Se indlæg
 Udskriv debat
VIGTIG VIGTIG INFO OM US/FORLÆNGELSESKONTORET
jm
Hej
Info til alle jer der afventer forlængelse, opholdskort, biometri.
To uafhængige personer hos US/forlængelseskontoret har i dag oplyst mig om at min kones biometribilleder er forsvundet og de kan ikke finde dem, så de kan ikke lave opholdskort til hende, ydermere fotæller de at dette sker jævnligt, så hvis du/i venter på kort, så vil jeg på det kraftigste opfordre alle til at kontakte forlængelseskontoret på tlf 35308610 og forhøre jer om jeres billeder også på mystisk vis er forsvundet. DE FORTÆLLER INTET SELV hverken til jer eller offentligt. Selv politiet i Roskilde er dybt rystet over at høre at billeder forsvinder, det må bare ikke ske. Det er kun fordi at jeg selv reagerer på den lange ventetid for et kort, at jeg får dette af vide, og det kalder de service. Ingen info, brev eller mail, ingenting, vi sendte ansøgning i starten af Juni, jeg kontaktede dem i Juli for at sikre mig at alt var ok, hvilket de bekræftede, men nu findes der ingen billeder, heldigvis har jeg en kvittering der viser at de har modtaget billederne. Mit problem er nu at min kone sidder i Thailand og kan ikke komme hjem da jeg ikke kan få hendes kort. De siger at hun kan tage til Bangkok og få forlænget hendes tilbagerejsedok, men det koster en formue, Vi har ikke gjot noget galt, den må us sgu klare for os.
Så ring til dem hvis i har ventet længe, nogle vil sikkert blive meget overrasket. LAD OS NU FOR FANDEN FÅ RYDDET OP I DEN BULE DER INDE.
Hilsen Jan

Tumut
Håber da de betaler den ekstra omkostning det koster for jer, det er da kun fair idet vi før har betalt i dyre domme for at søge bare. Det er da træls for alle partner at det sker. Men håber I finder en fornuftig løsning.

Vi venter på permanment ophold til konen, søgte i februar, men efter aftale, skulle de først starte på sagen den 1 juni tidligst (det opfyldte hun alle kravene), men de sendte et brev 6 juni, at de var gået igang med sage. Så håber snart på et svar, Vi tager til Thailand den 7 oktober og er lidt træt af hvis det ikke er på plads inden der

jm
Hej
Kan nu oplyse at min kones billeder er dukket op og hendes ansøgning er blevet behandlet og godkendt og hendes opholdskort skulle komme her næste uge. De kan sgu godt når de vil.

Hilsen Jan

TG950
Tumut skrev:

Vi venter på permanment ophold til konen, søgte i februar, men efter aftale, skulle de først starte på sagen den 1 juni tidligst (det opfyldte hun alle kravene), men de sendte et brev 6 juni, at de var gået igang med sage. Så håber snart på et svar, Vi tager til Thailand den 7 oktober og er lidt træt af hvis det ikke er på plads inden der

OUT OF TOPIC

tag i jer bare en slapper, sagsbehandling af permanent ophold tager mellem 7 & 12 Mdr.
Den, der vil gøre drøm til virkelighed, må vågne op først.

Bvdrrr både store & små stavefejl kan forekomme BVDr

livet forståes forlæns, leves baglæns.

Brug ikke dagen på at se dig tilbage,
Du skal alligevel ikke den vej.....
Lev med de beslutninger du tager,
også selv om andre ikke acceptere det

Livet er som en bog, du kan ikke ændre de ting der allerede er skrevet, - men du kan starte et nyt kapittel..

buffalo
Frown ja det er sgu utroligt det kan tage så lang tid
Stol aldrig på en prut
]

Girobank
Det er nok fordi de skal behandle alle sagen om flytningen fra Afgahnistan og andre melleøstlige lande først, der giver god omtale i Ekstra Bladet.
Mae Phim, Klaeng, Rayong
www.maephimproperty.com

Spring til debat: