Se indlæg
 Udskriv debat
Erfaringer med Star Tour Boeing 767
Jeppe C
Hejsa!

Vi er igang med at planlægge en tur til Thailand i januar, og lige pt er det faktisk Star Tour der har de billigste priser, direkte til Phuket. Men hvordan er deres 767 at flyve i på monkey class, tænker mht. sæder osv? Vi har prøvet Thomas Cook's A330, og det var virkelig slemt. Vi har også fløjet med Thai, og der er pladsen selvfølgelig meget bedre. Men søger som sagt lidt erfaringer med Star Tours 767.

Anonym Bruger
ET HELVEDE så er det sagt på en pæn måde....jeg har fløjet på deres "bluecomfort class" som skulle være bedre(mere plads ...som der var grotesk lidt af). Det er 2 år siden ...jeg kan fortælle dig at da jeg var ankommet til Phuket efter 11 timer med skrigende børn og fulde folk så købte jeg en billet med Thai da jeg skulle hjem...det kostede 5000 kr men for fanden det var hver en krone værd.
Jeg oplevede flere gange under turen at forældre ikke gad gå på toilettet med deres spædbørn og skiftede så deres lortebleer på sædet hvilket bevirkede at der bredte sig en kvalmende lortestank i en 5-6 meters radius. Det var også under mad servering at dette foregik.
Jeg har også prøvet at flyve på deres "Premium class" og det var rigtig godt bortset at mange af dem der var med ikke kunne styre at der var fri drikkevare og drak sig hamrende stive. Der var et ægtepar der i deres kæmpebrandert skændtes de sidste tre timer af turen...det var fandeme træls.

Men hvis du kan knibe baller,øjne,næse sammen i små 11 timer så er det sikkert godt nok ....jeg gør det bare aldrig igen.

Man kan kort sige at "det var danske turister når det var værst"
Redigeret af Anonym Bruger d. 19/09-2012 16:17

patirak
Gedebukkemanden skrev:

ET HELVEDE så er det sagt på en pæn måde....jeg har fløjet på deres "bluecomfort class" som skulle være bedre(mere plads ...som der var grotesk lidt af). Det er 2 år siden ...jeg kan fortælle dig at da jeg var ankommet til Phuket efter 11 timer med skrigende børn og fulde folk så købte jeg en billet med Thai da jeg skulle hjem...det kostede 5000 kr men for fanden det var hver en krone værd.
Jeg oplevede flere gange under turen at forældre ikke gad gå på toilettet med deres spædbørn og skiftede så deres lortebleer på sædet hvilket bevirkede at der bredte sig en kvalmende lortestank i en 5-6 meters radius. Det var også under mad servering at dette foregik.
Jeg har også prøvet at flyve på deres "Premium class" og det var rigtig godt bortset at mange af dem der var med ikke kunne styre at der var fri drikkevare og drak sig hamrende stive. Der var et ægtepar der i deres kæmpebrandert skændtes de sidste tre timer af turen...det var fandeme træls.

Men hvis du kan knibe baller,øjne,næse sammen i små 11 timer så er det sikkert godt nok ....jeg gør det bare aldrig igen.

Enig!!! Har engang også prøvet turen. Ville hellere undvære ferien i Thailand end tage den tur igen.

Jeg flyver aldrig den tur igen. Det var et helvede!

kiml
Det er da ikke kun Star Tours der er så slemme. Jeg var med Thai i August en familie på 5 personer 2 voksne 3 børn var også med. jeg sad yderst mod gangen, mor i midten, på skift ville alle unger side ved siden af mor, jeg foreslog at jeg kom ind til vinduet men nej børnene skulle side ved vinduet. Normalt sover jeg 6-7 timer men fik næsten ikke lukket et øje det meste af natten skulle aktuelle vindues barn på potten, og det kunne de ikke uden at jeg skulle rejse mig. Havde jeg haft noget stort og tungt havde jeg brugt det.Shock
patirak skrev:

Gedebukkemanden skrev:

Enig!!! Har engang også prøvet turen. Ville hellere undvære ferien i Thailand end tage den tur igen.

