Se indlæg
 Udskriv debat
muslimer
Buggymann
De hyler over at vi har fornærmet dem med de billeder i avisen okay!!!! har de så ikke fornærmet os ved at afbrænde vores kære dannebro ????AngryAngry
Parkpean
just love Thailand. The land off budda...

www.thaikontakt.dk
Webmaster
Biskopperne i Aalborg og Viborg er inde på noget rigtigt i den artikel som kan læses på Jyllandsposten:
http://www.jp.dk/...fid=11146/

I øvrigt så er der planlagt demonstration mod muslimernes boykot af Danmark onsdag den 1. februar kl. 16.00 og lørdag den 4. februar på rådhuspladsen i København.
Med venlig hilsen

Webmaster
Email: webmaster@dansk-thai.dk
Website: www.thailand-portalen.dk

Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det.

http://www.thailand-portalen.dk
thaikurt1
At de afbrænde dannebro og nu er begyndet at afbraende billede at statsminister Anders Fogh Rasmussens

Men at de gerne modtage 100 mio. kr. til det palæstinensiske selvstyre da de prove paa at faa demokrati i Gaza og paa vestbredden

Jeg tro ikke paa at man kan opnod den form demokrati som vi kende, da skulle vaere det forste muslimernes land der har det.

Efte hvad man kan se i tv tyder det ikke lige frem at det er den vej det gaar.

Saa hvorfor ikke bruge de penge et andre sted i verden eller brug dem i Danmark
Redigeret af thaikurt1 d. 31/01-2006 19:34
Du kan leje deres krop, men du kan aldrig udleje deres sind, endsige deres hjerter."

http://nej
resten
Hvis ikke den delegation af muslimer haved taget på rundrejse med opdigtet billeder af muhammed hvor han haved sex med en hund hoved af en gris osv så haved det aldrig udviklet sig til dette ALDRIG..!
Og den delegation som har spredt løgne og falske billeder malker det danske samfund for penge og hjælp så er dette takken så vil jeg med glæde være dem som sætter min underskrift på en enkelt billet til det land som de er flygtet fra men aligevel kan rejse tilbage til mærkligt nok...........
Men noget jeg er blevet stolt af er at de amerikanske bruger vil støtte os og købe flere danske produkter nu vi står ved vores ytringsfrihed og tør vise det vi har lyst til.

Men er der nogen der har et link til de berømte 12 billeder så vi kan få printet et ud og sætte det op ude på dasset som vor kære grisehandler larsen Wink
Thailand en gang Thailand altid...

www.resten.dk
Kimpil
Er det ikke nu vi skal vise storsind og vise vi er bedre mennesker end dem. Det ville være forfærdeligt hvis vi skulle bevæge os ned på samme stade som dem. Problemet i mine øjne består i at vi er oppe mod naive mennesker der lader sig lede af folk der har andre interesser end de famøse tegninger.
Personligt er jeg mere skuffet over socialdemokraternes fremturen i folketinget idag - det ville klæde dem bedre hvis de arbejder med regeringen på en løsning af denne fastlåste situation.

Jeg tror slet ikke det ville gavne nogen at trække støtten til de muslimske lande tilbage. Oplysning er den eneste måde man kan hindre lignende i at kunne ske i fremtiden
Det er ikke hvad du gør - det er måden du gør det på

www.pilegaard-christiansen.dk
Locturian
Jeg ved ikke om det er fordi at folk i mellemøsten er så naive og så ulærte at de bare hopper i med begge ben når en eller anden idiot prædiker en holdning, eller det er noget andet, men fakta er vel, uden at være racist, at størstedelen af krig og terror i øjeblikket kan spores tilbage til islam. Havde de været budhister havde det nok ikke set sådan ud. De har så travlt med at pive over at nogen har lavet sjov med dem, men hvordan kan man undskylde at man har ytringsfrihed/religionsfrihed? Skal vi bukke under, og snakke dem efter munden bare fordi de er så satanisk voldelig? Det er til at knække sig over - Vi må da for pokker for en gang skyld så fast og sige, at det pis skal de bare stoppe! At de har én holdning, og kan leve med at folk fortæller dem hvad de må, og ikke må tænke, det er helt fair, men det skal kraftpedersvælme ikke trækkes ned over hovederne på os andre som en sort hætte af islamisk kontrolpropaganda! Arghh.. Man bliver så harm! Vi skal altid træde på æggeskaller omkring dem, for uhhh, hvad nu hvis vi siger noget forkert så de bliver sure? Har vi for fanden ikke været pænt søde ved dem? Taget deres flygtninge til os? Vi tager sågar deres kriminelle raggerpak herop og stikker dem en check hver måned for at rende rundt og prædike at det danske folk er onde onde mennesker der håner islam!

Jeg er ikke racist fordi jeg mener at det der sker lige nu er tåbeligt, jeg har flere muslimske venner, men ingen af dem er fanatiske. Islam er i sig selv en fredelig religion, desværre er den bare blevet taget i brug, og misfortolket, af så mange idioter!

Vi ses onsdag kl. 16 ! Grrrr
Redigeret af Locturian d. 31/01-2006 21:59
Thailand - Et land med kontroverser, dejlige kvinder, skønt vejr, og et landt fyldt med bedrevidende udenlandske tosser...

[img]http://www.dansk-thai.dk/images/links/www.huahin-online.com.gif[/img] is not a valid Image.
http://www.huahin...

http://www.huahin-online.com
high-tower
Akja, det er unægteligt kørt HELT af sporet med de muslimer.

Som flere mellemøst eksperter har udtalt, er tegningerne bare en lille brik i et stort spil.

Vesten har altid været "den store satan" i mellemøsten, med USA som den helt store satan.

Nu kan muslimerne så samles om at fordømme vesten i religionens hellige navn - for vi har jo trådt på det helligste af det helligste nemlig profeten.

Man kan jo så tale om en reaktions evne der nok ikke rækker til mange køreprøver, da det tilsyneladende har taget dem 3-4 mdr. at tænde af - efter tegningerne var publiceret.

- Godt hjulpet på vej af udsendte muslimer og kampagner med tegninger som JP ikke engang havde bragt.

Jeg vil tro at stiller man 80-90% af dem med et Atlas, vil de ikke engang kunne udpege Danmark.

Og vi skal undskylde siger de... det er dem åbenbart komplet uforståeligt at regeringen ikke har magt over medierne, at det ikke er befolknings holdning der er offentliggjort, men derimod en debat.

Jeg så nogle interviews hvor en kvinde mente at vores konge måtte undskylde!!! - jamen så må vi jo hellere få ham op af krypten i Roskilde Domkirke og få ham på TV! :-)

Andre har ment at dronningen bør undskylde og andre igen at JP skal straffes.

Uanset hvad, jeg tror ikke den kan redes i land på nogen som helst måde - den konflikt binder mellemøsten sammen mod vesten, og væk er for en tid den altid herskende konflikt mellem f.eks. Israel og Palæstina - meget belejligt for det nye styre i Palæstina.

Ja, jeg kammede sku også helt over da jeg så de brændte Dannebrog og jeg har INTET til overs for de personager.

Men begynder man at brænde koranen på Rådhus pladsen, ja så tror jeg DK kommer i meget meget alvorlige vanskelligheder.

Så kan samtlige lande i mellemøsten sige "se det er rigtigt nok".

Jeg frygter alvorligt at det her er startskuddet til 3. verdenskrig. - Det lyder måske vildt, men jeg mener det.

mr tirak
3. verdens krig og Tusnarmi.

Jeg ved ikke om nogle har laest eller tror paa Nostradanimus.

Hans endelige forudsigelser handler om 3 verdenskrig, han mente dog at det var lidt tidliger. nemlig D 7/7 1999.

Han forudsiger at foer denne dag vil doedens engel rase over jorden. ( evt. Aids )

Derefter vil vi alle bliver ramt af naturens kraefter
( det har ikke manglet natur katrastrofer )

Saa vil en Tusnarmi udslette mange tusinder
( 26/12 Phuket )

Saa vil oestens og nordens konger komme op at toppes i noget der endere i den endelige krig.
( se bare paa det der sker nu )

Mon ikke det bare er spind, men en tanke fra en af mine mange mystiske venner i DK.

WWW.thebeachhouse.asia
Webmaster
I øvrigt sjovt at Kinder æg lige pludselig er blevet danske :-)
Det er i hvert fald et af de produkter der opfordres til at boycutte i følge denne side: [url]www.no4denmark.com[/url]
Med venlig hilsen

Webmaster
Email: webmaster@dansk-thai.dk
Website: www.thailand-portalen.dk

Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det.

http://www.thailand-portalen.dk
Robert Kronberg
Sådan lige for god ordens skyld, så er DTW omfattet af racisme-paragraffen, og Webmaster Kim er derved personligt ansvarlig for racistiske indlæg, der skrives og ikke slettes omgående.

Hvis Kim sletter nogle indlæg, er der nogle, der vil hyle op om ytringsfrihed, og hvis han ikke sletter, kan han rammes personligt.

Så jeg vil anbefale at brugerne respektere det, for Kims skyld. Det er muligt, vi er sure og har et problem med muslimerne, men det kan ikke blive Kims økonomiske ansvar.
Redigeret af Robert Kronberg d. 01/02-2006 15:54
Visum-hjælp og kurser i dansk i Bangkok:
- Danskundervisning - PIRO Consulting Group
- Visum til Danmark - Consular Services Asia

"Hvis du er i et land i 14 dage, så kan du skrive en roman,
hvis du er der i et halvt år, så kan du skrive en artikel,
men hvis du er der i 20 år, så kan du ikke skrive noget.
"

http://www.danishschool.dk/thailand/
Suk Rak Ning
Dette emne kan være meget farligt at diskutere, da nogen inklusive mig selv, kan komme til at skrive noget der ikke høre til her.

Jeg ser jo nødigt at flere personer bliver fjernet herfra.

Mvh.Suk..................................Cool

i146.photobucket.com/albums/r270/Poolsawas/cooltext78887913.gif

Vogt dig for kopierne - jeg er en original

thaikurt1
Jeg kan ikke se at det skulle vedkomme Kim økonomiske ansvar hvad vi skriver det maa vaere op til en selv

Og hvad er hvad er racistiske indlæg ?

Skal jeg se det indlaeg som at inden debbatten er starte faa mundkruv paa.
Redigeret af thaikurt1 d. 01/02-2006 10:15
Du kan leje deres krop, men du kan aldrig udleje deres sind, endsige deres hjerter."

Suk Rak Ning
Kære Kurt.
Der er flere web-sites i DK der er blevet lukket pga. racitiske udtalelser.

Muslimerne må gerne svine os til, men hvis det går den anden vej, så er fanden løs.

Så det med den Danske ytringsfrihed, skal lige tage med et gran salt..Desværre :-(

Mvh. Suk....................Cool

thaikurt1
Saa har man igen brugt 266 racisme-paragraffen imod danskerne.

thaikurt1
Jeg tager hatte af for Den franske avis France Soir

Der genoptrykte tegninger af profeten Muhammed.

Naar man tanker paa at den ballade Danmark har faa efter JP vise tegninger af profeten Muhammed.

Saa er det bare at vente paa hvad muslimske lande saa vil gore ved. det

http://ekstrablad...eID=333049

Redigeret af d. 01/02-2006 11:07

Suk Rak Ning
At Frankrig nu puster til ilden har jeg delte meninger om.

Det er selvfølgelig godt, at Frankrig deler vores Synspunkt ang. ytringsfriheden, men jeg er samtidig bange for, at det hele blusser op og ender i endnu mere vold og had.

Så det er sq et meget svært emne, at tage stilling til, men vi skal selvfølgelig heller ikke lade os rende over ende af fanatiske muslimer.

Jeg mener at den mindste antydning af at true vores ytringsfrihed, burde give en udvisning af Danmark for bestandigt !

Mvh. Suk..................Cool

Redigeret af Suk Rak Ning d. 01/02-2006 11:26

resten
Ja det er smukt gjort af den Franske avis der lige som Norge trykker tegningerne Grin

Nu må vi håbe at "resten" af Europa er solidarisk og trykker billlederne Grin

www.resten.dk
Suk Rak Ning
Helt ærligt, nu må i sq ta' jer sammen !

Er vi ude i " æv bæv bussemand igen "

Suk...................Cool

resten
hehe ja hvorfor ikke Wink

www.resten.dk
skytte
Advarsel! Nordic Telephone Company har netop overtaget TDC men overvejer at sælge videre til Emirates Telecommucation og hvis det sker skal vi her norden passe meget på da vores telefoner kan blive blokeret hvis vi får en ny sag a'la denne vi har nu
HenrikCool

Spring til debat: