Foto- og video-albummene indeholder billeder og videoer af interesse for brugerne på Thailand
Portalen. Fotoalbummet er på hele 4248 billeder, blandt andet med billeder fra begivenheder
og arrangementer.
Thailand Portalen anvender cookies til at huske dine indstillinger. [Læs nærmere omkring sidens cookies].
Klik venligst på Accepter Cookies for at acceptere sidens cookies.
ja, trist..ikke for sjov når folk sommetider advare mod brodne kar blandt thaikvinder..især når man vælger én der er 30 år yngre end en selv...så er det måske ikke altid charmen, selvtilliden og det lækre hår de falder for...
må håbe hun og hendes 'elsker' får en lang fængselsdom, for det er godt nok usympatisk gjort og viser hvor langt folk er villige til at gå for en nem skilling...
ja, trist..ikke for sjov når folk sommetider advare mod brodne kar blandt thaikvinder..især når man vælger én der er 30 år yngre end en selv...så er det måske ikke altid charmen, selvtilliden og det lækre hår de falder for...
må håbe hun og hendes 'elsker' får en lang fængselsdom, for det er godt nok usympatisk gjort og viser hvor langt folk er villige til at gå for en nem skilling...
Hvor sandt, det Du skriver....
Jeg tror personligt at med mere end 10-15 års forskel de
forelskede i mellem, skal man se mere end almindeligt godt
ud og have en økonomisk ydeevne ud over det sædvanlige!!!!
FCKdk
Dem der ikke lyver, behøves ikke at huske hvad de sagde tidligere....
Those who doesn't lie, doesn't need to remember what they've said before...
Jeg tror personligt at med mere end 10-15 års forskel de
forelskede i mellem, skal man se mere end almindeligt godt
ud og have en økonomisk ydeevne ud over det sædvanlige!!!!
Ikke at jeg har den store erfaring på området men med tanke på, at man sagtens kan opleve ægte kærlighed med større aldersforskel i Danmark, så kan jeg ikke se, at det ikke skulle være muligt i Thailand. Økonomien vejer tungere i Thailand, men det gør den også ved jævnaldrende.