Se indlæg
Side 1 af 2: 12
|
Familien / Nære venner kommer !!!!
|
|
Anonym Bruger |
Lagt på d. 14/09-2012 15:19
|
Øvet medlem Antal indlæg: 230 |
Hej alle sammen.. Ja jeg har lige haft besøg af søster... Det har sat lidt tanker igang her ved mig... Efter at havde været "guide" for hende, finde på oplevelser for hende, og praktikstal sørger for alt i de 14 dage, er jeg total uden power i kroppen.... Samt har levet 14 dage, som jeg ikke helt bryder mig om... Brugt en helves masse penge på ingen ting.... Og det har da taget lidt på vores ellers så gode forhold til hinanden... Det var jo taxi rundt hele tiden.. Maden SKULLE være på de lidt finer steder, hun ville ikke spise de små dejlig steder... Der var jo en del indgang biletter der skulle indløse.. Osv Osv... Men hvad gøre i andre ?? Hvor meget/lidt kan man sige man vil stå model til ?? Nu gjorde jeg så alt pga det var søster, og den første besøg fra den nære familie jeg har haft her nede... Men kan man (Jeg) sige til de næste der komme, at selv om de er her i 14 dage (eller hvor længe de nu kommer) , Må i altså klare jer selv i perioder af deres ferie, oplever noget på egen hånd ?? Kan man siger at HVIS man skal vise dem rundt, bliver det på "MIN" metode, altså piggy car, åben bus, frem for taxi, privat chauffør (lejet bil) osv osv ?? Kan man forlange at hvis de ønsker at se nogle steder med indgang pris, at de skal betale for en ?? (Jo ikke sikkeret jeg gider ind og se det igen, overhovedet gider se det) Kan man siger det er ok at de går ind de noget dyre steder og spiser, MENS jeg spiser på de små steder ?? Ser altså ingen grund til at give 200-300 baht for en gang mad der er dårlige end det ude på vejen til 30-40 baht.. Hvordan klare i andre det der ude, der jo nok har prøvet det mere end mig ?? Hvad siger i der kommer på ferie her nede, og besøger folk rundt omkring ?? 1000 tak på forhånd.. Mvh Badedyret... |
|
|
taxidriver990 |
Lagt på d. 14/09-2012 15:42
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 578 |
Hej Badedyr, Selv om jeg er mega groen og totalt uden viden om Thailand, kan jeg fortaelle at jeg allerede har haft 2 besoeg hernede udefra. Foerste var min datter, og ligesom du har erfaret har jeg gjort det samme, tror det haenger sammen med at slaegten er vaerst Vi betalte hele gildet lige fra pas og flybillet til mad og toej, men som sagt min datter. Andet var en meget god ven og hans thai kaerste der var vi ogsaa rundt, vi betalede for ham o kaeresten Desvaerre var hun ikke saa vask ved havelaagen at hun hjalp ham med at komme ind til thai pris Hun har en special evne til at blive usynlig naar der er noget der skal betales, men ikke naar der skal shoppes. Hans problem ikke mit. Han ville godt nok betale diverse steder og naar vi spiste paa "de finere steder", men da betjenningen jo talte pga af vores respektive saa naaede han aldrig og som sagt ingen hjaelp fra hans kaerste. Hun er ikke min kop the, hun er en af dem min kaere ven "Leif" hele tiden advarer mig imod via PB. Og saa er hun jo klar over at det betyder mindre penge til hende hvis han bruger for mange. Da han skulle tilbage til hendes hjemby bedte han om at for lov til at give nogle penge, men nej tak blev det fra min hustru, han kunne faa lov til at betale naar vi kommer til DK Ved ikke om hun sagde det frivilligt, hun fortalte mig senere at det ikke er godt at tage penge fra gaester. Det steder vi var med farang pris kom jeg ind til thai pris, pga gule bog og thai koerekort Nu venter jeg besoeg fra oevrige slaegt til november. Bl.a min mor som bliver her i en laengre periode, saa der maa jeg vente at se. Men mon ikke det er meget afhaengig af hvem personen paa besoeg her, og om det er en som har vaeret her foer og lignende, tror ikke der er en mirakel loesing paa det. God aften |
|
|
chaingmai |
Lagt på d. 14/09-2012 16:03
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 811 |
nu er jeg pensionist, så jeg kan ikke lave de ,,vise og spise" ture som i skriver om det har jeg ikke penge til men har da heldigvis haft mange besøg,men jeg gør det klart inden de kommer, at de selv må betale, selvfølgelig giver jeg morgenkaffe her i huset og lidt mad er ingen problem, alså almindelig gæstfrihed, men når vi er ude deler vi, en anden ting er ture rundt i thailand, jeg er ikke guide men siger til før de kommer,,find ud af hvad i gerne vil se " så hjælper vi jer alt det vi kan,det har aldrig givet problemer........ |
|
|
sula |
Lagt på d. 14/09-2012 21:35
|
Øvet medlem Antal indlæg: 222 |
Må så sige vi har ikke haft det problem når vi har haft gæster hernede eller andre der kommet på besøg. Vi betaler selvfølgelig alt hjemme i huset og når vi har betalt ude så er vores venner og familie flinke til af dem selv til at komme til lommerne næste gang. Og når vi tager på tur ud for at se noget er det som regel også noget vi gerne selv vil se og opleve så nyt for alle parter og er det et sted man har været før så dør man nok ikke af at se det en gang til. Men vi er jo nok forskellige med hvsd vi vil betale og ikke betale men hvis der er nogen der gider ulejlige sig at rejse så langt for at se hvordan der er hvor vi bor i Thailand ( vi er kun derude 2 mndr om året ) så vil jeg da gerne betale . Gør det samme når vi har besøg i Grønland hvor vi bor og arbejder resten af året. |
|
|
major |
Lagt på d. 15/09-2012 04:20
|
Begynder Antal indlæg: 11 |
Badedyr skrev: Kan man siger at HVIS man skal vise dem rundt, bliver det på "MIN" metode, altså piggy car, åben bus, frem for taxi, privat chauffør (lejet bil) osv osv ?? Kan man forlange at hvis de ønsker at se nogle steder med indgang pris, at de skal betale for en ?? (Jo ikke sikkeret jeg gider ind og se det igen, overhovedet gider se det) Kan man siger det er ok at de går ind de noget dyre steder og spiser, MENS jeg spiser på de små steder ?? Ser altså ingen grund til at give 200-300 baht for en gang mad der er dårlige end det ude på vejen til 30-40 baht.. Hvordan klare i andre det der ude, der jo nok har prøvet det mere end mig ?? Hvad siger i der kommer på ferie her nede, og besøger folk rundt omkring ?? 1000 tak på forhånd.. Mvh Badedyret... Du kan sige til din søster hvad du vil, det er dit liv, din tid, og dine penge. Kan hun ikke klare det, har hun et problem. Nu ved du hvordan det kan gå, så næste gang der er familie på vej, så skriv til dem inden de køber billetten til Thailand, hvad de kan forvente fra dig. Jeg havde min søn ude, og efter tre dage hvor han morede sig uden begrænsning, satte jeg ham på faste lommepenge, så han selv valgte hvad han ville bruge pengene på. Og pludselig var han ikke så tørstig så tit, pludselig behøvede han ikke dessert tre gange om dagen. Og vi slap for at penge blev et problem mellem os. Han vænnede sig faktisk til det, og da han kom igen, var det med lommepenge fra første dag. |
|
|
PATINYA |
Lagt på d. 15/09-2012 08:47
|
Øvet medlem Antal indlæg: 219 |
Ja når jeg har min familie på besøg får de også selv lov til at betale, for deres fornøjelser selvfølgelig er der fri forplejning her i huset, men når vi tar på ture rundt i Thailand kommer de selv til at betale, og de må også være med til at betale benzin, da det er mange km vi kører ja det kan være over et par tusind, og det kan jeg ikke se vi skal betale alt for, jeg gør det lige så meget for deres skyld, så er det vel også rimeligt vi betaler 1/2-1/2. |
|
|
Anonym Bruger |
Lagt på d. 15/09-2012 09:22
|
Her er lige nogle ting fra søster ferie her til.. Vi skulle mødes i Pattaya, fint nok det ville havde koster mig 125-135 baht for at komme her fra jeg bo til det hotel i Pattaya vi bo på.. MEN så ville søster gerne havde jeg mødes med hende i lufthavnen, også kørte sammen til Pattaya... SÅ blev det jo for mig lige med et, lidt mere jeg skulle betale.. 400 baht til Taxi ind til lufthavnen.. 600 baht for køreturen til Pattaya (50% af hvad den vogn der var bestilt til søster koster) Da vi skulle hjem fra Koh Samet, var den gammel båd ikke god nok NEJ NEJ det SKULLE være speedbåd. så frem for 40 baht pr næse, var det lige 2200 baht, som jeg skulle betale 50% af... Da hun skulle hjem, skulle jeg følge hende til lufthavnen og sige farvel... Hun betalte Taxi der til, og efter lidt indkøb var hendes Thai penge brugt, og hun var glad for at havde ramt det sådan... Jeg sagde så, hvad så med mig, jeg skal jo hjem her fra i Taxi efter vi har sagt farvel ?? Ohhh, ihhh, buuu, den klare du lige selv, ikke ?? Og jo jo ingen problem.... Det er ting som dem her, jeg er imod, at det tages som givet man BARE punger ud.... Der er mange flere episoder som denne her, men bare som i forstå hvad jeg hentyder til... Ang maden er det nok svært, Søster havde læst på nettet (Det satan internet) at man nemt kunne blive syg hvis man spiste på de små steder, så det ville hun stort set ikke, og for hende var penge de (DE dyre steder)steder jo billiget i forhold til DK.. MEN jeg bryder mig ikke om at bruge det samme på mad på 3-4 dage, som jeg normalt bruger på 4-5 uger, MEN det er nok svært når Turisten og den fastboende løber sammen på den måde,eller ?? Nå det går nok trods alt, jeg overleve jo nok at havde brugt de penge, men det har da giver stof til eftertanke, helt sikkeret... Kan også mærke at kroppen ikke har haft godt af at være på 24/7 i 14 dage, selv her 14 dage efter hun er rejst hjem, har jeg bøvl endnu pga det... Så ja, jeg har lært at det. og som Major skrev, har jeg givet svar hjem til resten om, at sådan kommer til ikke til at forgå i fremtiden.... Kun mine forælder vil blive passe op i hoved og røv, hvis de komme, de andre må klare en hel del af ferie selv, på egen hånd, JA jeg skal nok hjælp til med alt, og bruge nogle dage med dem, men kan ikke stå som Guide for dem, og tage med rundt til alt... Har også nævnt det med maden, er det ikke kommer til at ske igen, ud over nogle hygge aften, men ellers vil jeg spise som jeg plejer.... De steder i mit områder jeg har set X-XX gange må de selv tager til, spild af mine penge og tid, har set en del ting jeg er glad for, MEN som kun er en engang oplevelse, så de ture GIDER jeg bare ikke mere.. Nå, det er jo kun at vente på den/de næste kommer på besøg, og se hvad der sker, måske er alt glemt til den tid, og jeg bare er glad for de kommer, også køre det hele forfra igen, ha ha hvem ved... Ohhh ja, EL-Regning kommer omkring den 26, så må jeg se hvad det koster at havde Air Con til at køre så meget, som den er blevet brugt, den har været på kæmpe overarbejde i den tid søster var her. Kan nok ikke nøjes med de 800-850 baht jeg plejer at betale (en lille joke) |
|
|
Boes |
Lagt på d. 15/09-2012 10:01
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 2688 |
Det kommer jo rigtigt meget an på hvilke fasciliteter du har derhjemme. Hos os står det på kost og logi, rådgivning og hvis vi har tid , en tur i limousinen til seværdighederne. "The difference between stupidity and genius is that genius has its limits."
Albert Einstein |
|
|
jydetampen |
Lagt på d. 15/09-2012 10:28
|
Øvet medlem Antal indlæg: 355 |
hej badedyr. ja et dillema at stå i og klart vil man prøve at gøre alt for familie og venner. Du havde en tråd før søsteren kom på besøg hvor du prøvede at strikke et program sammen og det er fint og viser at du kun vil det bedste og forstod det sådan at søsteren "kun" ville se walking street i pty,der mener jeg at du godt kunne stille nogle flere krav om at gæsterne selv prøver at finde ud af hvad de kunne tænke sig at opleve/se. Når så gæsterne kommer og kufferterne er plads,så kald sammen til et møde omkring bordet og bed om gæsternes plan også sige hvad du gerne vil være med til og især hvad du ikke vil og forklar så hvad de har af muligheder for at klare nogle af tingene selv såsom transport,priser,hvor man kan få noget at spise etc etc. På den måde har du og gæster tid til lige at trække vejret og du kan tid til din måde at leve og gæsterne får mulighed for stå lidt på egne ben.også er noget at snakke om når de kommer tilbage og det kan give nogle gode grin sammen istedet for at blive til noget der er irreterende for dig. Jeg mener helt klart at gæster selv betaler for entre og transport til og fra lufthavnen og vil de ud og spise så må de også til lommerne og hvis de har rejst før så ved de også at ting koster og der kun er dem selv til at betale,og ja igen vil man kun gøre det bedste for dem og man vil ikke være "bekendt" overfor familie og venner at de skal betale noget af gildet,jo det kan man godt være bekendt. Håber ikke du har mistet modet på at invitere igen og håber du får meget mere ud af det næste gang og kan glæde dig over gensynet og ikke være bange for at det bliver 14 dage med mange små irretations momenter. |
|
|
AL 48 |
Lagt på d. 15/09-2012 10:35
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 868 |
Badedyr: Som du beskriver det, læser jeg det som om din søster bare ville "nasse" sig til en billig ferie. Ikke som om hun var synderlig interesseret i hvordan du lever i hverdagen. - Men naturligvis, når familie kommer på besøg så langvejs fra, bliver der jo altid disket lidt godt op. PS. Hvad ville hun have sagt, hvis du angående bådturen havde sagt til hende: "Fint nok søster, at du vil sejle i speedbåd, - men så betaler du selv hele differencen. Eller også går jeg hen og tager "den gamle båd", -det passer bedre til mit budget". Du har nok ikke skåret hårdt nok igennem og forklaret, at der er stor forskel på "feriebudget" og så budget som fastboende. |
|
|
golfer |
Lagt på d. 15/09-2012 11:45
|
Lidt øvet medlem Antal indlæg: 58 |
Det er lidt svært at "rådgive" når man ikke kender din søster og dig og jeres indbyrdes forhold iøvrigt. Det bedste er vel at man forsøger at sætte sig ind i den anden parts forventninger inden besøget og at man derved kan sige fra eller forklare hvad man vil/ikke vil og dermed få tilpasset hinandens forventninger og dermed undgår skuffelser og kedelige oplevelser. At din søster ønsker at blive hentet i lufthavnen kan være ok hvis hun ikke er vant til at rejse og dermed er nervøs overfor mødet med det fremmede (bangkok lufthavn kan jo være lidt af et gedemarked for en firsttimer) - men hvis hun rutineret rejsende så vil jeg afslå at hente hende - især når hun nu allerede har bestilt taxi fra lufthavnen. Jeg synes det er ok at hun er nervøs overfor at spise på de for hende "snaskede" spisesteder - en dansk mave er nok ikke helt klar til den mad - der er i hvert fald en risiko for at hun bliver dårlig (der skal jo ikke så meget til hvis man tror maden er dårlig) - og ødelægger en del af hendes korte ophold i paradis. Når man bor Dk og er vant til de restaurant priser er ALLE spisesteder jo billige i Thailand - det burde du jo nok på forhand have vidst og hvis du ikke var med på den - sige fra på forhånd ved at sige at du ikke vil/kan betale turistpriser hver gang i spiser - det bør hun kunne forstå og hun kan jo så vælge at invitere dig, spise alene engang imellem eller spise lokalt med dig - men igen den slags afklares bedst på forhånd. Man kunne måske også gradvist introducere den lokale mad - der er jo forskellige grader af hvor "snasket" spisestedet er. Hun burde til gengæld forstå at du ikke er vild med at bruge penge på dyr transport (speedbåd) osv. - hvis hun ikke er god til at "læse" dig må du jo nok være lidt mere direkte (uden dog at banke det ind i hendes hoved) Andre debatører synes at man skal lade gæsterne klare sig selv i løbet af dagen (med mindre man gerne selv vil deltage) - deri er jeg enig - det giver alle parter tid til dem selv (hvilket de fleste har brug for). Jeg er dog ikke helt sikker på at det ville være et godt råd for dig og din søster. Som jeg forstår det kommer din søster alene på besøg . og det er altså røvkedeligt for hende at tage rundt alene dag efter dag - så der synes jeg du gjorde rigtigt i at "ofre dig" - det er da også rigtigt rart at være sammen med sin søster når du nu endelig ser hende (det sker jo nok ikke alt for ofte) - men et par halve dage kan man vel altid efterlade hende (til shopping, solbadning etc). Jeg er sikker på at din søster har haft en rigtig god ferie og det synes jeg du skal glæde dig over at du har været stærkt medvirkende til - glem de negative tanker men glæd dig istedet sammen med din søster - der er sikkert et stykke tid til hun kommer igen . |
|
|
Frank |
Lagt på d. 15/09-2012 11:50
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 2141 |
Badedyr> Jeg synes ikke problemet er hos din søster, men hos dig selv. Jeg kan ikke forestille mig, at hun fysisk har vredet armen rundt på dig og tvunget dig rundt. Hvis der er noget som du ikke vil være med til, så sig nej! Med hensyn til aircondition: Hvis du ikke har råd til aircondition til dine gæster, så lad være med at tilbyde det. |
|
|
flyer |
Lagt på d. 15/09-2012 12:19
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 688 |
Ja, puha for et besøg... Jeg har ikke løsningen på den problematik, men en holdning har jeg da! Jeg har selv tænkt på det, for ca. en md. siden sagde "den gamle" (min far)... ja det kander vi ham! "Hvornår skal I afsted igen, altså til Thailand? For så kunne det godt være at mor og jeg ville en tur med, inden det bliver for sent" Og det satte tankerne igang, bliver det så ensbetydende med at vi skal bruge al vores tid på at underholde dem, tror sgu ikke konen er indstillet på det, men vi må se. Det gav også tanker om hvad nu når vi skal bo dernede fast, så er det jo ikke sikkert at vi har råd/ lyst til at spendere en gratis ferie for hvem der nu skulle få lyst til at se os, men som én har nævnt, bliver man nok nød til at holde et lille møde, eller "advare" gæsterne inden de rejser fra lille sikre ikke-sundhedsskadelige Danmark. Jeg vil sige at når vi er hjemme hos os er det da klart at vi sørger for forplejningen, det manglede da bare, vi er jo vært og jeg forventer da også at når jeg besøger nogen, at blive beværtet som den gæst jeg er og når vi er ude sammen, splejser vi om tingene. Noget andet er så når man er fastboende, der er jo en væsentlig valuta-/ købekraftforskel, men igen, hjemme er det os der betaler og når vi er uden, om det er at spise eller at se nogle seværdigheder betaler vi hver for sig. Selvfølgelig skal der da spises "fint", men jeg vil bruge mange kræfter på at gæsterne også skal spise sammen med os på gadekøkkenerne, ellers har de sgu da ikke "prøvet" Thailand! Vær mod andre som du ønsker de skal være mod dig
ทำดีได้ดี ทำชั่วได้ชั่ว Watching You |
|
|
flyer |
Lagt på d. 15/09-2012 12:36
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 688 |
golfer skrev: Det er lidt svært at "rådgive" når man ikke kender din søster og dig og jeres indbyrdes forhold iøvrigt. Det bedste er vel at man forsøger at sætte sig ind i den anden parts forventninger inden besøget og at man derved kan sige fra eller forklare hvad man vil/ikke vil og dermed få tilpasset hinandens forventninger og dermed undgår skuffelser og kedelige oplevelser. At din søster ønsker at blive hentet i lufthavnen kan være ok hvis hun ikke er vant til at rejse og dermed er nervøs overfor mødet med det fremmede (bangkok lufthavn kan jo være lidt af et gedemarked for en firsttimer) - men hvis hun rutineret rejsende så vil jeg afslå at hente hende - især når hun nu allerede har bestilt taxi fra lufthavnen. Jeg synes det er ok at hun er nervøs overfor at spise på de for hende "snaskede" spisesteder - en dansk mave er nok ikke helt klar til den mad - der er i hvert fald en risiko for at hun bliver dårlig (der skal jo ikke så meget til hvis man tror maden er dårlig) - og ødelægger en del af hendes korte ophold i paradis. Når man bor Dk og er vant til de restaurant priser er ALLE spisesteder jo billige i Thailand - det burde du jo nok på forhand have vidst og hvis du ikke var med på den - sige fra på forhånd ved at sige at du ikke vil/kan betale turistpriser hver gang i spiser - det bør hun kunne forstå og hun kan jo så vælge at invitere dig, spise alene engang imellem eller spise lokalt med dig - men igen den slags afklares bedst på forhånd. Man kunne måske også gradvist introducere den lokale mad - der er jo forskellige grader af hvor "snasket" spisestedet er. Hun burde til gengæld forstå at du ikke er vild med at bruge penge på dyr transport (speedbåd) osv. - hvis hun ikke er god til at "læse" dig må du jo nok være lidt mere direkte (uden dog at banke det ind i hendes hoved) Andre debatører synes at man skal lade gæsterne klare sig selv i løbet af dagen (med mindre man gerne selv vil deltage) - deri er jeg enig - det giver alle parter tid til dem selv (hvilket de fleste har brug for). Jeg er dog ikke helt sikker på at det ville være et godt råd for dig og din søster. Som jeg forstår det kommer din søster alene på besøg . og det er altså røvkedeligt for hende at tage rundt alene dag efter dag - så der synes jeg du gjorde rigtigt i at "ofre dig" - det er da også rigtigt rart at være sammen med sin søster når du nu endelig ser hende (det sker jo nok ikke alt for ofte) - men et par halve dage kan man vel altid efterlade hende (til shopping, solbadning etc). Jeg er sikker på at din søster har haft en rigtig god ferie og det synes jeg du skal glæde dig over at du har været stærkt medvirkende til - glem de negative tanker men glæd dig istedet sammen med din søster - der er sikkert et stykke tid til hun kommer igen . Jeg var lidt længe om at skrive mit indlæg, så jeg så ikke dit golfer inden jeg sendte det! Vil bare sige "PRÆCIS" Vær mod andre som du ønsker de skal være mod dig
ทำดีได้ดี ทำชั่วได้ชั่ว Watching You |
|
|
taxidriver990 |
Lagt på d. 15/09-2012 12:46
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 578 |
Ja Golfer har nok ramt meget rigtig paa et spoergsmaal med mange svar ทำดีได้ดี ทำชั่วได้ชั่ว Hvis du lever lidt op til dit navn badedyr saa maa du da snart vaere paa hoejkant igen |
|
|
Fido |
Lagt på d. 15/09-2012 12:54
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 994 |
Jeg vil sige ligesom Frank: Du må selv sætte nogle grænser, og gerne før dine gæster ankommer. Selvfølgelig vil man gerne gøre det så godt for sine gæster som muligt, men det kan jo ikke være rigtigt at man skal sprænge sit budget for at opfylde deres ønsker - så må de selv punge ud. Hvis jeg skal have besøg der hvor jeg nu bor så er det som udgangspunkt mig som betaler - hvis det er mig som inviterer. Hvis det er dem der henvender sig om spørger om de må komme forbi så fortæller jeg hvad jeg kan tilbyde. One man's ceiling is another man's floor |
|
|
sula |
Lagt på d. 15/09-2012 14:45
|
Øvet medlem Antal indlæg: 222 |
Ved godt vi ikke bor fast derude og med fast bopæl sætter det selvfølgelig nogen grænser for hvad der er råd til. Men man skal måske også tænke det er dejligt der kommer nogen på ferie samværet og det de også vil bruge deres tid og ferie på at være sammen med dem de holder af. Så at man lader grisen danse den ene gang om året hvor der kommer besøg ja det gør vi både derude og her hjemme i Grønland. Hvor en øl koster 16 kr og en slavevin 100kr samt smøger 72kr frugt og grønt også dyrt som en i H. Og det er så købmandspriser vi snakker om men nyder når der kommer nogen og bruger en masse penge på at rejse for at være sammen med os. Men det er så min personlige mening der er nok mange der er uenige i den betragtning. |
|
|
Anonym Bruger |
Lagt på d. 15/09-2012 16:19
|
Takker for de gode svar.. Altid rart at høre lidt om hvad andre gøre, som man så kan lære lidt af/fra.. Og bruge næste gang der kommer besøg hjemmefra... Og ja, Badedyret er snart tilbage på Badedyret "normal" hverdag, det er jeg sikker på... Så godt der går nogle år (kan jeg da håbe, ha ha) inden de/dem næster af den nære familie kommer..... Forsat en dejlig dag til jer alle sammen... Mvh Badedyret... |
|
|
Boes |
Lagt på d. 15/09-2012 17:36
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 2688 |
Jahh - Badedyr, du skal nok tage dig sammen og ikke stille op som tour guide n;ste gang. Nogen gange må man træde i karakter....
"The difference between stupidity and genius is that genius has its limits."
Albert Einstein |
|
|
major |
Lagt på d. 16/09-2012 11:59
|
Begynder Antal indlæg: 11 |
Badedyr skrev: Takker for de gode svar.. Altid rart at høre lidt om hvad andre gøre, som man så kan lære lidt af/fra.. Og bruge næste gang der kommer besøg hjemmefra... Og ja, Badedyret er snart tilbage på Badedyret "normal" hverdag, det er jeg sikker på... Så godt der går nogle år (kan jeg da håbe, ha ha) inden de/dem næster af den nære familie kommer..... Forsat en dejlig dag til jer alle sammen... Mvh Badedyret... Hvorfor ikke lade dem komme i næste uge, så du kan bruge alle dine nye fiduser, mens du stadig kan huske dem? Hvad med at lave en standardmail, som du sender til alle dine gæster, inden de tager beslutningen om at komme. Fortæl dem hvad du er med til, og hvad du ikke står model til. |
|
Side 1 af 2: 12
Spring til debat: |