Se indlæg
 Udskriv debat
10 timer til paradis
DKPete
nu var det ikke fordi jeg er imod den frie udbredelse af materiale på nettet - tværtimod - har bare flere gange hørt folk sige :''jamen jeg har betalt til en portal & så troede jeg at det var lig med betaling for downloadet''
Elsker iøvrigt musik fra 60'er & 70'erne Yo baby

Tumut
FCKdk skrev:

Ikke ligefrem skuespil der står i kø, til en Oscar, men
men absolut en lille smal, hyggelig film, der handler om det
Vi alle ønskede at finde i Thailand, nemlig den store kærlighed....Wink

Jamen filmen har da vunden 4 priser og Kim Kold har lige vunden en pris, så jo rigtig godt skuespil, af en skuespiller der ikke er skuespiller.

Synes personligt at Kim Kold (Dennis) og Elsebeth Steentoft(mor) at de 2 gør det så godt, at jeg vil sige det er noget af det bedste jeg har set i lang tid. Husk nu på, at de skal spille de roller på den måde.

p.s ser mange film, så det er ikke derfor. og ja vi er heldigvis meget forskellige i hvad vi synes om, og det er da godt

bangkoknielsen
Takker for oplysningerne vedr. Warez-dk - men er ikke interesseret i piratkopiering, så jeg venter til en behjertig sjæl, indenfor familien, sender mig en lovlig DVD fra DK...Cool

hugoboerge
bangkoknielsen skrev:

Takker for oplysningerne vedr. Warez-dk - men er ikke interesseret i piratkopiering, så jeg venter til en behjertig sjæl, indenfor familien, sender mig en lovlig DVD fra DK...Cool

Naar man bor i Thailand skal man ikke have skrupler vedroerende kopier osv.

Her er en morsom artikel fra Andrew Biggs i Bangkok Post Brunch fra 3. juni 2012:

http://www.bangko...n-this-way

I denne artikel beskrives det helt perfekte selvmaal lavet af Thailand i og med at de sendte en officiel klage til den amerikanske ambassadoer i forbindelse med Lady Gaga's udtalelser om at der fandtes kopi Rolex i Thailand.

Her er et lille uddrag. God fornoejelse.

The furore that erupted in the media, and created entirely by the media, actually spilled over into real life. Last week Thailand's Intellectual Property Department announced it was submitting a formal letter to the US ambassador in Bangkok, voicing its concern over Stef's tweet.

That's when I really did gasp.

No, not at the thought of all those ratchakarn types running around with their spades and front-end loaders, hastily shovelling together a mountain out of a mole hill in front of the American embassy.

What really made me gasp was this: I didn't even know we had an Intellectual Property Department! Goodness. And like, there are officials and desks and tables and stuff? They get paid? And if they do get paid, what exactly do they do, because it sure ain't clamping down on pirate vendors.

So let's get this straight. The very office that has failed miserably _ miserably _ in getting all those fake Rolexes off the Bangkok streets is protesting about somebody announcing there are fake Rolexes on the Bangkok streets?

Shouldn't it, like, be the other way around? Why isn't ambassador Kristie submitting a formal letter of protest to the Intellectual Property Department for dereliction of duty, resulting in the world's biggest pop star tweeting about it?

Sometimes when you're backed into a corner, the only recourse is to be outrageous yourself.

In deciding to petition the embassy, the Intellectual Property Department says Lady Gaga should be a better role model for young people. She should not be so disrespectful to Thailand to suggest we have fake Rolexes which, by the way, we do have and by the truckload.

Baht-man
God hyggelig film som alle os der holder af TH og livet dernede, bør få set. Godt skuespil og store Kim Kold er fin i hovedrollen som den lidt tavse fyr..
Kortfilmen den er bygget videre fra kan ses på YouTube.

Jeg så filmen ganske lovligt på..:

http://yousee.tv/...il-paradis

Nogen der ved hvad hotellet han bor på i Pattaya hedder og location??

Boes
Filmen kan bare ses i DK over Yousee....
"The difference between stupidity and genius is that genius has its limits."
Albert Einstein

Tumut
Så er hovedpersonen Kim Kold præsenteret som en af hovednavnene i den nye Fast And Furious 6,

Der står her at man ikke ved hvor stor rollen er helt, men Kim har selv sagt til mig på facebook

Kan ikke sige så meget, men er med i hovedecastet og mit karekter navn er Klaus:-)

http://www.kino.d...-furious-6

Spring til debat: