Se indlæg
 Udskriv debat
THAI sædekonfiguration fra april 2013
jc
Når THAI indsætter nye B777-300ER fly på CPH fra april 2013, bliver det med en anden sædekonfiguration, end vi kender fra andre flyselskaber med samme flytype.

På Business class vil der kun være 4 sæder på tværs (1-2-1), mod mange andre selskabers 7 sæder (2-3-2).
På Economy class vil der være 9 sæder tværs (3-3-3), mod mange andre selskabers 10 sæder (3-4-3).

Internt hos THAI hedder configurationen 77B1.

Der er endnu ikke oplyst om sædeafstande.
Boet i Bangkok 1980-1983.

johnhelt
Who cares...Sad

Boes
Bedre plads per person vieleicht ??
Ret unødvendig kommentar iøvrigt...
"The difference between stupidity and genius is that genius has its limits."
Albert Einstein

jc
johnhelt skrev:

Who cares...Sad

Ja, men er det ikke det (unødvendige kommentarer) dette forum er præget af, selvom det er blevet bedre på det seneste.

jc
THAI har nu oplyst sædeafstande på de nye fly. På Business 87 tommer og på Economy 32 tommer.

Webmaster
johnhelt skrev:

Who cares...Sad

Det kan godt være at sædeafstand ikke har den store betydning for dig, men det kan sædeafstand godt have for andre.
Og såfremt det ikke har betydning for dig, så må konklusionen være at din kommentar er direkte overflødig og unødvendig.

Du bedes venligst følge §5 og de andre punkter i reglementet.

Tak

- Admin -
Med venlig hilsen

Webmaster
Email: webmaster@dansk-thai.dk
Website: www.thailand-portalen.dk

Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det.

http://www.thailand-portalen.dk
ost22
Jeg har læst et sted (kan ikke huske hvor) at det bliver 32" pitch med enkelte med 34". Sæderne er 18" brede.

30411717
jc skrev:

THAI har nu oplyst sædeafstande på de nye fly. På Business 87 tommer og på Economy 32 tommer.
sædeafstande har miget at sige vis man er over 183cm så 32 ikke nok mer jeg er 191cm jeg seder ikke godt på di der små sæder men 34 er efter hånden kun singeporeairlins som har det alser vis du vil flyve ud af dk. jeg flyver miget så ved lidt om det

ost22
De påstår godt nok at de nye sæder med tyndere ryglæn giver mere plads til benene. De nye sæder med 32" pitch skulle svare til de gamle med 34" pitch. Hvordan det er i virkeligheden må vi se.

Spring til debat: