Se indlæg
 Udskriv debat
Fra Pattaya til Udon Thani
smedemus
Til Fede Finn. Er sgu nok de færreste mennesker der får et kick ud af at sidde fastklemt i et sæde 12-14 timer, specielt ikke de fede(du helst vil kaldes). Tror nu nærmere at du er"kiniarv", pisse-nærig. Kender godt din type, der tar op på landet for at spare penge og så i bus. Tilmed er du snot-flabet, når folk hjælper dig med et svar. Du må gå op på busstationen, så sparer du osse penge til en baht-taxi.Håber du får et ekstra kick ud af det og får svedt et par kilo af på vejen.Sad

det er nok kun den halve tid med flyveren. men det er jo i nogens øjne lidt bøvlet med sikkerhedstjek, check in og ud. taske det ene sted vægt og tag dit bælte af og alt det.

bussen er da noget lettere.

jeg ville nok selv flyve men jeg forstår da godt hvorfor ikke alle gider det. hvis der køre en bus

John
smedemus skrev:
Til Fede Finn. Er sgu nok de færreste mennesker der får et kick ud af at sidde fastklemt i et sæde 12-14 timer, specielt ikke de fede(du helst vil kaldes). Tror nu nærmere at du er"kiniarv", pisse-nærig. Kender godt din type, der tar op på landet for at spare penge og så i bus. Tilmed er du snot-flabet, når folk hjælper dig med et svar. Du må gå op på busstationen, så sparer du osse penge til en baht-taxi.Håber du får et ekstra kick ud af det og får svedt et par kilo af på vejen.Sad

Hej Smedemus

Jeg vil anbefale dig at læse DTW's reglement en gang til: http://dansk-thai...regler.php specielt afsnittet omkring personangreb.

Deltag gerne i debatten, men undlad at blive personlig.

Du kan se på de 3 røde prikker i FedeFinn profil at han ikke er medlem på DTW mere, så han har ingen mulighed for at svare på dit indlæg.

Admin.
john@dansk-thai.dk

http://www.j-s.dk/hus
sony
smedemus skrev:

Jamen er man nærig fordi man hellere vil opleve landet ved at køre bus eller andet landtransportmiddel?Jeg holder enormt meget af at køre med bus, kunne aldrig drømme om at tage flyveren, for hvad oplever man på sådan en tur?

Selvfølgelig skal det gå stærkt er man nød til det, men som regel er man på ferie og der skal man opleve noget.
Savner KB Fusioner er for kujoner fck står for frederiksbeg cykel klub

Fodbold vor, du som er i Valby idrætspark Hellige vorde i FREM´s navn komme dit rige, ske din vilje på banen, således også i tabellen,giv os i dag vor 3 point, thi FREM er min klub, mit hjerte & min sjæl, i al evighed Forza.!!!

jensjorgen1999
LOL LOLTak, Lung Yao, for de fornuftige ord.
Jeg glæder mig til at køre Thailand tyndt i bus, når jeg skal til og være der 4 mdr. af gangen hvert år.

sank
Smile Ja Ingolf omkring 2000 fløj Larsen også direkte til U - Tapao. Og Buskørsel er fint når man har god tid ? vi har prøvet at starte i Singapore og så på kryds op gennem Malaysia med Bus og lidt Tog 1 md. Og så fra Langkawi sejle til Thailand og 3 md. i Bus op gennem thai og det var ca. 3 - 4 tim. når vi kørte og så blev vi nogle dage rundt omkring. Og det var virkelig med mange positive oplevelser som vi aldrig glemmer. I dag er det mest Fly pga helbrede og alder. Crying

nan
Der er afgår bus fra Pattaya Klang til Udon Thani. Det tager ca 8 timer og koster 500-600 bth pr prs.

Mvh Nan

helligaben
sony skrev:
smedemus skrev:

Jamen er man nærig fordi man hellere vil opleve landet ved at køre bus eller andet landtransportmiddel?Jeg holder enormt meget af at køre med bus, kunne aldrig drømme om at tage flyveren, for hvad oplever man på sådan en tur?

Selvfølgelig skal det gå stærkt er man nød til det, men som regel er man på ferie og der skal man opleve noget.

Jeg tror faktisk ik det er ret meget man spare totalt set på at tage flyet....

transport til lufthavn, ventetid, check in, bagage, boarding flyveturen, vente på bagage ( om nogen ) ud af lufthavnen, transport til et centralt sted, da lufthavnen næppe ligger downtown som i HK i gamle dage .-)

Kan dælme ik være mange timer man spare ialt. nuvel, man kan godt blive flad i røven af 8 timer i bus.

Helligaben.
Long live the king !

[img]http://lh3.ggpht.com/_5MqBH1uljdI/TGP8k8UwMQI/AAAAAAAAAQ8/siTFo5veVIg/king.jpg[/img] is not a valid Image.

kiml
nan skrev:
Der er afgår bus fra Pattaya Klang til Udon Thani. Det tager ca 8 timer og koster 500-600 bth pr prs.

Mvh Nan

Nan du har da vist været dybt nede i arkivet indlægget blev startet 2009 Wink
[img][/img]

jensjorgen1999
Der er noget jeg ikke rigtig kan forstå. Hvorfor tage til Udon, når man er i Pattaya?..........Guitar

handy
jensjorgen1999 skrev:

Der er noget jeg ikke rigtig kan forstå. Hvorfor tage til Udon, når man er i Pattaya?..........Guitar

Der er dejligt i Udon......eneste ulempe der er langt til stranden....

kiml
Nej de er okay at flyve med. Tror du tænker på Orient Thai, som før hed One 2 Go. Til hest
ingolf skrev:

OK, jeg böjer mig, og takker for info. Jeg fik det andet fortalt engang, og det trodde jeg på.

Bangkok Air--er det ikke dem der er lidt halvfarlige at flyve med Frown

Ingolf

kiml
Og den lokale Swingpool hehe Angel
handy skrev:

jensjorgen1999 skrev:

vandango
jensjorgen1999 skrev:

Eller hvorfor tage til Pattaya når du er i Udon Thani.

Én af gangene har jeg boet på
http://www.irishc...
, meget veldrevet sted med store værelser, havde også min søn med.

Good location. Wink

Pigerne på de omkring liggende barer, er noget friskere i kødet, Pattaya er yt.

Nej sikke en gang vrøvl - kan godt lide Udon Thani, jeg ser mange velhavende Thailændere i den driftige by, også dem jeg kender sidder godt i det. Har set for meget fattigdom omkring andre byer, og en masse kvinder på røven i Pattaya.

Lung Yao
kiml skrev:
Skrevet d. 17/10-2012 09:49

Og den lokale Swingpool hehe Angel
handy skrev:

jensjorgen1999 skrev:

Tuttelu Tralla Angel

kiml skrev:
Skrevet d. 26/08-2011 08:57
nan skrev:

Mvh Nan

Nan du har da vist været dybt nede i arkivet indlægget blev startet 2009 Wink
Rolll

.
Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url]

jh
Vi var 70km Nord for Udon Thani i vinters vi hyrerede en taxi vi gav 5000 Bath+Gas 4500 Bath+hotelværelse+mad til chaufør 1500Bath.
Vi skulle betale 2x6600 Bath for flybilletter Bangkok-Udon så skulle vi have taxi tur/retur Pattaya 1900bath.Vi skulle finde en til at køre fra Udon til Bandung og div steder deroppe så nok 4000 Bath mere så der havner vi også på et "højt" beløb.Men jeg gør det aldrig i en bil mere eller bus fy for den,det er sku for langt i et stræk.Flyet er hurtigere men bestemt ikke billigere.Så kan du side og sove i bus en hel nat ja prisen er 600 Bath.
PS. Ang taxi lyttede vi til mange som var noget dyere en ham vi havde derop og bilen var fuldt ok en Toyota Camry.

sula
jh skrev:

Vi var 70km Nord for Udon Thani i vinters vi hyrerede en taxi vi gav 5000 Bath+Gas 4500 Bath+hotelværelse+mad til chaufør 1500Bath.
Vi skulle betale 2x6600 Bath for flybilletter Bangkok-Udon så skulle vi have taxi tur/retur Pattaya 1900bath.Vi skulle finde en til at køre fra Udon til Bandung og div steder deroppe så nok 4000 Bath mere så der havner vi også på et "højt" beløb.Men jeg gør det aldrig i en bil mere eller bus fy for den,det er sku for langt i et stræk.Flyet er hurtigere men bestemt ikke billigere.Så kan du side og sove i bus en hel nat ja prisen er 600 Bath.
PS. Ang taxi lyttede vi til mange som var noget dyere en ham vi havde derop og bilen var fuldt ok en Toyota Camry.

2x6600 for at flyve fra bangkok til udon lyder dyrt i mine ører kender 2 der lige har fløjet samme rute 440 dk kr med air asia koster det samme i december hvor vi har bestilt.

larsen99
Da jeg var i Thailand i maj/juni kunne man flyve fra Bangkok til Udon for 2200 baht med thai air.
i202.photobucket.com/albums/aa39/eks-biker/cooltext58243628.gif

tingtong
rimeligt billigt fra phuket for en enkeltbillet med airasia
lyde dyrt med 2 gange 6600

Select flights

*From*To
DateCalendarCurrency

Guest Child Infant
I'd like to book a roundtrip flight.
ALL-IN FARE Breakdown
Going out: Phuket (HKT) to Udon Thani (UTH)

15 Nov Thu
ALL-IN from
1,290.00 THB

Flight Details PromoALL-IN FARE RegularALL-IN FARE

FD 3170

1440 (HKT)

1625 (UTH)

Adult
1,290.00 THB

jh
larsen99 skrev:

Da jeg var i Thailand i maj/juni kunne man flyve fra Bangkok til Udon for 2200 baht med thai air.

Jeg søgte den ved Air Asier på pc og det var prisen vi blev tilbudt i Juli da vi var afsted,derfor rørte vi ikke mere ved flybiletter dengang.Jeg mente også prisen var drastisk.Jeg har lige prøvet en fiktik booking derinde det gav en anden pris end da vi søgte i juli

Spring til debat: