Se indlæg
Side 1 af 2: 12
|
Kan man stole på det?
|
|
CamillaV |
Lagt på d. 06/10-2012 12:21
|
Lidt øvet medlem Antal indlæg: 39 |
Jeg vil gerne høre jeres erfaringer med om man kan stole på en thai eller en hver anden man har et lang distanceforhold med. Jeg er selv i et forhold med en fyr som bor i thailand og er lige kommet hjem fra ham for en uge siden og nu går der jo så nogle måneder før jeg kan komme derned igen. Sådan har det været siden november sidste år hvor jeg mødte ham. Både han selv og hans venner siger at han ikke har andre end mig og umiddelbart tror jeg heller ikke at han har (har talt med en venindes veninde som bor samme sted, ikke en thai, og hun siger det samme) men jeg tænker bare at når der går flere måneder mellem vi ses og han har "adgang" til mange smukke unge turister, må det da være svært ikke at blive fristet. Eller hvad? |
|
|
hugoboerge |
Lagt på d. 06/10-2012 12:47
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 5534 |
CamillaV skrev: Jeg vil gerne høre jeres erfaringer med om man kan stole på en thai eller en hver anden man har et lang distanceforhold med. Jeg er selv i et forhold med en fyr som bor i thailand og er lige kommet hjem fra ham for en uge siden og nu går der jo så nogle måneder før jeg kan komme derned igen. Sådan har det været siden november sidste år hvor jeg mødte ham. Både han selv og hans venner siger at han ikke har andre end mig og umiddelbart tror jeg heller ikke at han har (har talt med en venindes veninde som bor samme sted, ikke en thai, og hun siger det samme) men jeg tænker bare at når der går flere måneder mellem vi ses og han har "adgang" til mange smukke unge turister, må det da være svært ikke at blive fristet. Eller hvad? Undskyld, men lyder det ikke som om det er en gigolo du her har fat i ? Egentlig siger du det selv med hensyn til "unge smukke turisker" og hvordan moedte du ham ? som turist selvfoelgelig. |
|
|
Anonym Bruger |
Lagt på d. 06/10-2012 12:52
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1131 |
Min vurdering er at det umiddelbart er dig der bedst kan vurdere overstående spørgsmål. Alarmklokkerne blinker jo stort set alene ved at han er thai fyr, som måske ikke er kendt for at være de mest 'tro' kærester. Bor han- og hænger ud ved stranden og blandt turister er risikoen endnu højere...ser han tilmed også godt ud ville jeg passe på...og *gosh* hvor har jeg hørt den plade mange gange.. Det er lidt som at have en barpige som kæreste, mens du sidder i Danmark og hun i en bar i thailand...nogle tænker ikke over det, andre acceptere det osv..men at tro at hun er fuldstændig tro mod dig ville være naivt..jeg har selv mødt mange 'friske' piger der viser mig billeder af deres farang kærester/sponsorer... Men overstående kan du ikke bruge til så meget for kun du kender ham...jeg har selv kørt langdistance forhold før, og alle sagde at hun helt sikkert var utro når de hørte hun var thai...men jeg ved 100 % at hun ikke var utro da hun boede på landet med sin familie, ikke var barpige og alt det der, men alm. pæn og konservativ/traditionel pige...hun var bare ikke typen til at gøre den slags...og ovenikøbet heller ikke en eftertragtet type (målt i økonomi/udseendet, men dog et hjerte af guld)...men alle disse ting blæser folk på når de skal vurdere andres forhold til en thai... Mit svar er at du selv bedst kender ham og lad derfor være med at lytte til andre. Mit råd er at du ringer til ham dagligt, også på de skæve tidspunkter (tidlig morgen/sen aften) hvis du gerne vil holde ham lidt i ørene og tjekke ham... men ellers må du nok bare indfinde dig med at risikoen for utroskab forelægge og altså leve med denne risiko så længe i køre langdistance forhold... |
|
|
chaingmai |
Lagt på d. 06/10-2012 12:55
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 811 |
camilla,kan han stole på dig? det er dig der vælger om du vil tro på din kæreste det kan andre ikke gøre for dig, og thaier er hverken bedre eller dårligere på det område end danskere............... |
|
|
Frank |
Lagt på d. 06/10-2012 13:19
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 2141 |
Når du skriver "stole på" opfatter jeg det som om, at han ikke dypper kosten i andres honningkrukker?! Hvis han er en ung, rask mand, så tror jeg ikke du skal blive for længe væk, hvis du ikke ønsker, at han fejer foran andres måtter, hvis man kan sige det sådan. Held og lykke! |
|
|
TG950 |
Lagt på d. 06/10-2012 13:49
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1670 |
CamillaV skrev: Jeg vil gerne høre jeres erfaringer med om man kan stole på en thai eller en hver anden man har et lang distanceforhold med. Jeg er selv i et forhold med en fyr som bor i thailand og er lige kommet hjem fra ham for en uge siden og nu går der jo så nogle måneder før jeg kan komme derned igen. Sådan har det været siden november sidste år hvor jeg mødte ham. Både han selv og hans venner siger at han ikke har andre end mig og umiddelbart tror jeg heller ikke at han har (har talt med en venindes veninde som bor samme sted, ikke en thai, og hun siger det samme) men jeg tænker bare at når der går flere måneder mellem vi ses og han har "adgang" til mange smukke unge turister, må det da være svært ikke at blive fristet. Eller hvad? Beach Hang arounds, har ikke særlige gode rygter, om du kan stole på ham ? Tjah det vil tiden jo vise men bliv nu ikke overrasket over hvis det ender galt. P.S. ved næste besøg kunne du jo prøve at komme nogle dage før i har aftalt, og så gå undercover og lege skæg og blå briller, så får du nok syn for sagen. Den, der vil gøre drøm til virkelighed, må vågne op først. både store & små stavefejl kan forekomme livet forståes forlæns, leves baglæns. Brug ikke dagen på at se dig tilbage, Du skal alligevel ikke den vej..... Lev med de beslutninger du tager, også selv om andre ikke acceptere det Livet er som en bog, du kan ikke ændre de ting der allerede er skrevet, - men du kan starte et nyt kapittel.. |
|
|
Frank |
Lagt på d. 06/10-2012 13:53
|
TG950 skrev: CamillaV skrev: Jeg vil gerne høre jeres erfaringer med om man kan stole på en thai eller en hver anden man har et lang distanceforhold med. Jeg er selv i et forhold med en fyr som bor i thailand og er lige kommet hjem fra ham for en uge siden og nu går der jo så nogle måneder før jeg kan komme derned igen. Sådan har det været siden november sidste år hvor jeg mødte ham. Både han selv og hans venner siger at han ikke har andre end mig og umiddelbart tror jeg heller ikke at han har (har talt med en venindes veninde som bor samme sted, ikke en thai, og hun siger det samme) men jeg tænker bare at når der går flere måneder mellem vi ses og han har "adgang" til mange smukke unge turister, må det da være svært ikke at blive fristet. Eller hvad? Beach Hang arounds, har ikke særlige gode rygter, om du kan stole på ham ? Tjah det vil tiden jo vise men bliv nu ikke overrasket over hvis det ender galt. P.S. ved næste besøg kunne du jo prøve at komme nogle dage før i har aftalt, og så gå undercover og lege skæg og blå briller, så får du nok syn for sagen. Ja det svarer nok til, at man er faldet for en pige fra baren. Men derfor kan det jo godt ende lykkeligt. |
|
|
CamillaV |
Lagt på d. 06/10-2012 14:26
|
Lidt øvet medlem Antal indlæg: 39 |
Hugoboerge Hvad for dig til at sige han er gigolo? Det er han på ingen måde!!!! I andre tusind tak for jeres svar specielt JS. Sidst jeg var der kom jeg faktisk uden han vidste det og jeg fandt ham hverken på bar eller andre steder med piger i nærheden men på båden hvor han arbejder/bor selvom det var sent om aftenen. Og hvis det ikke var fordi at jeg skal høre på alle andres fordomme om thai'er ville jeg slet ikke være i tvivl når han siger at han ikke har andre. Men når man har hørt på: Alle thaimænd er utro og har flere koner osv længe nok så kan det vel ikke undgås at så en lille tvivl. |
|
|
hugoboerge |
Lagt på d. 06/10-2012 14:51
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 5534 |
CamillaV skrev: Hugoboerge Hvad for dig til at sige han er gigolo? Det er han på ingen måde!!!! I andre tusind tak for jeres svar specielt JS. Sidst jeg var der kom jeg faktisk uden han vidste det og jeg fandt ham hverken på bar eller andre steder med piger i nærheden men på båden hvor han arbejder/bor selvom det var sent om aftenen. Og hvis det ikke var fordi at jeg skal høre på alle andres fordomme om thai'er ville jeg slet ikke være i tvivl når han siger at han ikke har andre. Men når man har hørt på: alle thaimænd er@ utro og har flere koner osv længe nok så kan det vel ikke undgås at så en lille tvivl. @Camilla, det er dine egne ord der faar mig til at naevne det jeg goer, bare laes nedenstaaende: der går flere måneder mellem vi ses og han har "adgang" til mange smukke unge turister, må det da være svært ikke at blive fristet. Eller hvad? Og ja svaret fra JS er godt. Du har spurgt og faaet svar. Held og lykke med projektet og glem alt om andres fordomme, men et forhold paa langdistancen vil det vaere holdbart i det lange loeb ? Herudover kan du komme og bo og arbejde i Thailand og omvendt kan han blive bosat i Danmark ? Der er mange ting og taenke paa. Jeg oensker ikke at vaere negativ paa nogen maade. Min foerste kone var Thai og nummer 2 ligesaa saa dansk/thai forhold har jeg ingen fordomme overfor. |
|
|
PATINYA |
Lagt på d. 06/10-2012 15:26
|
Øvet medlem Antal indlæg: 219 |
Camilla pas på og tænk dig om, lad nu være med at være naiv. |
|
|
TG950 |
Lagt på d. 06/10-2012 18:01
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1670 |
Frank skrev: TG950 skrev: CamillaV skrev: Jeg vil gerne høre jeres erfaringer med om man kan stole på en thai eller en hver anden man har et lang distanceforhold med. Jeg er selv i et forhold med en fyr som bor i thailand og er lige kommet hjem fra ham for en uge siden og nu går der jo så nogle måneder før jeg kan komme derned igen. Sådan har det været siden november sidste år hvor jeg mødte ham. Både han selv og hans venner siger at han ikke har andre end mig og umiddelbart tror jeg heller ikke at han har (har talt med en venindes veninde som bor samme sted, ikke en thai, og hun siger det samme) men jeg tænker bare at når der går flere måneder mellem vi ses og han har "adgang" til mange smukke unge turister, må det da være svært ikke at blive fristet. Eller hvad? Beach Hang arounds, har ikke særlige gode rygter, om du kan stole på ham ? Tjah det vil tiden jo vise men bliv nu ikke overrasket over hvis det ender galt. P.S. ved næste besøg kunne du jo prøve at komme nogle dage før i har aftalt, og så gå undercover og lege skæg og blå briller, så får du nok syn for sagen. Ja det svarer nok til, at man er faldet for en pige fra baren. Men derfor kan det jo godt ende lykkeligt. og du mener med det !!!!! Den, der vil gøre drøm til virkelighed, må vågne op først. både store & små stavefejl kan forekomme livet forståes forlæns, leves baglæns. Brug ikke dagen på at se dig tilbage, Du skal alligevel ikke den vej..... Lev med de beslutninger du tager, også selv om andre ikke acceptere det Livet er som en bog, du kan ikke ændre de ting der allerede er skrevet, - men du kan starte et nyt kapittel.. |
|
|
Robert Kronberg |
Lagt på d. 06/10-2012 22:09
|
Antal indlæg: 3779 |
Jeg sad engang på et hotel med min daværende kæreste, og tjeneren begyndte at lægge an på hende foran mit fjæs. Han var ikke klar over, at jeg på det tidspunkt repræsenterede et rejsebureau, som var der for at kigge på hotellet. Det vidste ejeren naturligvis godt. Da min daværende kæreste afslog hans tilnærmelser, begyndte han at snakke om de døtre af danske turister, som han havde været i seng med. Moralen er, at både Thai-mænd og Thai-kvinder kan være ret ens, hvis de har en lav løn, men dermed ikke sagt, at alle Thaiere er dårlige eller grådige. Dog kan mænd nok være nemmere at få i kassen helt gratis. Det råd, som der allerede er givet, om at ringe på forskellige tidspunkter er ret godt, og så må man lytte sig frem til baggrundslydene og tiden, som der går inden telefonen besvarers. Går der ofte lang tid, så er det måske, fordi personen skal løbe et andet sted hen først. Er der meget rumklang, så er personen måske gået ud på et toilet for at snakke der. Osv. Hilsen, Robert Visum-hjælp og kurser i dansk i Bangkok:
- Danskundervisning - PIRO Consulting Group - Visum til Danmark - Consular Services Asia "Hvis du er i et land i 14 dage, så kan du skrive en roman, hvis du er der i et halvt år, så kan du skrive en artikel, men hvis du er der i 20 år, så kan du ikke skrive noget." |
|
|
Frank |
Lagt på d. 06/10-2012 22:20
|
TG950 skrev: Frank skrev: TG950 skrev: CamillaV skrev: Jeg vil gerne høre jeres erfaringer med om man kan stole på en thai eller en hver anden man har et lang distanceforhold med. Jeg er selv i et forhold med en fyr som bor i thailand og er lige kommet hjem fra ham for en uge siden og nu går der jo så nogle måneder før jeg kan komme derned igen. Sådan har det været siden november sidste år hvor jeg mødte ham. Både han selv og hans venner siger at han ikke har andre end mig og umiddelbart tror jeg heller ikke at han har (har talt med en venindes veninde som bor samme sted, ikke en thai, og hun siger det samme) men jeg tænker bare at når der går flere måneder mellem vi ses og han har "adgang" til mange smukke unge turister, må det da være svært ikke at blive fristet. Eller hvad? Beach Hang arounds, har ikke særlige gode rygter, om du kan stole på ham ? Tjah det vil tiden jo vise men bliv nu ikke overrasket over hvis det ender galt. P.S. ved næste besøg kunne du jo prøve at komme nogle dage før i har aftalt, og så gå undercover og lege skæg og blå briller, så får du nok syn for sagen. Ja det svarer nok til, at man er faldet for en pige fra baren. Men derfor kan det jo godt ende lykkeligt. og du mener med det !!!!! Jeg mener, at man kan sammenligne det med, når en mand falder for en pige i en bar. Så har man de samme betænkeligheder og spørgsmål. Men der er selvfølgelig ingen fra Dansk Thai Website som har truffet sin kæreste/kone i en bar. |
|
|
patirak |
Lagt på d. 07/10-2012 08:21
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 739 |
CamillaV skrev: Hugoboerge Hvad for dig til at sige han er gigolo? Det er han på ingen måde!!!! I andre tusind tak for jeres svar specielt JS. Sidst jeg var der kom jeg faktisk uden han vidste det og jeg fandt ham hverken på bar eller andre steder med piger i nærheden men på båden hvor han arbejder/bor selvom det var sent om aftenen. Og hvis det ikke var fordi at jeg skal høre på alle andres fordomme om thai'er ville jeg slet ikke være i tvivl når han siger at han ikke har andre. Men når man har hørt på: Alle thaimænd er utro og har flere koner osv længe nok så kan det vel ikke undgås at så en lille tvivl. Fordomme er altid møg-irriterende at leve med, når de ikke passer ind i det billede man selv har af sit forhold og ens partner :-) Desværre, så er der modsat som regel altid en reel grund til at fordommene eksisterer i første omgang. Om din fyr passer til fordommene eller ikke, finder du først ud af når I bor sammen og har kendt hinanden i et godt stykke tid. Held og lykke med det herfra... |
|
|
AL 48 |
Lagt på d. 07/10-2012 11:33
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 868 |
patirak skrev: CamillaV skrev: Hugoboerge Hvad for dig til at sige han er gigolo? Det er han på ingen måde!!!! I andre tusind tak for jeres svar specielt JS. Sidst jeg var der kom jeg faktisk uden han vidste det og jeg fandt ham hverken på bar eller andre steder med piger i nærheden men på båden hvor han arbejder/bor selvom det var sent om aftenen. Og hvis det ikke var fordi at jeg skal høre på alle andres fordomme om thai'er ville jeg slet ikke være i tvivl når han siger at han ikke har andre. Men når man har hørt på: Alle thaimænd er utro og har flere koner osv længe nok så kan det vel ikke undgås at så en lille tvivl. Fordomme er altid møg-irriterende at leve med, når de ikke passer ind i det billede man selv har af sit forhold og ens partner :-) Desværre, så er der modsat som regel altid en reel grund til at fordommene eksisterer i første omgang. Om din fyr passer til fordommene eller ikke, finder du først ud af når I bor sammen og har kendt hinanden i et godt stykke tid. Held og lykke med det herfra... Skal man bo sammen for at finde ud af så simpel en ting?? |
|
|
patirak |
Lagt på d. 07/10-2012 12:16
|
AL 48 skrev: patirak skrev: CamillaV skrev: Hugoboerge Hvad for dig til at sige han er gigolo? Det er han på ingen måde!!!! I andre tusind tak for jeres svar specielt JS. Sidst jeg var der kom jeg faktisk uden han vidste det og jeg fandt ham hverken på bar eller andre steder med piger i nærheden men på båden hvor han arbejder/bor selvom det var sent om aftenen. Og hvis det ikke var fordi at jeg skal høre på alle andres fordomme om thai'er ville jeg slet ikke være i tvivl når han siger at han ikke har andre. Men når man har hørt på: Alle thaimænd er utro og har flere koner osv længe nok så kan det vel ikke undgås at så en lille tvivl. Fordomme er altid møg-irriterende at leve med, når de ikke passer ind i det billede man selv har af sit forhold og ens partner :-) Desværre, så er der modsat som regel altid en reel grund til at fordommene eksisterer i første omgang. Om din fyr passer til fordommene eller ikke, finder du først ud af når I bor sammen og har kendt hinanden i et godt stykke tid. Held og lykke med det herfra... Skal man bo sammen for at finde ud af så simpel en ting?? Manden befinder sig i et område omgivet med smukke kvindelige turister og Camilla besøger ham på korte ferier 3-4 gange om året. At bo sammen ville ihvertfald nok mindske risikoen en hel del... Og er det ikke først når man lever sammen 24/7 at man som partnere rigtig kommer til at kende hinanden? |
|
|
Robert Kronberg |
Lagt på d. 07/10-2012 17:20
|
Det, som jeg nogle gange fornemmer blandt visse yngre thaiere, hvad ung så end er, er, at de lidt har misforstået vestens koncept med fri sex. Jeg ved ikke, hvad fri sex betyder, men jeg tolker det noget i retning af, at det er normalt, at kærester i vesten har et aktivt seksuelliv, der typisk begynder inden for en uges tid, efter forholdet er startet. Da Thailand er ret konservativ omkring dette forhold, så bliver det ofte fortolket af de lidt mere frisindede, som sex blot er sex. Altså at det ikke betyder så meget. Overordnet betyder det måske heller ikke så meget, men i vesten har vi dog en norm om, at man kun har et sexliv med en person ad gangen, især da sex ofte medfører en større tilknytning til hinanden, hvis man ikke lige næste morgen bliver forskrækket over sin sengekammerat. Det er ganske normalt, at en thai, som har en udenlandsk kæreste, samtidig har en kæreste eller "bolleven" i Thailand, hvilket også gælder prostituerede, da prostituerede også har brug for nærhed, der går længere end blot selve det seksuelle, og hvor hun ikke blot skal "levere varen". Denne mulighed for en "bolleven" er derimod ikke altid tilgængelig for den danske part, da, som nævnt, kulturen i Danmark er en smule anderledes. Hvad er en gigolo? I gamle dage var det en mand, som satte sig i Magasin du Nord (eller måske i Illums) og placerede en sukkerknald over på en anden på sit bord i kaffeafdelingen. Så vidste de ældre damer, hvad det gik ud på. Hilsen, Robert Visum-hjælp og kurser i dansk i Bangkok:
- Danskundervisning - PIRO Consulting Group - Visum til Danmark - Consular Services Asia "Hvis du er i et land i 14 dage, så kan du skrive en roman, hvis du er der i et halvt år, så kan du skrive en artikel, men hvis du er der i 20 år, så kan du ikke skrive noget." |
|
|
clydehaumann |
Lagt på d. 07/10-2012 17:55
|
Antal indlæg: 1145 |
Efter min mening er der intet der ødelægger et forhold mere end mistænksomhed. Er gutten utro eller på anden måde ikke værd at samle på finder du ud af det før eller siden og så må du gøre op med dig selv hvad du vil til den tid. Om han er thailænder, dansk eller fra månen og rig eller fattig er i denne sammenhæng ligegyldigt, mandens væremåde er ikke betinget af hans nationalitet eller sociale status. Holder du af fyren og har han ikke gjort noget der har fået dig til at ændre opfattelse er der vel ikke meget andet tilbage end at være sammen med fyren. Nyd livet.
Dansk Thai Sprogskole underviser i dansk på en måde der kan forståes. Har over 20 års erfaring i sprogundervisning.
Vi hjælper selvfølgelig gerne med visumansøgning og familiesammenføring. Har 8 års erfaring. Visum Hjælp. GRATIS Undervisning. SE VORES HJEMMESIDE. http://thaidanishservice.com https://www.facebook.com/groups/danskthaisprogskole/ |
|
|
Robert Kronberg |
Lagt på d. 07/10-2012 18:30
|
Der er stor forskel på at være mistænksom eller naiv. Der behøver end ikke at være penge involveret. Men naturligvis har ens kærestes baggrund en faktor i denne forbindelse. Det har jeg da set i Danmark mange gange. "Rig" mand og yngre køn pige med langt mindre penge - det er logik for burhøns. Dog er den modsat ift. grevinde Alexandra, men same-same. Eller kig på Claus Riskær. Ja, nationalitet er ikke afgørende, men det er forskellen i økonomisk baggrund. Uheldigvis tror mange thaiere, at udlændinge har masser af penge, så her bliver det alligevel baseret på nationalitet. Det skrev Søren Kierkegaard om for over 150 år siden. Hvis ens kæreste tjener, lad os sige 5.000 baht om måneden (eller mindre), så skal ingen komme og fortælle mig, at hun ikke kigger på pengene. Det kan næppe være rigtigt, at store dele af Isaan blot synes, at danske mænd er fantastiske - uden årsag. Det kan næppe være rigtigt, at hun blot er forelsket, og at hun ikke er som de andre. Dette ser jeg dog ikke som negativt, hvis man har noget at give hinanden. Det handler om at være realistisk, men ikke om at være naiv. Hilsen, Robert Visum-hjælp og kurser i dansk i Bangkok:
|
|
patirak |
Lagt på d. 08/10-2012 08:03
|
clydehaumann skrev: Efter min mening er der intet der ødelægger et forhold mere end mistænksomhed. Er gutten utro eller på anden måde ikke værd at samle på finder du ud af det før eller siden og så må du gøre op med dig selv hvad du vil til den tid. Om han er thailænder, dansk eller fra månen og rig eller fattig er i denne sammenhæng ligegyldigt, mandens væremåde er ikke betinget af hans nationalitet eller sociale status. Holder du af fyren og har han ikke gjort noget der har fået dig til at ændre opfattelse er der vel ikke meget andet tilbage end at være sammen med fyren. Nyd livet. Jeg oplever meget stor forskel på asiatiske mænd og danske mænd, når det kommer til at have andre "elskere/elskerinder". Brugen af prostituerede og det at have ekstra "koner" er langt mere udbredt i Asien end i Danmark. Er man mand og rig i Thailand, så har man med meget stor sandsynlighed en eller to elskerinder, som man tager sig af. Så social status spiller absolut også en meget stor rolle. Sålænge "Familien" og "Kone nr. 1" ikke får problemer ved det, så er der faktisk mange Thai-kvinder som accepterer mandens utroskab. Problemet opstår, når familien f.eks. bliver økonomisk påvirket eller "kone nr. 2" pludselig er gravid og vil overtage pladsen fra nr. 1. Ellers lever alle blot videre, vel vidende hvad der foregår - men accepterer det. Hvorfor? - fordi "kone nr. 1" er afhængig af manden og mister status, hvis hun forlader manden. I Danmark ville konen bare smutte - det gør hun ikke sådan bare lige i Thailand. Robert er i sine indlæg efter min mening inde på noget helt centralt. Sex betyder også noget helt andet for asiatere end os i vesten. De lægger ikke nogen særlig følelsesmæssig betydning i det - og det gør en meget stor forskel. Og det er altså langt mere almindeligt at have noget "ved siden af" i Asien end i Danmark. Jeg mener slet ikke man kan sammenligne thailændere og danskere på de punkter. Hvor mange danske kvinder ville f.eks. finde sig i at være "nr. 2" eller "nr. 3"? Redigeret af patirak d. 08/10-2012 08:17 |
|
Side 1 af 2: 12
Spring til debat: |