Se indlæg
sawadee draggon i pattaya
|
|
sony |
Lagt på d. 18/09-2012 14:31
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 2037 |
Nogle der kender det her hotel sawadee draggon det skulle ligge i soi diana inn? Evt. hvis nogle lå inde med deres hjemmeside, hvis de har sådan en.
Savner KB Fusioner er for kujoner fck står for frederiksbeg cykel klub
Fodbold vor, du som er i Valby idrætspark Hellige vorde i FREM´s navn komme dit rige, ske din vilje på banen, således også i tabellen,giv os i dag vor 3 point, thi FREM er min klub, mit hjerte & min sjæl, i al evighed Forza.!!! |
|
|
agent007 |
Lagt på d. 18/09-2012 15:27
|
Lidt øvet medlem Antal indlæg: 65 |
Det må være den her den ligger i hvert fald i Soi Dianna http://www.agoda....Aig&cklg=1 |
|
|
PATINYA |
Lagt på d. 18/09-2012 16:48
|
Øvet medlem Antal indlæg: 219 |
@007 Jeg ved ikke hvad agoda har gang i...........måske de mikser deres billeder, men det hotel der vises billeder fra ligger på hjørnet af soi honey inn og soi Buakhow, det ligger altså ikke i soi Diana, men tæt på JA!...sawasdee har flere hoteller i Pattaya, men jeg kan kun fraråde det, det er ikke værd at bo på, og jeg/vi gav 1000bht pr nat (standart vær) |
|
|
sony |
Lagt på d. 18/09-2012 17:27
|
Jeps patinya det er det som du siger, og det har jeg også kun hørt dårligt om så der gider jeg ikke bo. Men ellers tak for respons. Savner KB Fusioner er for kujoner fck står for frederiksbeg cykel klub
Fodbold vor, du som er i Valby idrætspark Hellige vorde i FREM´s navn komme dit rige, ske din vilje på banen, således også i tabellen,giv os i dag vor 3 point, thi FREM er min klub, mit hjerte & min sjæl, i al evighed Forza.!!! |
|
|
PATINYA |
Lagt på d. 18/09-2012 17:45
|
Øvet medlem Antal indlæg: 219 |
Go ide´sony..... Jeg kan anbefale Pattaya Centre Hotel på hjørnet af Beach Road og soi 12, det er et meget lækkert hotel med swimmingpool og hele svineriet, meeeeeen det koster 2000bht pr nat (Standart). |
|
|
sony |
Lagt på d. 18/09-2012 18:57
|
Ok det var da godt nok en dyr pris, må indrømme jeg er for nærig til at betale så meget. Skal bare have en seng tv og bad. Også gider jeg heller ikke bo hvor der er for mange russere.
Savner KB Fusioner er for kujoner fck står for frederiksbeg cykel klub
|
|
Faulkner |
Lagt på d. 18/09-2012 19:19
|
Begynder Antal indlæg: 21 |
Hvad med denne her. http://www.chinag...attaya.com prisen er god, ligger modsat af soi diana in, tæt på soi LK metro ca. 100 meter til begge soi'er. vær lige obs på lidt højere priser end angivet. men syntes det er en kanon beliggenhed. |
|
|
sank |
Lagt på d. 18/09-2012 19:38
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1131 |
http://www.pattay...Room-1.htm |
|
|
Faulkner |
Lagt på d. 18/09-2012 19:43
|
Begynder Antal indlæg: 21 |
når nu snakken går, er der nogle der har prøvet dette hotel: http://dapartment.../index.php |
|
|
jh |
Lagt på d. 18/09-2012 20:44
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 700 |
sony skrev: Nogle der kender det her hotel sawadee draggon det skulle ligge i soi diana inn? Evt. hvis nogle lå inde med deres hjemmeside, hvis de har sådan en. Hu ha har prøvet Swadee Seeway i soi 10. 3 gange første eneste og sidste gang.Prøv cafe lobos i soi honie inn,pæne store værelser med balkon 500-600 bath døgnet evt endnu billigere hvis du lejer for en måned eller mere.De er til at forhandle med og det ligger lidt væk fra nattemusikken. |
|
|
FCKdk |
Lagt på d. 21/09-2012 12:37
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 927 |
PATINYA skrev: @007 Jeg ved ikke hvad agoda har gang i...........måske de mikser deres billeder, men det hotel der vises billeder fra ligger på hjørnet af soi honey inn og soi Buakhow, det ligger altså ikke i soi Diana, men tæt på JA!...sawasdee har flere hoteller i Pattaya, men jeg kan kun fraråde det, det er ikke værd at bo på, og jeg/vi gav 1000bht pr nat (standart vær) Nope.... Billederne på Agoda stammer m. 100% sikkerhed fra Sawadee Pattaya, i Soi Diana (Inn).... Har boet der mere end et dusin gange! Diana Dragon Apartment, er det guesthouse der ligger på den anden side af bil-og-MC-udlejningen, lige ved siden af!!!! __________________________________ ....jeg klattede det hele væk i Thailand!!!! ....ikke en dråbe spildt eller fortrudt!!!! ....og det fortsætter jeg med!!!! FCKdk Dem der ikke lyver, behøves ikke at huske hvad de sagde tidligere.... .Those who doesn't lie, doesn't need to remember what they've said before... |
|
Spring til debat: |