Se indlæg
Dansker røvet af barpige i Chiang Mai...
|
|
Anonym Bruger |
Lagt på d. 03/09-2012 16:04
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1131 |
Historien om røveriet af den stakkels dansker i Chiang Mai er i sig selv ikke spor sjov..men vel ikke ualmindeligt...det jeg finder sjovt er billedet af tyvekosterne og pigens sans for værdier: The stolen items included: - White HTC mobile phone. - Samsung notebook. - VCD player. - External hard disk. - Hondo Scoopy Motorbike. og mine damer og herre....en OB trøje!! pænt lagt frem blandt tyvekosterne..(se link): [url] http://www.thaira...ion/288086 [/url] Redigeret af Anonym Bruger d. 03/09-2012 16:09 |
|
|
AndersM |
Lagt på d. 03/09-2012 16:38
|
Øvet medlem Antal indlæg: 217 |
Ja.... ikke en sjov oplevelse at blive rullet i sit hjem Det med motorcyklen er fra et andet tyveri Da han kom på politistationen for at få udleveret sine ting var sagens akter pludselig væk.... det sker sku kun i Thailand... NYD SOLEN DEN SKINNER OGSÅ PÅ DIG
|
|
|
vandango |
Lagt på d. 03/09-2012 16:54
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 3980 |
For fanden hvor er hun grim. |
|
|
dutling68 |
Lagt på d. 03/09-2012 17:46
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1381 |
og det siger du....... Jeg brugte de fleste af mine penge på sprut, kvinder og hurtige biler. Resten ødslede jeg væk...........
|
|
|
natty |
Lagt på d. 03/09-2012 23:54
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 3021 |
Jeg skal ikke gøre mig til dommer, men undrer mig dog over hvorfor mænd tager til Thailand for at møde en absolut ikke attraktiv kvinde fra "lars tyndskids marker", men hvad er det man siger? Krage søger mage. Uvidenhed avler oftere selvtillid end viden, Charles Darwin
|
|
|
dutling68 |
Lagt på d. 04/09-2012 01:29
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1381 |
natty skrev: Jeg skal ikke gøre mig til dommer, men undrer mig dog over hvorfor mænd tager til Thailand for at møde en absolut ikke attraktiv kvinde fra "lars tyndskids marker", men hvad er det man siger? Krage søger mage. hvad er det dog for en gang overfladisk ævl du kommer med der.... Jeg brugte de fleste af mine penge på sprut, kvinder og hurtige biler. Resten ødslede jeg væk...........
|
|
|
patirak |
Lagt på d. 04/09-2012 04:36
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 739 |
Ja, gu er hun grim - men husk på at det kan jo være at hun er super "sød" og "rar" at være sammen med. Ligesom de lidt for kraftige danske piger, der dækker sig ind under... "store piger er glade piger" :-) |
|
|
patirak |
Lagt på d. 04/09-2012 04:39
|
natty skrev: Jeg skal ikke gøre mig til dommer, men undrer mig dog over hvorfor mænd tager til Thailand for at møde en absolut ikke attraktiv kvinde fra "lars tyndskids marker", men hvad er det man siger? Krage søger mage. Enig... Jeg fatter det heller ikke... Men heldigvis er der nogle der åbenbart tænder på de grimme piger, hvilket jo så efterlader flere af de smukke til os andre... :-) |
|
|
buffalo |
Lagt på d. 04/09-2012 05:56
|
Øvet medlem Antal indlæg: 148 |
grim eller ej.............det er nu nok langt fra den eneste Dansker der er blevet fubbet og plukket af en barpige,tror der er nogen der er ret dygtige ud i den kunst og efter godt med øl og sprut glæmmer folk at passe på. De fleste tror jeg lige frem selv beder om at blive rullet bare på grund af deres egen være måde Stol aldrig på en prut
] |
|
|
vandango |
Lagt på d. 04/09-2012 06:41
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 3980 |
patirak skrev: Ja, gu er hun grim - men husk på at det kan jo være at hun er super "sød" og "rar" at være sammen med. Ha ha ha tak for dagens griner - - den sender vi videre til dengse i Chiang Mai. |
|
|
rinpoche |
Lagt på d. 04/09-2012 06:54
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 5069 |
JS skrev: - Hondo Scoopy Motorbike. og mine damer og herre....en OB trøje!! pænt lagt frem blandt tyvekosterne..(se link): [url] http://www.thaira...ion/288086 [/url] Jeg synes hun har god smag. Nydelig T-shirt, den slår den ærmeløse Singha T-shirt - som mange ynder at gå rundt med - med flere længder |
|
|
patirak |
Lagt på d. 04/09-2012 07:14
|
buffalo skrev: grim eller ej.............det er nu nok langt fra den eneste Dansker der er blevet fubbet og plukket af en barpige,tror der er nogen der er ret dygtige ud i den kunst og efter godt med øl og sprut glæmmer folk at passe på. De fleste tror jeg lige frem selv beder om at blive rullet bare på grund af deres egen være måde Efter at have været sammen med "et par" bar-piger i Thailand må jeg konkludere, at jeg aldrig er blevet snydt - selv de gange hvor jeg har været det man kalder "stang-stiv". Jeg tror dels det skyldes en kombination af at man behandler pigerne ordenligt og at man ikke slæber en hjem man ikke kan finde igen, hvis noget skulle gå galt. I Thailand har jeg kun oplevet tillid fra pigernes side, selvom jeg flere gange f.eks. har været fuld og de har haft mange muligheder for at stjæle fra mig. Jeg har oplevet bar-piger, der har passet på mig når jeg var for fuld, som har vasket, strøget og pakket mit tøj. Nogle har lagt ud for mig, hvis jeg f.eks. har stået uden kontanter og nogle har endda inviteret mig ud at spise og betalt regningen. Det er min oplevelse af Thai bar-piger, som jeg overhovedet ikke finder farlige - naturligvis igen forudsat at de behandles med respekt og man ikke vælger fra gaden. Til gengæld kender jeg bunkevis af historier om mænd der er blevet snydt så det driver, men kun fordi de har været nogle dumme svin overfor pigerne. Så "Ja" man beder selv om det. Efter min mening bliver en Thai bar-pige først rigtig "farlig" den dag man forelsker sig i hende. |
|
|
Klovn |
Lagt på d. 04/09-2012 07:31
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 575 |
JS skrev: Historien om røveriet af den stakkels dansker i Chiang Mai er i sig selv ikke spor sjov..men vel ikke ualmindeligt...det jeg finder sjovt er billedet af tyvekosterne og pigens sans for værdier: The stolen items included: - White HTC mobile phone. - Samsung notebook. - VCD player. - External hard disk. - Hondo Scoopy Motorbike. og mine damer og herre....en OB trøje!! pænt lagt frem blandt tyvekosterne..(se link): [url] http://www.thaira...ion/288086 [/url] Det er det fedeste billede,er selv fra odense,og har da også tre gamle OB-trøjer,dem tar jeg med til chiang-mai næste år og håber så nogle vil synes de er fede,jeg vil forære dem væk på night-bazar,hvorefter jeg vil blive tilbedt som en gud.... |
|
|
BentBP |
Lagt på d. 04/09-2012 10:07
|
Øvet medlem Antal indlæg: 213 |
Hej Klovn. Få lige tilbedt klubben OB også , de har brug for det. Forsat god dag , til alle her. |
|
|
PATINYA |
Lagt på d. 04/09-2012 12:28
|
Øvet medlem Antal indlæg: 219 |
patirak skrev: buffalo skrev: grim eller ej.............det er nu nok langt fra den eneste Dansker der er blevet fubbet og plukket af en barpige,tror der er nogen der er ret dygtige ud i den kunst og efter godt med øl og sprut glæmmer folk at passe på. De fleste tror jeg lige frem selv beder om at blive rullet bare på grund af deres egen være måde Efter at have været sammen med "et par" bar-piger i Thailand må jeg konkludere, at jeg aldrig er blevet snydt - selv de gange hvor jeg har været det man kalder "stang-stiv". Jeg tror dels det skyldes en kombination af at man behandler pigerne ordenligt og at man ikke slæber en hjem man ikke kan finde igen, hvis noget skulle gå galt. I Thailand har jeg kun oplevet tillid fra pigernes side, selvom jeg flere gange f.eks. har været fuld og de har haft mange muligheder for at stjæle fra mig. Jeg har oplevet bar-piger, der har passet på mig når jeg var for fuld, som har vasket, strøget og pakket mit tøj. Nogle har lagt ud for mig, hvis jeg f.eks. har stået uden kontanter og nogle har endda inviteret mig ud at spise og betalt regningen. Det er min oplevelse af Thai bar-piger, som jeg overhovedet ikke finder farlige - naturligvis igen forudsat at de behandles med respekt og man ikke vælger fra gaden. Til gengæld kender jeg bunkevis af historier om mænd der er blevet snydt så det driver, men kun fordi de har været nogle dumme svin overfor pigerne. Så "Ja" man beder selv om det. Efter min mening bliver en Thai bar-pige først rigtig "farlig" den dag man forelsker sig i hende. @patirak. Ja du har fuldstendigt ret, behandle pigen godt og respekter hende, det er jo ikke en klude dukke. Og som du skriver, lad for faen da være med at samle dem op på gaden/stranden, men når det så er sagt hvem ved så om hun stadig arbejder på samme bar dagen efter. Så ja regel nr1: At behandle pigen ordenligt. Og regel nr2: Er man på ferie og bor på hotel, så be hende om at aflever sit ID kort i reseptionen. |
|
|
PATINYA |
Lagt på d. 04/09-2012 12:42
|
Øvet medlem Antal indlæg: 219 |
vandango skrev: patirak skrev: Ja, gu er hun grim - men husk på at det kan jo være at hun er super "sød" og "rar" at være sammen med. Ha ha ha tak for dagens griner - - den sender vi videre til dengse i Chiang Mai. Super sød og rar, ja uha bestemt, hun røver og ruller dig, men hun var da sød og rar jeg kan altså ikke lige se det sammenhæng, specielt ikke SØD???, og RAR! ja det har nok været et buisness concept! Forsat god dag! |
|
|
jimmikoldenborg |
Lagt på d. 04/09-2012 20:48
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 504 |
Jeg tænkte nu mere på, hvem fa... vil stjæle en White HTC mobile phone?? Havde det nu været en iphone, var det en anden snak. Man skal være ved andre, som man gerne vil have de skal være mod en selv.
|
|
|
Peder1968 |
Lagt på d. 05/09-2012 11:40
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 852 |
PATINYA skrev: vandango skrev: patirak skrev: Ja, gu er hun grim - men husk på at det kan jo være at hun er super "sød" og "rar" at være sammen med. Ha ha ha tak for dagens griner - - den sender vi videre til dengse i Chiang Mai. Super sød og rar, ja uha bestemt, hun røver og ruller dig, men hun var da sød og rar jeg kan altså ikke lige se det sammenhæng, specielt ikke SØD???, og RAR! ja det har nok været et buisness concept! Forsat god dag! Jeg bliver også nødt til at lave en big Thailandske piger er så smilende når de møder en fremmed... Men når man har været gift med hende i 5 år kan man godt skrive under på at smilet godt kan falme lidt (Sagt på Jysk) nogle gange... |
|
|
patirak |
Lagt på d. 05/09-2012 12:41
|
Peder1968 skrev: PATINYA skrev: vandango skrev: patirak skrev: Ja, gu er hun grim - men husk på at det kan jo være at hun er super "sød" og "rar" at være sammen med. Ha ha ha tak for dagens griner - - den sender vi videre til dengse i Chiang Mai. Super sød og rar, ja uha bestemt, hun røver og ruller dig, men hun var da sød og rar jeg kan altså ikke lige se det sammenhæng, specielt ikke SØD???, og RAR! ja det har nok været et buisness concept! Forsat god dag! Jeg bliver også nødt til at lave en big Thailandske piger er så smilende når de møder en fremmed... Men når man har været gift med hende i 5 år kan man godt skrive under på at smilet godt kan falme lidt (Sagt på Jysk) nogle gange... "Sød" og "Rar" var ironisk ment (til dem der ikke forstod den)... da der jo bestemt må være et eller andet udover udseendet, der har tiltrukket fyren (...medmindre han var svagtseende og det var førerhunden der forelskede sig i hende...) Ja, man skal ikke altid være naiv når det gælder "smilet". Min kæreste er verdensmester i at smile og har et fantastisk dejligt smil. Men derfor kan hun sagtens være pissesur på mig og samtidig vise de perlehvide tænder frem - især når der er folk omkring os. Den bedste måde for mig at vurdere min kærestes humør på er at bide mærke i, når hun bliver "tavs" og ikke har lyst til at "kommunikere" særlig meget med mig. Smilet kan stadig være der, men det betyder skam ikke at hun er glad og veltilfreds. Når "tavsheden" falder over hende, så er der derimod grund til at vågne op og finde ud af hvad der er galt. Jo før, jo bedre... Jeg aner ikke om alle Thai-kvinder er sådan, men for mig er det langt mere effektivt end en kvinde der råber og skriger af mig. Så hun har klart fundet ud af hvordan man bedst får min opmærksomhed og jeg nyder at slippe for en hysterisk højtråbende kvinde. Indtil nu er jeg ikke blevet røvet eller snyd af hende og jeg oplever hende faktisk som den mest loyale, trofaste og ærlige person jeg kender (og har kendt). Så der findes faktisk Thai-kvinder (også tidligere bar-piger), som kan have rent mel i posen. Om der er mange af dem aner jeg ikke, men jeg har absolut ingen intentioner om at prøve den teori af :-) Jeg ville aldrig igen vælge en bar-pige som kæreste, hvis jeg skulle blive alene igen. Der er alt for mange "kameler" der skal sluges og alt for mange "udfordringer" forbundet med det. Det gælder for begge parter. Hvorfor jeg tænker sådan, kan jeg altid forklare en anden gang. Vil dog klart fraråde folk bevidst at gå efter en bar-pige, med henblik på at finde en livslang kæreste eller kone. Men der findes altså bar-piger derude, som også kan være fantastiske trofast og loyale kærester/koner. Det kan jeg i hvertfald skrive under på! - og som I kan se, så er min computer ikke blevet stjålet endnu |
|
|
rinpoche |
Lagt på d. 05/09-2012 13:12
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 5069 |
Jeg tror, at "the silence treatment" er temmelig fremherskende blandt thailandske kvinder. Mit erfaringsgrundlag er dog temmelig beskedent, men jeg har hørt tilsvarende fra andre. Jeg vil til enhver tid hellere have et opgør her og nu, få renset luften og komme videre, fremfor at gå rundt med en mutist i flere dage, hvor man er henvist til at gætte sig frem til ondets rod. Men såen er vi så forskellige mvh |
|
Spring til debat: |