning de er sq meget sjov,, hvis han sige det i østen .. tror du ikke han vil får tæske af sin venner ..? sådan noget sige han jo heller ikke til sin familie, venner. gider at nu ikke bruge tid på diskuter naser khader .. han er en bums og det har jeg ret til at sige! fordi man bor i DK
Goddag
|
|
Lagt på d. 01/02-2006 23:22
|
|
Begynder Antal indlæg: |
mintz>>har du set de tegninger der er i hundredevis af tegninger af muhammed så det er da underligt at de lige kan blive såsure over de på tegninger som dem her bamsen |
|
|
high-tower |
Lagt på d. 02/02-2006 03:15
|
Øvet medlem Antal indlæg: 214 |
Kimpil skrev: Loc Der findes altså andre muligheder end TDC. Cybercity har deres eget kabelnet og egne centraler, så de er ikke afhængige af TDC. Visse steder kan Tele2 også tilbyde telefoni uafhængigt af TDC, det drejer sig om de steder hvor Tiscali nåede at lægge kabler inden de blev overtaget. PS Hyggede du dig med alle muslimerne på Rådhuspladsen idag, jeg kunne se i ikke var ret mange til protestaktionen ______________________________________________________________ Nej, det er desværre ikke korrekt. TDC er de eneste der har telefoncentraler. CyberCity og Tele2 og andre har det der hedder samhusnings aftaler med TDC - det betyder at de lejer sig ind og sætter udstyr op på TDC´s centraler. Tiscali har ikke ejet kabel i DK - det er igen TDC´s rå kobber de har benyttet - og så med deres eget udstyr. Tele2 lejer ligeledes rå kobber af TDC ligesom CyberCity. De eneste der har egne kabler er de energi selskaber der selv ruller fiber kabler ud til deres kunder. Men taler vi ren telefoni kommer man ikke uden om TDC. |
|
|
thaikurt1 |
Lagt på d. 02/02-2006 04:27
|
Tro i det hjaelpe hvis man boykot alle forretninger der ejes af muslimer. Og hvor mange er jeg bruge saa dem til hverdag naar i handel ? Og hvorfor bruge i saa dem er det fordi at de er bilig ? Redigeret af thaikurt1 d. 02/02-2006 05:29 Du kan leje deres krop, men du kan aldrig udleje deres sind, endsige deres hjerter."
|
|
|
thaikurt1 |
Lagt på d. 02/02-2006 05:36
|
Skal vi som tidligere chefredaktør Herbert Pundik forslaget om at danskere samle 50 millioner ind til en moske i Kobenhavn. Skal det vaere en belonning til muslimere der har braeder Dannebrog og med til at boykotter danske vare. Gor vi forste det er vi til grin i islamiske lande saa er det noget vi ikke har brug for er det moske hvor fundamentalisterne muslimer kan komme med racistiske udtalelser om danskene Redigeret af thaikurt1 d. 02/02-2006 05:38 Du kan leje deres krop, men du kan aldrig udleje deres sind, endsige deres hjerter."
|
|
Spring til debat: |