Se indlæg
 Udskriv debat
Dansker røvet af barpige i Chiang Mai...
AL 48
Jamen, Patirak og taxidriver990, det er da helt fint at øse ud af jeres oplevelser og opfattelser. Og at berige os andre med underholdende læsning er også i orden. Hvad enten det er sandt eller opdigtet (internet er jo taknemmeligt, så der kan godt "smøres lidt tykt på"Wink.
- Men, og så kommer der et stort MEN.
Patirak, du skriver selv:Jeg skriver her for at dele mine erfaringer om hvordan det er at leve med en tidligere prostitueret Thai-kvinde.
Når nu tråden her, som slet ikke omhandler hvad du skriver livsberetning om, en gang med tiden skrider nedenud af forsiden, hvordan vil du så have at folk skal finde alle guldkornene.- Opret dog en tråd hvor du kan muntre dig på den måde, så er det også lettere at springe over. Men selvfølgelig, det er sjovere at "overtage" andres tråde.
PS. Vi havde engang en expert til det herinde, han holdt hamster.

DKPete
hatten af for en modig mand !! Håber alt kommer til at gå som du ønsker !! held & lykke her fra !

taxidriver990
Beklager AL 48, hvis jeg har oedelagt en traad, bestemt ikke min mening
Ja internetet er en finurlig stoerelse, men hvori skulle glaeden ved at smoere tykt paa ligge ?
Men hvis du er i naerheden an Chiang Mai er du velkommen til Thai wedding ceremony d 17 November 2012, vi bor lidt uden for Chom Tong og alle er velkomne
Kan saa "igen" smoere tykt paa, min svigerfamilie regner med ca 1.000 personner vil passere forbi i loebet af dagen saa der er ogsaa plads til et par faranger extra, ville kun glaede mig at kunne for lov til at tale mit modersmaal.
Hermed en aaben invitation til dem som lyster og vil se om jeg nu smoere tykt paa eller fortaeller sandheden
Den kommer man nu engang laengst med.....
God aften

AL 48
taxidriver990 skrev:

Ja internetet er en finurlig stoerelse, men hvori skulle glaeden ved at smoere tykt paa ligge ?
Men hvis du er i naerheden an Chiang Mai er du velkommen til Thai wedding ceremony d 17 November 2012, vi bor lidt uden for Chom Tong og alle er velkomne
Kan saa "igen" smoere tykt paa, min svigerfamilie regner med ca 1.000 personner vil passere forbi i loebet af dagen saa der er ogsaa plads til et par faranger extra, ville kun glaede mig at kunne for lov til at tale mit modersmaal.
Hermed en aaben invitation til dem som lyster og vil se om jeg nu smoere tykt paa eller fortaeller sandheden
God aften

Takker for indbydelsen. Den skal jeg huske hvis jeg kommer derned til den tid.- Men ellers, lykke til.
-Omkring 1000 personer lyder lidt voldsomt, men ikke urealistisk hvis familien er velhavende.
Et alm. "bonderøvs-bryllup" kan let trække 2-300 gæster (dog ikke på samme tid).
PS. Tråden var løbet helt af sporet før du kom til.

patirak
AL 48 skrev:

Jamen, Patirak og taxidriver990, det er da helt fint at øse ud af jeres oplevelser og opfattelser. Og at berige os andre med underholdende læsning er også i orden. Hvad enten det er sandt eller opdigtet (internet er jo taknemmeligt, så der kan godt "smøres lidt tykt på"Wink.
Patirak, du skriver selv:Jeg skriver her for at dele mine erfaringer om hvordan det er at leve med en tidligere prostitueret Thai-kvinde.
Når nu tråden her, som slet ikke omhandler hvad du skriver livsberetning om, en gang med tiden skrider nedenud af forsiden, hvordan vil du så have at folk skal finde alle guldkornene.- Opret dog en tråd hvor du kan muntre dig på den måde, så er det også lettere at springe over. Men selvfølgelig, det er sjovere at "overtage" andres tråde.

For fanden AL48 - drop nu det mavesurhed og kom videre med dit liv!!!

Send gerne tæsk i min retning, men lad i det mindste en ny bruger som Taxidriver990 være. Han kommer modsat dig med herlige bidrag hertil og det er sgu snart ved at være for meget med dine tåbelige og mavesure kommentarer. At du lever i Thailand er mig en gåde med den konstante negative holdning.

Lad dog være med at læse indlæggene, hvis de går dig så meget på og kom med noget positivt og konstruktivt i stedet! Hvor svært kan det være?

Hvis du tror vi lyver, så tro det... Jeg tror f.eks. ikke på at du bor i Thailand, hvis det eneste du kan er at kritisere folk. Ellers har du ihvertfald intet lært ved at være der.

AL 48
patirak skrev:

AL 48 skrev:

Send gerne tæsk i min retning, men lad i det mindste en ny bruger som Taxidriver990 være. Han kommer modsat dig med herlige bidrag hertil og det er sgu snart ved at være for meget med dine tåbelige og mavesure kommentarer. At du lever i Thailand er mig en gåde med den konstante negative holdning.

Lad dog være med at læse indlæggene, hvis de går dig så meget på og kom med noget positivt og konstruktivt i stedet! Hvor svært kan det være?

Hvis du tror vi lyver, så tro det... Jeg tror f.eks. ikke på at du bor i Thailand, hvis det eneste du kan er at kritisere folk. Ellers har du ihvertfald intet lært ved at være der.

Jamen dog som du kan,- var det "den grønne fé" proppen røg af?LOL LOL

patirak
AL 48 skrev:

taxidriver990 skrev:

God aften

Takker for indbydelsen. Den skal jeg huske hvis jeg kommer derned til den tid.- Men ellers, lykke til.
-Omkring 1000 personer lyder lidt voldsomt, men ikke urealistisk hvis familien er velhavende.
Et alm. "bonderøvs-bryllup" kan let trække 2-300 gæster (dog ikke på samme tid).
PS. Tråden var løbet helt af sporet før du kom til.

Hvis tråden var kørt helt af sporet, hvorfor så blive ved med at følge med i den? Lad dog Webmaster klare den sag, hvis nogle poster upassende indhold i en tråd. Skal vi alle sidde og være bange for at vi nu ikke kommer til at genere AL48? Altså helt ærligt!!! BIDRAG dog med noget i stedet!!!

Lad os f.eks. høre hvordan Thailændere reagerer, når du kritiserer dem og kommer med sure opstød overfor dem. Det kunne være interessant at høre om.

hugoboerge
Patirak og Taxidriver990 det har vaeret nogle indlaeg fra begge to. At der saa er en maaske "mavesur" eller maaske misundelig AL48 (som sikkert ikke er bosat i Thailand) skal ikke tage glaeden fra jer.

Men traaden har aendret sig noget og burde nok hedde "Samliv med en thai kvinde paa godt og ondt".

De bedste hilsener og tillykke med brylluppet i november. Mvh.

patirak
AL 48 skrev:

patirak skrev:

AL 48 skrev:

Jamen dog som du kan,- var det "den grønne fé" proppen røg af?LOL LOL

Næ, det pisser mig bare af når nye brugere ikke bliver behandlet ordenligt. Det eneste jeg kan sige er SKÅL og hils nede på bodegaen. Cheers

fckguld
Girobank skrev:

FCKguld

det har ikke noget med lav IQ at gøre, det var ved skilsmissen, der skulle deles og det kostede de 500000 kr.

hvad kan man så lære af det- husk ægtepagt/særeje skal oprettes inden giftemålet indgåes.
så er man jo ikke blevet ribbet, så formulerer du dig forkert.
DU FÅR HVAD DU GIVER Cool GRIB LIVETWink I MORGEN ER DET MÅSKE FORBI

fckguld
patirak skrev:

fckguld skrev:

natty skrev:

vandango skrev:

For fanden hvor er hun grim.

Jeg skal ikke gøre mig til dommer, men undrer mig dog over hvorfor mænd tager til Thailand for at møde en absolut ikke attraktiv kvinde fra "lars tyndskids marker", men hvad er det man siger?
Krage søger mage.
ja behøver da ikke tage så langt for at blive rullet af en grim gammel kælling , dem der sgu masser af på vesterbro, enten må manden være svagt-seende ,dum eller måske meget fuld.

Så fuld har jeg aldrig været... og jeg har nogle gange været nærmest bevidstløs Wink
uanset om hun var den sidste kvinde på jorden , tror jeg også hellere jeg ville undvære, men alle er jo ikke lige kræsne- ha ha

Girobank
fckGULD SKAL VIST SNART KALDES fckBRONZE, LÆS DOG HVAD JEG SKRIVER.

Manden blev lænset for ½ mio. kr., havde som så mange andre lige glemt at få oprettet ægtepagt/særeje.

Det har du vel ikke?
Mae Phim, Klaeng, Rayong
www.maephimproperty.com

born
Kvinder er ikke dommere end menskerAngel

fckguld
Girobank skrev:

fckGULD SKAL VIST SNART KALDES fckBRONZE, LÆS DOG HVAD JEG SKRIVER.

Manden blev lænset for ½ mio. kr., havde som så mange andre lige glemt at få oprettet ægtepagt/særeje.

Det har du vel ikke?
savasava GIRO BANK SKREV, du har ganske ret i at de såkaldte veninder ikke er meget bevendt-tværtimod, det er min erfaring.

Min kone har været under dårlig indflydelse af en såkaldt god veninde og ville pludselig skilles, det var veninden lige blevet og havde ribbet manden for 500000 danske kroner.

Men de glemte bare lige at jeg havde ægtepagt og særeje, så det gik i vasken.

Har efterfølgende forbudt min kone at have kontakt med den veninde mere, DU SKULLE NOK HAVE HOLDT DIG FRA DEN SIDSTE FLASKE RIS VIN .Manden må vil betegnes som dum eller meget rig. god aften .Og mit guldkort udløber til april , så det bliver fck.sølv , ligesom med klubben.
Redigeret af fckguld d. 13/09-2012 16:15

Lung Yao
born skrev:

Kvinder er ikke dommere end menskerAngel

Tænk på, at naiv Jeg havde altid troede at de også var mennesker Tuttelu Tralla

Sorry, couldn't resist.

.
Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url]

born
Lung.

du kan kun blive klogere når du forstår en kvindes tangegang:...

born
OG DEN DAG DU FORSTÅR DET VIL DU BLIVE ANSAT AF STATEN MED FRINSEGODERGrin

Spring til debat: