Se indlæg
Side 1 af 2: 12
|
Fly KLM
|
|
cesse |
Lagt på d. 20/09-2012 17:40
|
Øvet medlem Antal indlæg: 408 |
Er der nogle der har prøvet at flyve med KLM Jeg tinget på er det god mad? sæder ok? hvad med betjeningen er den også god? kan man finde rundt i lufthavnen i Holland? kort sagt er der nogle der har fløjet med dem før? Hilsen Cesse |
|
|
laodenmark |
Lagt på d. 20/09-2012 18:01
|
Øvet medlem Antal indlæg: 405 |
cesse skrev: Er der nogle der har prøvet at flyve med KLM Jeg tinget på er det god mad? sæder ok? hvad med betjeningen er den også god? kan man finde rundt i lufthavnen i Holland? kort sagt er der nogle der har fløjet med dem før? Hilsen Cesse Ok. er vel noget ala SAS, (ældre fly, personale)mener dog ikke man får en 'pose' morgen mad, jeg fløj godt nok med deres 747 mener de bruger 777-200 nu med kun 31 " pitch. Der kan være et stykke vej fra den ene gate indenfor Schengen til afgangs gate, men skiltningen er ok. Selv har jeg næste gang hhv 1 time samt retur 1 t 10 min. for connection. Hvis det alligevel går via AMS. kan du pgså vælge China Air (taiwan) de har opgraderet deres 747 med nye Recaro sæder, med monitor, usb stick, 220 v lade stik. Ok service. de er i samme 'sky team' frekvent flyer program. Men jeg ville ikke have betænkligheder ved at flyve med dem, især ikke hvis gode tider. kan dog ikke sammenlignes med f.eks Qatar, Emirates, Singapore, mv. Og for os som ikke har Cph som nærmeste HUB. er ruten den vej ofte ligeså 'direkte' som via Cph. Rigtige Golfere har lavet 'Hole in One'
|
|
|
Gurk90 |
Lagt på d. 20/09-2012 18:06
|
Øvet medlem Antal indlæg: 173 |
Jeg fløj med dem fra CPH til Bangkok i 2008. Sæder, mad og betjening er som hos SAS. Dengang jeg fløj var det med en 747, på strækningen mellem Amstedam og Bangkok. Alt i alt var KLM en OK oplevelse, men ikke helt på højde med Thai Airways eller Singapore Airlines. Lufthavnen i Amsterdam er ret god, den minder lidt om CPH i transitområdet. Ventetiden føltes ikke lang da der er masser at kigge på. |
|
|
Elektrolyt |
Lagt på d. 20/09-2012 20:17
|
Lidt øvet medlem Antal indlæg: 29 |
Jeg fløj med KLM for 3 måneder siden med transit i Amsterdam på ca.4 timer til Bangkok, og turen tilbage transit mod kbh, 2 timer. Det er meget behageligt, og jeg vil bestemt ikke sammenligne det med SAS! Flysæderne er mere behagelige (economy), og kan lænes en smule længere tilbage end på SAS ruten. Desuden er der god service - 3 måltider! ca. samme standard som Thai Airways. I 747'eren er der også tv i hvert sæde, så man kan se film, høre musik og spille pc spil hvis man keder sig. Schiphol, er en stor lufthavn, og det er let at finde rundt! - Der er masser at muligheder for at spise god mad, underholdning og selvfølgelig en helvedes masse "tax-free" varer... Hvis man som jeg har 3-4 timer i Amsterdam før man skal med det næste fly, kan jeg klart anbefale at tage med toget ind til Centrum af Amsterdam og gå på sightseeing! Masser af god øl, god mad, og tjaaa hvis man er til den slags kan man jo godt nå at ryge lidt fjolletobak inden man skal videre til Bangkok |
|
|
sabaitoo |
Lagt på d. 21/09-2012 18:58
|
Øvet medlem Antal indlæg: 105 |
Lige et lille tip.. http://www.klm.co.../index.htm EUR 586,81 (er det ikke omkring 4200 i Danske Bananer) per adult Hamburg (Hamburg) - Bangkok (Suvarnabhumi Intl.) - Return Departure: Tue 25 Sep 12 14:50 Hamburg - Wed 26 Sep 12 09:35 Bangkok Return: Mon 8 Oct 12 12:20 Bangkok - 22:10 Hamburg |
|
|
TG950 |
Lagt på d. 21/09-2012 20:00
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1670 |
[img]http://www.schiphol.com/upload/598d83c1-dd8d-454c-8a1a-d5fa6b228e36_plattegronden123.jpg[/img] is not a valid Image. KLM er ganske udmærket at flyve med, en anelse bedre end Thai og lufthavnen er meget overskuelig absolut ikke svær at finde rundt i. så tag du dig bare en tur med Tulipan plukkernes selskab. Den, der vil gøre drøm til virkelighed, må vågne op først. både store & små stavefejl kan forekomme livet forståes forlæns, leves baglæns. Brug ikke dagen på at se dig tilbage, Du skal alligevel ikke den vej..... Lev med de beslutninger du tager, også selv om andre ikke acceptere det Livet er som en bog, du kan ikke ændre de ting der allerede er skrevet, - men du kan starte et nyt kapittel.. |
|
|
cesse |
Lagt på d. 21/09-2012 23:51
|
Øvet medlem Antal indlæg: 408 |
KLM er ganske udmærket at flyve med, en anelse bedre end Thai og lufthavnen er meget overskuelig absolut ikke svær at finde rundt i. så tag du dig bare en tur med Tulipan plukkernes selskab. Jeg har ikke andet valg biletten er købt et spørgsmål til drikkevare køber man dem eller er de gratis på turen tak for svarene i har givet Hilsen Cesse |
|
|
kimkingo |
Lagt på d. 22/09-2012 08:24
|
Øvet medlem Antal indlæg: 252 |
Drikkevarer er gratis. Service god Alt i alt god service. Har selv lige købt billetter med dem til Jan. 5 kg pr stk. |
|
|
roald |
Lagt på d. 22/09-2012 22:36
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 873 |
Jeg fløj med KLM i april, bestilte på www.klm.dk, jeg så så at hjemturen var med AIR FRANCE over paris, så vær lige opmærksom på det, charles de gaule lufthavnen kan være svær at finde rundt i, vi skulle både med metrotog og bus og masse rulletrapper for at komme fra den ene terminal til den anden |
|
|
Fido |
Lagt på d. 23/09-2012 06:28
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 994 |
kimkingo skrev: Drikkevarer er gratis. Service god Alt i alt god service. Har selv lige købt billetter med dem til Jan. 5 kg pr stk. 5 kg hvad ? One man's ceiling is another man's floor |
|
|
Girobank |
Lagt på d. 23/09-2012 09:53
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 527 |
mon ikke der menes 5000 dkr.= 5 KILO
Mae Phim, Klaeng, Rayong
www.maephimproperty.com |
|
|
Fido |
Lagt på d. 23/09-2012 11:37
|
Måske. ... men Kg giver ikke så meget mening da det er en vægtenhed
One man's ceiling is another man's floor |
|
|
AL 48 |
Lagt på d. 23/09-2012 12:27
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 868 |
Ja, men man er vel lidt international (amerikansk). Hvad er galt med dansk sprog? |
|
|
laodenmark |
Lagt på d. 23/09-2012 15:12
|
Øvet medlem Antal indlæg: 405 |
skulle vel bare have stået kilo, eller for at tage tvivlen væk k.kr kommer fra det metriske system, så helt amerikansk er det vel ikke oprindeligt. men formoder vil alle forstod hvad der menes alligevel Rigtige Golfere har lavet 'Hole in One'
|
|
|
kimkingo |
Lagt på d. 24/09-2012 19:34
|
Øvet medlem Antal indlæg: 252 |
Jeg unsdkylder. Det er fordi jeg har unge børn. 5000 kg = 5000,00 Kr. |
|
|
Dalton |
Lagt på d. 24/09-2012 20:23
|
Øvet medlem Antal indlæg: 326 |
Ja, nu er forvirringen da helt total: 5 kilo = 5000 Har også teenagere i huset Dalton |
|
|
SteenJ |
Lagt på d. 25/09-2012 10:53
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 743 |
nej ét kg=5000 HUSK..Du SKAL redde dig selv, før du kan redde andre.
|
|
|
Fido |
Lagt på d. 25/09-2012 12:40
|
Kim, jeg er sikker på alle ved hvad du mener, men kg er ikke en forkortelse af kilo, men af kilo gram. Kilo betyder tusind, men så snart du blander gram ind i det så bliver det noget rod ... hvis vi taler om penge. 5K = 5000 One man's ceiling is another man's floor |
|
|
taxidriver990 |
Lagt på d. 25/09-2012 12:55
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 578 |
Ha ha ha.... Har " vi " gamle maend svaert ved at forstaa nutiden slang.... Hvad er saa et pund ? 500 kr ? |
|
|
buffalo |
Lagt på d. 25/09-2012 13:34
|
Øvet medlem Antal indlæg: 148 |
1 pund = plovmand he he den var go
Stol aldrig på en prut
] |
|
Side 1 af 2: 12
Spring til debat: |