Anonym Bruger
kiml skrev:

Det er da ikke kun Star Tours der er så slemme. Jeg var med Thai i August en familie på 5 personer 2 voksne 3 børn var også med. jeg sad yderst mod gangen, mor i midten, på skift ville alle unger side ved siden af mor, jeg foreslog at jeg kom ind til vinduet men nej børnene skulle side ved vinduet. Normalt sover jeg 6-7 timer men fik næsten ikke lukket et øje det meste af natten skulle aktuelle vindues barn på potten, og det kunne de ikke uden at jeg skulle rejse mig. Havde jeg haft noget stort og tungt havde jeg brugt det.Shock
patirak skrev:

Gedebukkemanden skrev:

Kan godt genkende det ...jeg plejer at kalde dem "overskuds forældre" det er forældre hvor deres børn har hals og råderet over alt deres gøren og laden...forældrene adlyder børnenes mindste vink/kommando....sådanne forældre kunne ALDRIG finde på at bede deres børn om at vise hensyn til andre mennesker da de har "ret og krav" på ALTAngry

prasat
tag en taxi næste gang, magen til tudeunger skal man lede længe efter. nææ børn skal holde deres kæft og rette ind på række, gud fri mig vel.

prasat 2 børn

Anonym Bruger
prasat skrev:

tag en taxi næste gang, magen til tudeunger skal man lede længe efter. nææ børn skal holde deres kæft og rette ind på række, gud fri mig vel.

prasat 2 børn

Ja gud fri mig vel fra typer som dig på flyveturen(OG dine skrigende unger)...tag du taxien i stedet for Hammer

jydetampen
Jeg har heldigvis aldrig haft problemer med børn i flyveren,men derimod med fulde og højrystede "voksne" mænd,men det er blevet bedre med tiden.

sony
Er det ikke altid forældrernes skyld børn bliver som de er? Og i dag er børn fandme så snot forkælet, at hvis de ikke har en iphone når de nærmest bliver spyttet ud af moderen skriger de bare til de får en.

Men normalt har jeg jeg ingen problemmer med de små, det da være med alle dem der ikke kan styr sin brandert.
Savner KB Fusioner er for kujoner fck står for frederiksbeg cykel klub

Fodbold vor, du som er i Valby idrætspark Hellige vorde i FREM´s navn komme dit rige, ske din vilje på banen, således også i tabellen,giv os i dag vor 3 point, thi FREM er min klub, mit hjerte & min sjæl, i al evighed Forza.!!!

laodenmark
prasat skrev:

prasat 2 børn

Ja, noget i den retning, når det er i et offentligt forum, hvor man ikke har mulighed for at fravælge deres selskab. Faktisk også synd for børnene hvis ikke de kender grænser, og fremstår som 'pain in the ass'
på et tidspunkt når de bliver lidt ældre, må man håbe for dem at de selv kan fornemme det. Hvis forældrene er ligeglade. ellers er de jo allerede ' bagud på point' i tilværelsen.
Tror ikke der er mange herinde der har noget imod børn, eller ikke har forståelse for de kan have en hård tur i flyet, græde osv. Men kæden hopper af der hvor forældrene virker ligeglade eller ikke forstår/acceptere det er andre regler end derhjemme som gælder. Dvs man skal respektere øvrige rejsende,
så kan vi også respektere børnene, og få en god tur alle sammen.
Har ofte fløjet med mine egne Børn, og kan garantere de aldrig er blevet opfattet som ' Pain in the ass' og tror ikke opførelsen er noget man er født til. det starte et andet sted
Rigtige Golfere har lavet 'Hole in One'

Anonym Bruger
laodenmark skrev:

prasat skrev:

prasat 2 børn

Ja, noget i den retning, når det er i et offentligt forum, hvor man ikke har mulighed for at fravælge deres selskab. Faktisk også synd for børnene hvis ikke de kender grænser, og fremstår som 'pain in the ass'
på et tidspunkt når de bliver lidt ældre, må man håbe for dem at de selv kan fornemme det. Hvis forældrene er ligeglade. ellers er de jo allerede ' bagud på point' i tilværelsen.
Tror ikke der er mange herinde der har noget imod børn, eller ikke har forståelse for de kan have en hård tur i flyet, græde osv. Men kæden hopper af der hvor forældrene virker ligeglade eller ikke forstår/acceptere det er andre regler end derhjemme som gælder. Dvs man skal respektere øvrige rejsende,
så kan vi også respektere børnene, og få en god tur alle sammen.
Har ofte fløjet med mine egne Børn, og kan garantere de aldrig er blevet opfattet som ' Pain in the ass' og tror ikke opførelsen er noget man er født til. det starte et andet sted

ENIG !!!

natty
Sidste gang jeg var på BKK-CPH, var der en famlilie med tre børn. Det gik fint i starten, men så fandt den mindste lille tyran ud af at han ville have et andet sæde i det fyldte fly.
Først da jeg efter 2 1/2 ret højt sagde " oh shut up" blev der ro. Forældrene prøvede at trøste ham, men der skulle åbenbart en fremmed til at få ro.
Thailændere plejer jo at have forståelse for børn, men den kvinde som sad ved siden af mig, smillede til mig og sagde thank you.

Jeg ved godt at det ikke er drengens skyld, men han er sikkert vant til at få hvad han peger på, når han går i skrige og vræle mode.
Uvidenhed avler oftere selvtillid end viden, Charles Darwin

fckguld
Jeppe C skrev:

Hejsa!

Vi er igang med at planlægge en tur til Thailand i januar, og lige pt er det faktisk Star Tour der har de billigste priser, direkte til Phuket. Men hvordan er deres 767 at flyve i på monkey class, tænker mht. sæder osv? Vi har prøvet Thomas Cook's A330, og det var virkelig slemt. Vi har også fløjet med Thai, og der er pladsen selvfølgelig meget bedre. Men søger som sagt lidt erfaringer med Star Tours 767.
ALT Star tour er noget lort, har prøvet nogle gange fordi prisen var "god" men hellere betale nogle tusinde mere.
DU FÅR HVAD DU GIVER Cool GRIB LIVETWink I MORGEN ER DET MÅSKE FORBI

romeren
Hey

Pladsforholdene er meget ringe! mine knæ stødte på sædet foran!

Jeg har dog taget turen en del gange, da jeg fik billet mellem 2500 og 4000 direkte. Jeg tog sovepiller......så det gik, men ekstrmt ringe pladsforhold!

sni
Jeppe C skrev:

Hejsa!

Har selv fløjet med dem et par gange.Må nok indrømme at det ikke ligefrem er luxus og alt koster ombord og er absolut ikke billigt.siddekomforten er heller ikke noget at skrive hjem om,men bare det at flyve direkte ,har for os ophævet generne ved det andet.De sidste par gange har vi skulle skifte i Bangkok, så det tager hurtigt 3-5 timer længere at komme til Phuket.Så vi kunne da sagtens finde på at bruge dem igen, hvis prisen er ok.
Hver sit temprement.
God Tur Wink

Jeppe C
Jeg kan så fortælle at valget er faldet på Star Tour. Vi skal smide 8500 t/r for 2 personer i 3 uger i midten af januar, dog uden hotel. Det må siges at være godkendt i højsæsonen!

fckguld
Jeppe C skrev:

Jeg kan så fortælle at valget er faldet på Star Tour. Vi skal smide 8500 t/r for 2 personer i 3 uger i midten af januar, dog uden hotel. Det må siges at være godkendt i højsæsonen!
Ha ha god tur , husk bestil tid til kiropraktor når i lander.
DU FÅR HVAD DU GIVER Cool GRIB LIVETWink I MORGEN ER DET MÅSKE FORBI

Cobra
Kan se en oversigt på deres Boeing 767 her http://www.starto...oeing-767/

latour82
Kan da ikke se noget galt i at man finder billigst mulige afgang hvis man er bekendt med og forholder sig til de begrænsninger det giver i forhold til en behagelig flyvetur.
Før i tiden når jeg rejste til Thailand alene, så tog jeg da også billigste mulighed og levede fint med at det af og til var ganske sølle, man får jo hvad man betaler for.
Problemet er bare at nogen bestiller en returbillet til et land ca. 10.000 km hjemmefra, men alligevel forventer at få maden tilberet af Gordon Ramsy og serveret af et bredt udvalg af underskønne Thailandske stewardesser.

Hvis du kan leve med et skift i Dubai og med lidt held kan nøjes med 3,5 timers ventetider, så er der ofte gode priser på www.emirates.com.
Vi flyver selv 2 voksne samt 2 teenagerpiger til Bangkok via Dubai den 8.12 til 15.01-2013 for 17158,00kr. for hele flokken, der er så 3,5 timers ventetid i Dubai begge veje, men det kan vi sagtens leve med især når vi sparer 6000+ i forhold til samme tur direkte med Thai.
Og med Emirates der flyver vi altså med Boing 777 samt Airbus A 380 med in seat entretaiment hvilket ikke er uden betydning, når man rejser med børn.

Så for os er valget let og det er måske også en mulighed for op, da prisen jo åbenbart er en faktor.

Mvh.
Niels

SteenJ
En sandwich er inkluderet, men da det er en lang flyvning, jeg mente, at når det er en så lang flyvetur skulle der være mad og drikke include i prisen. Og ikke BARE en sandwich.

SteenJ
HUSK..Du SKAL redde dig selv, før du kan redde andre.

Spring til debat: